Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hamilton mag toch nog eens nadenken over zijn woorden van vorige week. Toe zei hij nog dat hij zelfs wat over had, hij maakte zich geen zorgen over de snelheid van Ferrari.
Hamilton mag toch nog eens nadenken over zijn woorden van vorige week. Toe zei hij nog dat hij zelfs wat over had, hij maakte zich geen zorgen over de snelheid van Ferrari.
Hamilton moet leren zijn grote mond te houden en wat bescheidener te zijn. Ik ben van mening dat je jezelf in een underdog-positie moet plaatsen, dan kan het alleen maar meevallen.
Hamilton moet leren zijn grote mond te houden en wat bescheidener te zijn. Ik ben van mening dat je jezelf in een underdog-positie moet plaatsen, dan kan het alleen maar meevallen.
Grote mond zou ik nu toch ook niet zeggen. Veel zelfvertrouwen en vertrouwen in z'n team anderzijds...
Het team en alle fans horen niets liever dan een zelfzekere piloot.
Ik vond dat allessinds zalig!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Wat regen had inderdaad niet misstaan, to spice things up a bit
Kimi op dominante wijze, de koele perfectie zoals hij dat kan.
Massa die zich 2 GP's na elkaar laat verschalken door het ontbreken van de TC... Daar gaan we dit jaar (en later) niet veel meer van zien mijn gedacht.
Kubica zeer netjes! Als Heidfeld z'n eerste ronde wat beter had meegevallen (van 4 naar 10 o.i.d) had BMW ook de derde plaats kunnen pakken.
Hamilton een beetje op de dool in Sepang. Pech met dat voorwiel ook, maar dan nog... nooit een vuist kunnen maken.
Kovalainen bewijst zich toch al een beetje, een podiumplaats en 'dat is goed voor het vertrouwen'.
Trulli... op een typische Trulli-wijze beter doen dan iedereen van hem (en toyota) verwacht, hoed af!
True, Massa is een goede piloot maar ook niet meer. Die zal altijd een eeuwige tweede zijn (net zoals een coulthard in z'n hoogdagen, of Irvine), kwaliteiten genoeg maar net dat beetje te weinig om een WK te winnen. Hij wil nu gewoon doen wat ze van hem verwachten bij Ferrari en als het even kan blijft hij gewoon daar z'n carriere uitzitten. Hij rijdt voor Ferrari: heeft een goede kar, mooi betaald en naast het circuit genoeg extra's. Wat wil je nog meer? Massa weet ook dat als hij bij Ferrari zal (moet) vertrekken dat het dan enkel maar slechter kan gaan, want aan zijn mouw zal geen topteam meer staan trekken. Er is voldoende jong(er) talent in het circuit om hem te degraderen tot een plaats bij -ik zeg maar wat- Force India.
En tja, wat Massa hier heeft weggegooid...er was helemaal niets mis, dit is gewoon een blunder door het wegvallen van de TC. Veel druk voor de volgende race (14 punten in het WK + kostbare WK punten voor de constructeur) en hij kan daar al slecht mee om.
BMW staat nu inderdaad écht ongeduldig te kloppen op de deur waarop het bordje 'topteam' hangt!
Geen toevalstreffer om zowel in Melbourne als Sepang een tweede plaats te behalen, dit duidt op de veelzijdigheid en constante scherpheid. En een heel homogeen en sterk rijdersduo.
Hamilton was duidelijk niet snel op zachte banden. Waarom ze dan opnieuw zachte opstaken begrijp ik niet. Die cover op z'n wiel moet normaal vastzitten maar die draaide gedurende z'n hele twee stint, dat zal wel effect gehad hebben op de auto. In z'n laatste stint was hij retesnel op harde banden.
Denk dat hem weinig te verwijten valt, heeft in de twee gp's eigenlijk zelf nog geen foutje gemaakt. Ik begin m'n twijfels hebben bij de strategische aanpak van McLaren (eind vorig seizoen ook al, de gp waar hij in het grind belandde op banden die al ver voorbij verslijten waren)
Soit Kimi eenzaam op kop, daarachter Kubica die langzaamaan bij de besten van de piloten mag gerekend worden. En Massa, ja, duidelijk problemen zonder TC.
En de keren dat ik naar Canvas zapte, me weer enorm geërgerd.
Toen Sato van de baan ging: "Sato..... in het grind.... en weer op de baan..." Man, zo kan ik ook commentaar geven.
Zelfs de sectortijden kon hij niet interpreteren.... na enkele jaren commentaar geven mag je dat toch kunnen.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Hamilton mag toch nog eens nadenken over zijn woorden van vorige week. Toe zei hij nog dat hij zelfs wat over had, hij maakte zich geen zorgen over de snelheid van Ferrari.
Ontnuchtering komt altijd na overdreven reacties.
Ferrari heeft in melbourne hun ware snelheid niet kunnen laten zien, hetzelfde wat min of meer hun nu is overkomen, alhoewel ik verrast ben dat lewis niet voorbij webber geraakt
Hamilton moet leren zijn grote mond te houden en wat bescheidener te zijn. Ik ben van mening dat je jezelf in een underdog-positie moet plaatsen, dan kan het alleen maar meevallen.
True, Massa is een goede piloot maar ook niet meer. Die zal altijd een eeuwige tweede zijn (net zoals een coulthard in z'n hoogdagen, of Irvine), kwaliteiten genoeg maar net dat beetje te weinig om een WK te winnen. Hij wil nu gewoon doen wat ze van hem verwachten bij Ferrari en als het even kan blijft hij gewoon daar z'n carriere uitzitten. Hij rijdt voor Ferrari: heeft een goede kar, mooi betaald en naast het circuit genoeg extra's. Wat wil je nog meer? Massa weet ook dat als hij bij Ferrari zal (moet) vertrekken dat het dan enkel maar slechter kan gaan, want aan zijn mouw zal geen topteam meer staan trekken. Er is voldoende jong(er) talent in het circuit om hem te degraderen tot een plaats bij -ik zeg maar wat- Force India.
En tja, wat Massa hier heeft weggegooid...er was helemaal niets mis, dit is gewoon een blunder door het wegvallen van de TC. Veel druk voor de volgende race (14 punten in het WK + kostbare WK punten voor de constructeur) en hij kan daar al slecht mee om.
Heb het vorige week al gezegd en het is nu ook weer waarheid geworden, domme domme fout.
Stefano Domenicali gaf al toe dat het een rijdersfout was. Een fout die hij niet mocht maken, hij moest gewoon cruisen naar de finish.
Comment