Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe zit dat trouwens met die revolutionaire achtervleugel van Renault, met W-vorm ? Iemand foto's, want op onderstaande lijkt 't er niet op dat ze 'm gebruiken:
Renault heeft al aangegeven dat het een verzinsel was, en dat er nooit zoiets komt als een W-vleugel
De testdagen zeggen niets, maar het is vorig jaar al gebleken: de snelste in de vrije trainingen (zeker de laatste op zaterdag) winnen de race
Daar heb je een punt. Zaterdag zegt veel meer! Ik had het wel meer op de vrijdagsessies, daarin is toch (bijna alles) mogelijk?
Natuurlijk krijg je wel een beeld van wie goed zit en wie niet.
De race, zondag, wanneer wordt die uitgezonden, en op welke zenders? Liefst die Franse zender met die goeie commentaren, en dus zonder die Stefan Lammens (of hoe heet 'ie ook).
De race, zondag, wanneer wordt die uitgezonden, en op welke zenders? Liefst die Franse zender met die goeie commentaren, en dus zonder die Stefan Lammens (of hoe heet 'ie ook).
Thanks!
LaDeux: vanaf 5hr is er Warm-Up, race om 5.25hr voor zover ik weet
btw: die Stefan is ook nie echt mijn favoriet
Ik heb een vermoeden dat de Ferrari puur op snelheid de neus voor heeft op de Mclarens. Kimi reed een zeer snelle tijd in de eerste vrije training, Hamilton reed dan ook weer een zeer snelle tijd, maar dan in de 2de vrije training.
In de 2de vrije training was Kimi wat aan het kloten met zijn setup, maar in de eerste zat dat snor.
Echter was Kimi zijn tijd opgebouwd door allemaal snelste sectortijden, dus best wel impressionant.
Wat me wel opviel is dat behoorlijk veel piloten al een schuivertje hebben gemaakt of in het gravel beland zijn. Stoffige baan zonder tractiecontrole =
Conclusie: Mclaren zeer goed en Kovalainen ook.
BMW is sterk bezig
Ferrari Massa 5'de en Kimi 16'de
Toyota, niet slecht
Knap van Coulthard
Knap van Vettel, dat met een Torro Rosso
BMW heeft duidelijk verstoppertje gespeeld vd winter.
Waarschijnlijk zal Ferrari zwaarder als McLaren zijn.
Toyota en vooral Honda scoren boven verwachting!
Had stiekem gehoopt dat Fisico Q2 ging halen.
Red Bull bevestigt hun wintersnelheid.
Williams had ik iets dichter bij de top verwacht.
Super Aguri viel niet tegen vond ik, ze hebben vd winter maar 3 keer getest en waren nauwelijks trager als Su!til
Comment