Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RIP Hans Goudezeune

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Enkele weken terug een vriend verongelukt op de A19..
    Dan 2 dagen later mijn wagen aangereden, 1 week na mijn auto, nog een vriend van mij ongeluk gehad (5de rugwervel gebroken, borstbeen gebarsten, hersenschudding,...) en nu opnieuw dit..

DIT MOET STOPPEN !!!

Comment

Stevy postte het al in het rally's en rallysprints topic. Ik kreeg gisterennamiddag een smsje van 'm en ik moet zeggen: ik was er echt niet goed van. Dit is echt een verschrikkelijk spijtig voorval.

Sterkte aan de familie Goedezeune en hopelijk een spoedig herstel voor Cols!

Comment

Ik volg de autosport eigenlijk niet, dus ik ken deze mensen helemaal niet, maar toch een zeer betreurenswaardig bericht ...

Opmerking: de titel van het topic kon duidelijker.

Edit:
        Die titel is al véél beter.
        Last edited by Beta; 11/03/2008, 13:24.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          Ze droegen blijkbaar geen helm omdat het gewoon een rustige test ging zijn.. Vlug even een recht stuk doen om het differentieel te testen..

Dat zou idd wel een probleem kunnen geven bij de verzekering.. Larry zal zich ook wel slecht voelen ..
          Dan loopt het altijd verkeerd af, die ene keer dat je iets doet zoals het niet hoort. Larry moet zich deels wel terecht schuldig voelen, uiteindelijk moet hij als piloot beslissen en op zijn strepen staan.

Maarja, het einde van een lange dag... een rustige rit gepland... niets te snel... maar dan het noodlot. Te erg voor een jong leven en opnieuw een kaakslag voor een sport die ons anders zoveel mooie momenten geeft.

Comment

Bron: hln.be

Toestand rallypiloot Cols zorgwekkend maar stabiel

De Belgische rallypiloot Larry Cols wordt, een dag na het ongeluk waarbij zijn gelegenheidspassagier Hans Goudezeune het leven liet, nog altijd in een kunstmatige coma gehouden. De toestand van Cols is volgens zijn artsen zorgwekkend maar stabiel. Cols liep bij de crash meerdere breuken op (zijn bekken, enkele halswervels en een elleboog) en heeft ook een hersen- en longoedeem. (belga/lpb)

Comment

't is idd. zeer erg mijn deelneming aan de betrokken families!
              Onderstaand bericht werd deze namiddag rond gestuurd;

De Belgische rallypiloot Larry Cols wordt, een dag na het ongeluk waarbij zijn gelegenheidspassagier Hans Goudezeune het leven liet, nog altijd in een kunstmatige coma gehouden. De toestand van Cols is volgens zijn artsen zorgwekkend maar stabiel. Cols liep bij de crash meerdere breuken op (zijn bekken, enkele halswervels en een elleboog) en heeft ook een hersen- en longoedeem. (belga/lpb)

Blijkbaar toch erger dan eerdere berichten deden vermoeden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McRae Bekijk Berichten
                't is idd. zeer erg mijn deelneming aan de betrokken families!
                Onderstaand bericht werd deze namiddag rond gestuurd;

Blijkbaar toch erger dan eerdere berichten deden vermoeden
                Idd erger dan de eerdere berichten.
                Sterkte aan beide families en vrienden.

Comment

blijkbaar ben ik voorbijgestoken met 't bericht

Comment

Working...
                  X