Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    was me ook al opgevallen dat de ferrari-aangedreven voertuigen niet echt van pech werden bespaard. Of zou Ferrari in vrije val geraken zoals dat gebeurde voor Todt?
    Ik dacht dat TR de ferrari-motoren van een van de voorgaande jaren had? Die waren toch heel erg betrouwbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      ikan ik die race ergens nog opnieuw zien??? ik heb ze moeten missen... en tis juist zo'n heftige precies... nice voor hamilton en proper voor heidfeld en rosberg
      ?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Ik dacht dat TR de ferrari-motoren van een van de voorgaande jaren had? Die waren toch heel erg betrouwbaar?
        op een race kan je niet veel zeggen, zeker niet met temperaturen van rond de 40° C. Het was me vandaag gewoon opgevallen. Ik hoop alleen maar dat het Ferrari team zonder Todt (en Brawn) een even sportief gezond team blijft als de afgelopen 10 jaar. Maar 10 jaar aan de top zonder al te veel verval is in de F1 wel ongezien.

Comment

• De STR heeft niet opgegeven met een motorprobleem, het zou te wijten zijn aan de versnellingsbak.

Van de Ferrari werd vooral al gevreesd dat er problemen gingen zijn.
          De laatste update heeft ervoor gezorgd dat ze last hebben van oververhitting van de motoren.
          Het valt wel te betwijfelen of ze dat in een week opgelost krijgen.

Laat het ons hopen voor Kimi en het kampioenschap want de McLaren lijkt terug zo betrouwbaar als vorig jaar. (nooit gedacht dat McL + Mercedes de toonbaarheid van betrouwbaarheid gingen worden )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
            was me ook al opgevallen dat de ferrari-aangedreven voertuigen niet echt van pech werden bespaard. Of zou Ferrari in vrije val geraken zoals dat gebeurde voor Todt?

Don't think so. De mensen die er nu de plak zwaaien, hebben al wel een aantal jaartjes achter de rug waarin ze op de achtergrond mee de leiding hadden binnen het team. 't Is niet zo dat bvb Domenicali en Costa volledig onervaren aan hun nieuwe job begonnen.

Comment

• damnit, ik heb al overal naar de uitzending van de race gezocht... ik zal me er moeten bij neer leggen, ik heb een must seen race gemist echt niemand een idee???

Comment

• Ik heb de race gemist, iemand een idee waar je op het net een samenvatting kan bekijken?

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Ik heb de race gemist, iemand een idee waar je op het net een samenvatting kan bekijken?

Thx!
                  k ben ook radeloos op zoek...

Comment

• Voor wie het gemist heeft: Vanavond, 23.35u - 00.00u op LaDeux: samenvatting
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Voor wie het gemist heeft: Vanavond, 23.35u - 00.00u op LaDeux: samenvatting
                      Thx!!

Comment

die van vorig jaar gingen wel meer kapot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                          De STR heeft niet opgegeven met een motorprobleem, het zou te wijten zijn aan de versnellingsbak.

Van de Ferrari werd vooral al gevreesd dat er problemen gingen zijn.
                          De laatste update heeft ervoor gezorgd dat ze last hebben van oververhitting van de motoren.
                          Het valt wel te betwijfelen of ze dat in een week opgelost krijgen.

Laat het ons hopen voor Kimi en het kampioenschap want de McLaren lijkt terug zo betrouwbaar als vorig jaar. (nooit gedacht dat McL + Mercedes de toonbaarheid van betrouwbaarheid gingen worden )
                          Inderdaad, vorig jaar hadden ze geen enkele mechanische opgave. Dat is bij Mclaren-Mercedes nog nooit voorgevallen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                            Inderdaad, vorig jaar hadden ze geen enkele mechanische opgave. Dat is bij Mclaren-Mercedes nog nooit voorgevallen denk ik.
                            Vorig jaar in Magny-cours tijdens de trainingen?

Hamilton suffered his first technical failure this season in the morning session.

The 22-year-old pulled off at the Adelaide hairpin before completing a timed lap when the engine protection system kicked in as the Mercedes unit was running too cool.

Comment

Vorig jaar in Magny-cours tijdens de trainingen?
                              Zelfs toen was het not niet stuk, enkel een defecte sensor.

Maar Silver Arrow heeft het ongetwijfeld over de race, en daar zijn de Mclarens nooit uitgevallen door een mechanisch defect.

Comment

• Tuurlijk wel, t hangt er gewoon vanaf hoe ver je moet terug in de history

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                  Zelfs toen was het not niet stuk, enkel een defecte sensor.

Maar Silver Arrow heeft het ongetwijfeld over de race, en daar zijn de Mclarens nooit uitgevallen door een mechanisch defect.
                                  Inderdaad dat bedoel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                    Tuurlijk wel, t hangt er gewoon vanaf hoe ver je moet terug in de history
                                    Het is pas Mclaren-Mercedes sinds 1995 en ik geloof nooit dat ze ooit een seizoen hebben gekend zonder mechanische problemen. enkel 2007.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                      Het is pas Mclaren-Mercedes sinds 1995 en ik geloof nooit dat ze ooit een seizoen hebben gekend zonder mechanische problemen. enkel 2007.

pas 1995? 13 jaar is een eeuwigheid in de F1

Comment

Working...
                                      X