Dat ze dan maar ver naar achteren vliegen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Maleisië 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHamilton staat waarschijnlijk zwaar, Alonso waarschijnlijk ook. Misschien zelfs een eenstopper voor die laatste, hoewel zo'n strategie in mogelijk wisselvallig weer zelden loont.
De Maleisische moesson komt maar binnen enkele maanden he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten'k Denk niet dat we 'wisselvallig' weer gaan krijgen in Maleisië... Of bedoel je dat niet?
De Maleisische moesson komt maar binnen enkele maanden he.
Moessons of niet, regen kan he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWaarom niet; vandaag was 't toch bewolkt blijkbaar?
Moessons of niet, regen kan he.
Ben benieuwd wat dat gaat worden als het regent...
Comment
-
Kwalificatiestraf voor beide McLaren-coureurs
McLaren-coureurs Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen worden beide vijf plaatsen naar achteren gezet op de startopstelling van de Maleisische Grand Prix. Het tweetal van McLaren krijgt deze straf, omdat zij in de slotfase van de kwalificatie Nick Heidfeld en Fernando Alonso gevaarlijk in de weg reed.
Hamilton en Kovalainen waren klaar met hun kwalificatie en reden langzaam terug naar de pits, maar vergaten daarbij dat enkele andere coureurs nog wel aan een snelle ronde bezig waren. Heidfeld en Alonso moesten hierdoor op volle snelheid uitwijken voor het duo, dat met een slakkengangetje over de ideale lijn reed.
Kovalainen, die zich als derde had gekwalificeerd, zal de race nu als achtste moeten beginnen. Hamilton zakt van de vierde naar de negende startplek. Jarno Trulli en Robert Kubica profiteren het meest van de straf voor de McLaren-coureurs. De Italiaan en de Pool schuiven samen op naar de tweede startrij.
BRON: www.gpupdate.net
Comment
-
Terechte straf imho, en niet te zwaar. Benieuwd of Ferrari deze 'vrijgeleide' zal kunnen afmaken, en of Hamilton zijn inhaalrace foutloos aflegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendus morgen begint de race om 07:35, right?
Voortaan volg ik de F1 op de Duitse Premiere (begint om 07.00u). Zoveel beter en zoveel uitgebreider. Alleen jammer dat ik niet alles van dat Duits versta.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendus morgen begint de race om 07:35, right?
Comment
-
Even voor de goede orde de huidige startgrid
1. Felipe Massa, Ferrari
2. Kimi Raikkonen, Ferrari
3. Jarno Trulli, Toyota
4. Robert Kubica, BMW Sauber
5. Nick Heidfeld, BMW Sauber
6. Mark Webber, Red Bull
7. Fernando Alonso, Renault
8. Heikki Kovalainen, McLaren
9. Lewis Hamilton, McLaren
10. Timo Glock, Toyota
11. Jenson Button, Honda
12. David Coulthard, Red Bull
13. Nelson Piquet, Renault
14. Rubens Barrichello, Honda
15. Sebastian Vettel, Toro Rosso
16. Nico Rosberg, Williams
17. Giancarlo Fisichella, Force India
18. Sebastien Bourdais, Toro Rosso
19. Takuma Sato, Super Aguri
20. Adrian Sutil, Force India
21. Anthony Davidson, Super Aguri
22. Kazuki Nakajima, Williams
bron
Omdat Hamilton zich kwalificeerde achter Kovalainen ging ik ervan uit dat Hamilton een andere pitstopstrategie had, anders zie ik zoiets niet makkelijk gebeuren. Doet er nu maar weinig meer toe aangezien ze beide 5 plaatsen verliezen.
Hamilton staat op de startgrid nu vlak achter Alonso, gaat hopelijk vonken geven.
Uitzending op Sporza start om 0735, dus race om 0800
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenJa. om 7.55 om exact te zijn
Voortaan volg ik de F1 op de Duitse Premiere (begint om 07.00u). Zoveel beter en zoveel uitgebreider. Alleen jammer dat ik niet alles van dat Duits versta.
Heb je een abbo erop ?
Vind het zwak dat de FIA maar 5 plaatsen geeft, in 2007 waren het er 10 of helemaal achteraan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDat ze dan maar ver naar achteren vliegen.
Comment
-
Als Ferrari-fan in hart en nieren vind ik deze straf er zelfs een beetje over
één plaatske ofzo en het ware al goed geweest..
Eens kijken wat Trulli vermag tegen de Ferrari's...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenAls Ferrari-fan in hart en nieren vind ik deze straf er zelfs een beetje over
één plaatske ofzo en het ware al goed geweest..
Eens kijken wat Trulli vermag tegen de Ferrari's...
T R U L L I T R A I N 2 0 0 8
Comment
Comment