Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ja, die was idd sneller.
    Maar Ferrari zo slecht kwalitatief, ben ik niet gewoon van hun

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Uh-oh.

Oké, rond 11u heeft de bakker ook nog wel marchandise, zeker?

't Is toch nog ni? Staat nog op hier en ik hoor vooral gebabbel over dino's?
      Tis al gedaan ondertussen, kwas just naar boven en nu ist iet van natuur
      Pff, zo klote.

Comment

't Ergste van al is dat de Ferrari in de Toro Rosse van Bourdais op 't eind ook nog de geest gaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ey, no shit, maar ge moet dan nog bij de pinken zijn als die kar voor je op de straight plots "remt", miljaar Alonso moet ook effe een hartslagje hebben overgeslagen. Ja inderdaad jammer want dat heeft 'm een plaats gekost, uiteindelijk, denk ik. De McLaren was toch duidelijk sneller dan de Renault, niet?
          Zeker en vast. Alonso was Kovalainen aan het ophouden.

Idd, echt prachtig, de vreugde bij Rosberg en Hamilton!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

Zo wijs.

't Is de eerste keer in jaaaren dat 'k weer fun had bij 't F1 kijken. Zo leuk dat rijders nu weer fouten kunnen maken, allez ik bedoel andere fouten dan "oei tedju ik rijd nu pardoes rechtdoor op die muur" of "dju, vergeten tanken", want die computergestuurde rat races van de voorbije jaren, met zo goed als géén zich scheef zettende auto, jongens toch zo saaaaaaai. Nu, met geregeld 'es een schuivertje : i love it.

Comment

Ik heb het gevoel dat de wagens zeer goed aan elkaar gewaagd zijn dit seizoen. Als je ziet hoeveel moeite Raikkonen had met Barrichello. En dat was dan nog op de staart van de race.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

En ook de slippertjes, eigenlijk zal Ferrari weer de meeste hebben denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  Naar't schijnt had hij de begrenzer opgezet
                  Echt spijtig, want dat was een prachtige actie met Alonso.
                  Ja heb ik ook gehoord. Mclaren moet zijn knopkes gaan herschikken want die worden veel te gemakkelijk ingedrukt (zie Hamilton in Brazilië).

Ik heb echt genoten van de race. Veel actie op de baan zo moet het altijd zijn.
                  En wat was dat met Raikkonen? 2 grote en domme fouten in 1 race, zijn we niet van hem gewoon.
                  Hamilton is de terechte winnaar.

Comment

Dat is waar Hamilton is de terechte winnaar maar de grootste winnaar voor mij is Bourdais.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                      Dat is waar Hamilton is de terechte winnaar maar de grootste winnaar voor mij is Bourdais.
                      ²²²²²

Comment

Was de moeite om voor op te staan. TC buitengooien is 't beste wat de F1 kon overkomen

Volgend jaar terug slicks, wat meer breedte in de karren, en al die aerodynamische tierlantijntjes in de vuilbak en dan krijgen we misschien weer iets te zien dat op een racewagen lijkt

Kimi! Hij wou het té hard. Hij wist dat hij Kovalainen metéén na de SC moest pakken, anders was vogel Lewis gaan vliegen. Beetje kamikaze
                        Maar 'ie heeft er duidelijk zin in
                        Massa: same story. Als ze je als hét team in topvorm bombarderen brengt dat blijkbaar enkel te vermijden druk mee.

Hamilton uitstekend het hoofd koel gehouden in een incidentrijke race. Idem voor Rosberg en Heidfeld.

Blij dat er zoveel teams min of meer konden meespelen vandaag!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Ja, maar ik zou hem graag zien bevestigen in een wedstrijd zonder safety cars. Dit soort omstandigheden liggen die man ook wel goed, in de Champcar geven ze al een full course yellow als er bij wijze van spreken een drol op de baan ligt.
                          Ik zou hem toch graag eens meten aan zijn teammakker Vettel in race-omstandigheden.

Maar zeker een pak potentieel in die kerel! Een ware stunt, doodjammer dat het resultaat iets minder stuntte
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Misschien klinkt het een beetje onnozel wat ik nu ga zeggen maar Torro Rosso zal door al deze stunten toch gemakkelijker aan sponsors geraken en meer geld. Dus betere wagens kunnen maken en als je al ziet hoe ze rijden, ja dan denk ik toch dat ze over 2 jaar een belangrijke rol zullen spelen in het WK

Comment

It's about to start

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                It's about to start
                                In uitgesteld relais kijken is voor watjes
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik durf ervoor te wedden dat Ferrari er weer staat volgende week, ze hebben zeker een snelle wagen, betrouwbaar is iets anders. Maar Kimi z'n snelste tijd was maar 0.5sec trager dan die van Kovalainen die de snelste raceronde reed, en daarbij stond Raikkonen op een 1-stop

Comment

Barrichello wordt gediskwalificeerd. Toch nog een puntje voor Kimi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luigi57 Bekijk Berichten
                                      Daar mogen de Ferrarifans blij voor zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luigi57 Bekijk Berichten
                                        Ik vreesde er nog voor. Door 't rood na een stop&go, 't was niet meteen de slimste zet...

Jammer!

Comment

• F1 is terug leuk geworden! Boeiende race gezien met een meer dan terechte winnaar.

Teleurstellingen: Ferrari, Piquet jr.

Grap: Super Aguri

Comment

Working...
                                          X