Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Maleisië 2008 ‎

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Toyota is goed bezig!!! Trulli heeft zijn snelste tijden gereden na een lange run.
    Ze zijn zeker niet het zwakke team van verleden jaar.
    Nu maar hopen dat die panasonic baterij het houd.
    Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
      Toyota is goed bezig!!! Trulli heeft zijn snelste tijden gereden na een lange run.
      Ze zijn zeker niet het zwakke team van verleden jaar.
      Nu maar hopen dat die panasonic baterij het houd.
      Ook in Melbourne was Trulli niet slecht bezig eigenlijk, tot z'n batterij het begaf. Was op koers voor 3 punten als je't mij vraagt...

'T wordt hoogtijd dat Toyota eens serieus consistent punten begint te pakken, zeker met zo'n budget. Al jaren aan't slabakken en altijd roepen dat't volgend jaar beter zal zijn.

Toen ze erbij kwamen had ik gedacht dat ze in 2007-08 hélemaal voorin zouden zitten.
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
        Slordigheidje dat toch niet zou mogen voor zo'n topper...

Schumacher, Brawn én Todt weg, een heilige drievuldigheid waarvan de invloed/kennis/ervaring niet te onderschatten was.

Noch Raïkonnen, Massa of de nieuwe teambaas Domenicali bezit het charisma/ervaring van één van drie bovengenoemde.
        Charisma misschien niet, ervaring wél. Volgens mij draaien ze al jàren mee achter de schermen.

Massa heeft het niet in zich. Kerel is snel, maar moet een optimaal weekend kennen. Ik zie Massa nooit een race winnen na bvb een slechte kwalificatie. Van op pole, ja. Maar dingen doen à la Schumacher (van de 16de positie de race nog winnen), nope, da's niet voor Massa weggelegd denk ik. Wél voor Raikkonen.

Domenicali zoekt z'n plek nog een beetje, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
          Charisma misschien niet, ervaring wél. Volgens mij draaien ze al jàren mee achter de schermen.

Massa heeft het niet in zich. Kerel is snel, maar moet een optimaal weekend kennen. Ik zie Massa nooit een race winnen na bvb een slechte kwalificatie. Van op pole, ja. Maar dingen doen à la Schumacher (van de 16de positie de race nog winnen), nope, da's niet voor Massa weggelegd denk ik. Wél voor Raikkonen.

Domenicali zoekt z'n plek nog een beetje, denk ik.
          Zei Vigneron dat niet vorige week? Als Massa zich niet in de top drie kwalificeert, haalde ie ook nog nooit een podium? Of winst, ofzo?
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            Zei Vigneron dat niet vorige week? Als Massa zich niet in de top drie kwalificeert, haalde ie ook nog nooit een podium? Of winst, ofzo?

Uiteraard, 't is van hem dat 'k het weet.

Effe terugdenken, en je weet ook dat het klopt.

Comment

kimi had een hydraulish lek btw...

Comment

Het is toch zeker op La Deux morgen kwalificatie eh? Want er stond niets van in, in den humo

Comment

Euh, ik herinner me grote inhaalraces van Massa vorig jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                    Euh, ik herinner me grote inhaalraces van Massa vorig jaar
                    Grote... herinner je je Suzuka 2005? Raikkonen 17de gestart en toch nog de race gewonnen, welliswaar onder andere omstandigheden, maar zo is het altijd, dat kan je niet vergelijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                      Het is toch zeker op La Deux morgen kwalificatie eh? Want er stond niets van in, in den humo
                      kijk eens op de teletekst van La Deux.

Ik heb een slecht voorgevoel over deze race, ik ben bang dat we een superdominant Ferrari gaan zien.

Comment

ik blijf de nieuwe ferrari f1 top voor geen haar te betrouwen, de slordigheden komen al boven. Laten we terug gaan naar de jaren 80

Comment

Ik denk dat Hamilton iedereen weer een klets rond de oren gaat rijden. Die kerel heeft met 2 vingers in de neus gewonnen in Melbourne, hij heeft zelf al gezegd dat hij nog voldoende overschot heeft.

En de Ferrari's...een goed gevoel heb ik er alvast niet bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                            kijk eens op de teletekst van La Deux.

Ik heb een slecht voorgevoel over deze race, ik ben bang dat we een superdominant Ferrari gaan zien.
                            Ik ga nog gelijk krijgen: http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=677

Nu maar hopen dat Mclaren zwaar staat en Ferrari zeer licht maar ik denk het niet.

Comment

ik was een uur te laat opgestaan

Comment

Mooie cijfers (en uitslag) van de quali, maar de race is waar het moet gebeuren.

Comment

Dat wordt een leuke race morgen.

De snelste wagens kunnen ongehinderd starten en vechten voor het podium.
                                  De rest komt achter voor de kruimels.

Ik ben zeker op post.

Comment

Zeker de mannen die zich in Melbourne in de kijker hebben gereden in het oog houden ook
                                    Rosberg, Heidfeld, Bourdais, ...

Comment

Hamilton staat waarschijnlijk zwaar, Alonso waarschijnlijk ook. Misschien zelfs een eenstopper voor die laatste, hoewel zo'n strategie in mogelijk wisselvallig weer zelden loont.
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Nog effe wachten wat er gaat gebeuren mogelijk Mc Laren duo naar achter.
                                        Niet dat ik het hoop maar alles is mogelijk.
                                        Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                          Nog effe wachten wat er gaat gebeuren mogelijk Mc Laren duo naar achter.
                                          Niet dat ik het hoop maar alles is mogelijk.
                                          Inderdaad, en dat voor het hinderen van andere wagens (vooral Heidfeld die echt nog aan het proberen was) in de uitloopronde.

Een probleem dat, zoals Vigneron zei, best wordt aangepakt met een procentuele normtijd waar onder dient gebleven te worden. Nu rijden ze tegen een gezapig zondagsrijder-tempo. Niet enkel de schuld van de McLarenboys dus, maar eerder een gevolg van het algemene systeem en het maniakale benzine-sparen.
                                          Maar in dit geval waren zij het misschien wel die op de rijlijn reden, inderdaad.
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X