Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verdorie, Sporza zo slecht.
    Toen Massa er in de eerste bocht afging zei ik: Massa is eraf.
    Pas als er een gele vlag is: waar is Massa? Die hebben prut in hun ogen zeker

Comment

• Ik stem het liefst af op ITV, ondanks de vele reclame-onderbrekingen. Tijdens die onderbrekingen zap ik dan naar Canvas.

Comment

• G*dverde wat een seizoensopener!

Wat een ramp voor Ferrari...terechte overwinning voor Hamilton, vingers in de neus. Mooi voor Rosberg & Heidfeld.

Maar wat bezielde Raïkonnen zeg...het wegvallen van de tractiecontrole? Leek soms net een rookie...

Pech voor Barrichello die zichzelf gediskwalificeerd ziet.

Achja, zoveel zeg...niet te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
          Verdorie, Sporza zo slecht.
          Toen Massa er in de eerste bocht afging zei ik: Massa is eraf.
          Pas als er een gele vlag is: waar is Massa? Die hebben prut in hun ogen zeker
          En die slome gast, ik heb al vaak gedacht : hey gasten, kijk gewoon es naar TV, dan zie je wat er gebeurt

Vaak is het zo dat ze ofwel een ronde later pas iets doorhebben, en dan liggen ze nog te zoeken naar wie het was, terwijl jezelf al gezien hebt welke rijder is weggevallen

Precies 2 ouw mensen die naar TV zien, als ge zelf maar half moeite doet, zie je het nog steeds beter. En dat zijn dan pro's

Die van La2 zijn wel professioneel, die kan je niet makkelijk verbeteren

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
              En die slome gast, ik heb al vaak gedacht : hey gasten, kijk gewoon es naar TV, dan zie je wat er gebeurt

Vaak is het zo dat ze ofwel een ronde later pas iets doorhebben, en dan liggen ze nog te zoeken naar wie het was, terwijl jezelf al gezien hebt welke rijder is weggevallen

Precies 2 ouw mensen die naar TV zien, als ge zelf maar half moeite doet, zie je het nog steeds beter. En dat zijn dan pro's

Die van La2 zijn wel professioneel, die kan je niet makkelijk verbeteren
              Op la2 is ook het enthousiasme aanstekelijk, is er iets gaande dan springen ze bijna van hun stoel.

Comment

• die wagen van coulthard was echt een wrak na aanrijing met massa je had hem moeten zien toen hij uitbolde naar de overkant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
                  die wagen van coulthard was echt een wrak na aanrijing met massa je had hem moeten zien toen hij uitbolde naar de overkant
                  Dat is maar een gedacht hoor... Twee losse wielen en wat losse spoilers. No big deal. Glock idem. Echt een geluk dat die die barrier niet geraakt heeft, deed me even denken aan Kubica vorig jaar in Canada
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Dat is maar een gedacht hoor... Twee losse wielen en wat losse spoilers. No big deal. Glock idem. Echt een geluk dat die die barrier niet geraakt heeft, deed me even denken aan Kubica vorig jaar in Canada
                    die van Glock zal ook wel een kapotte bodemplaat hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                      Ja heb ik ook gehoord. Mclaren moet zijn knopkes gaan herschikken want die worden veel te gemakkelijk ingedrukt (zie Hamilton in Brazilië).

Ik heb echt genoten van de race. Veel actie op de baan zo moet het altijd zijn.
                      En wat was dat met Raikkonen? 2 grote en domme fouten in 1 race, zijn we niet van hem gewoon.
                      Hamilton is de terechte winnaar.
                      In Brazilie was het een filter die een foute waarde doorgaf aan een sensor, waardoor de auto ineens in een "safe" modus kwam te staan. Dat was althans de verklaring die een goede maand of 2/3 geleden verscheen.

Schitterende race, met een winnaar die pas op het einde bekend was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Tijdens de eerste SC-tussenkomst, wat was dat daar plots, "gedubbelde wagens mogen terug inhalen"? 'k Was nog ni goed wakker en 'k heb 't ni precies gezien, maar was dat zoiets? Waarom?
                        Dat is inderdaad om de auto's volgens het klassement achter de safety car te krijgen. Een logische regel, maar met rare gevolgen soms. De safety car ging binnen, en iedereen had juist pas aangesloten.

Ik vond dat de safety car snel verscheen, maar ook weer even snel verdween.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Dat is waar Hamilton is de terechte winnaar maar de grootste winnaar voor mij is Bourdais.
                          Ik vind van niet. Bourdais kwam pas in beeld bij de laatste SC fase. Voordien reed ie een solidie - echter vrij anonieme race.

Comment

• wat me vooral opviel is dat er een vrij sterk middenveld staat en dat het vastgeroeste patroon van de top 8 op springen staat. Hopelijk krijgen we terug wat meer teams die punten kunnen scoren en niet de topteams die wat kruimels overlaten voor de rest

Comment

• ikan ik die race ergens nog opnieuw zien??? ik heb ze moeten missen... en tis juist zo'n heftige precies... nice voor hamilton en proper voor heidfeld en rosberg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                G*dverde wat een seizoensopener!

Wat een ramp voor Ferrari...terechte overwinning voor Hamilton, vingers in de neus. Mooi voor Rosberg & Heidfeld.

Maar wat bezielde Raïkonnen zeg...het wegvallen van de tractiecontrole? Leek soms net een rookie...

Pech voor Barrichello die zichzelf gediskwalificeerd ziet.

Achja, zoveel zeg...niet te doen
                                Massa kan niet rijden met een auto zonder TC, separates the very good from the good.

Kimi is hij aan het smelten?

Maleisië verwacht ik niet veel van maar vanaf Bahrein winst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                  Massa kan niet rijden met een auto zonder TC, separates the very good from the good.

Kimi is hij aan het smelten?

Maleisië verwacht ik niet veel van maar vanaf Bahrein winst!
                                  Kimi is helemaal niet aan het smelten, maar hij had 't geluk vandaag niet aan zijn zijde.

Wat ik wel vermoed is dat hun opgave er komt om ervoor te zorgen dat ze de volgende race met 'n nieuwe motor kunnen starten zonder plaatsen op te moeten geven op de startgrid. (dacht toch dat 't na opgave in de vorige race mocht?) Bourdais moet immers dan ook 'n nieuwe motor hebben.

Comment

• sjans ja anders 6/6 ferrari's stuk

Comment

sjans ja anders 6/6 ferrari's stuk
                                      was me ook al opgevallen dat de ferrari-aangedreven voertuigen niet echt van pech werden bespaard. Of zou Ferrari in vrije val geraken zoals dat gebeurde voor Todt?

Comment

sjans ja anders 6/6 ferrari's stuk
                                        Qua betrouwbaarheid waren de ferrari's vandaag minder, maar qua snelheid zat 't volgens mij wel snor. En van ferrari is wel bekend dat ze weten hoe ze 'n motor/wagen betrouwbaar moeten maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                          was me ook al opgevallen dat de ferrari-aangedreven voertuigen niet echt van pech werden bespaard. Of zou Ferrari in vrije val geraken zoals dat gebeurde voor Todt?

The iron hand van todt is weg nu ja.

Maar ik geloof niet dat het zover zal komen.

Comment

Working...
                                          X