Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Maleisië 2008 ‎

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    retesaai race
    Inderdaad... Had gehoopt op regen eerlijk gezegd.

Op Massa na, niets...

Comment

Als Ferrari vooraan rijd is het bijna altijd een oersaaie race.

Comment

ik was beter in mijne "nest" blijven steken

Comment

En wat is er in godsnaam aan de hand met Mclaren? Ze zijn godverdomme traaag.

Comment

Geweldig saaie race!! Helemaal het tegenovergestelde van vorige week!

Raikkonen verdiend gewonnen en Kubica geweldig 2de.

teleurstelling: Mclaren
            Flop: Massa natuurlijk Wat doet die kerel eigenlijk bij Ferrari?
            Last edited by ; 23/03/2008, 10:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten

tereurstelling: Mclaren
              geld in zijn binnenzak steken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                T R U L L I T R A I N 2 0 0 8

dom?????????????????????????????????
                Nissan QQ driver.

Comment

Hamilton mag toch nog eens nadenken over zijn woorden van vorige week. Toe zei hij nog dat hij zelfs wat over had, hij maakte zich geen zorgen over de snelheid van Ferrari.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                    Hamilton mag toch nog eens nadenken over zijn woorden van vorige week. Toe zei hij nog dat hij zelfs wat over had, hij maakte zich geen zorgen over de snelheid van Ferrari.
                    Hamilton moet leren zijn grote mond te houden en wat bescheidener te zijn. Ik ben van mening dat je jezelf in een underdog-positie moet plaatsen, dan kan het alleen maar meevallen.

Comment

Had eerder de indruk dat Hamilton gewoon niet de juiste balans vond bij z'n rempunten, ontelbare keren dat hij z'n linker voorwiel blokkeerde...

Comment

Hamilton moet leren zijn grote mond te houden en wat bescheidener te zijn. Ik ben van mening dat je jezelf in een underdog-positie moet plaatsen, dan kan het alleen maar meevallen.
                        Grote mond zou ik nu toch ook niet zeggen. Veel zelfvertrouwen en vertrouwen in z'n team anderzijds...

Het team en alle fans horen niets liever dan een zelfzekere piloot.
                        Ik vond dat allessinds zalig!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

Wat regen had inderdaad niet misstaan, to spice things up a bit

Kimi op dominante wijze, de koele perfectie zoals hij dat kan.

Massa die zich 2 GP's na elkaar laat verschalken door het ontbreken van de TC... Daar gaan we dit jaar (en later) niet veel meer van zien mijn gedacht.

Kubica zeer netjes! Als Heidfeld z'n eerste ronde wat beter had meegevallen (van 4 naar 10 o.i.d) had BMW ook de derde plaats kunnen pakken.

Hamilton een beetje op de dool in Sepang. Pech met dat voorwiel ook, maar dan nog... nooit een vuist kunnen maken.
                          Kovalainen bewijst zich toch al een beetje, een podiumplaats en 'dat is goed voor het vertrouwen'.

Trulli... op een typische Trulli-wijze beter doen dan iedereen van hem (en toyota) verwacht, hoed af!
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

teleurstelling: Mclaren
                            Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                            geld in zijn binnenzak steken
                            True, Massa is een goede piloot maar ook niet meer. Die zal altijd een eeuwige tweede zijn (net zoals een coulthard in z'n hoogdagen, of Irvine), kwaliteiten genoeg maar net dat beetje te weinig om een WK te winnen. Hij wil nu gewoon doen wat ze van hem verwachten bij Ferrari en als het even kan blijft hij gewoon daar z'n carriere uitzitten. Hij rijdt voor Ferrari: heeft een goede kar, mooi betaald en naast het circuit genoeg extra's. Wat wil je nog meer? Massa weet ook dat als hij bij Ferrari zal (moet) vertrekken dat het dan enkel maar slechter kan gaan, want aan zijn mouw zal geen topteam meer staan trekken. Er is voldoende jong(er) talent in het circuit om hem te degraderen tot een plaats bij -ik zeg maar wat- Force India.

En tja, wat Massa hier heeft weggegooid...er was helemaal niets mis, dit is gewoon een blunder door het wegvallen van de TC. Veel druk voor de volgende race (14 punten in het WK + kostbare WK punten voor de constructeur) en hij kan daar al slecht mee om.

Comment

Wat ik wel zalig vind, is dat tot nu toe bij elke race er al een podium is geweest met drie verschillende teams.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                Wat ik wel zalig vind, is dat tot nu toe bij elke race er al een podium is geweest met drie verschillende teams.
                                Kan alleen maar positief zijn voor de neutrale fan!

Comment

BMW en Toyota zijn vooral goed bezig. Vooral van Toyota had niemand het zien aankomen denk ik. Voor Toyota komen de podiumplaatsen eindelijk in zicht.

BMW moet ook nog wat beteren om het de Ferrari's & Mc's echt het vuur aan de schenen te leggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                    Grote mond zou ik nu toch ook niet zeggen. Veel zelfvertrouwen en vertrouwen in z'n team anderzijds...

Het team en alle fans horen niets liever dan een zelfzekere piloot.
                                    Ik vond dat allessinds zalig!
                                    ja, maar zo geef je je fans valse hoop en is de teleurstelling achteraf groter.

Comment

BMW staat nu inderdaad écht ongeduldig te kloppen op de deur waarop het bordje 'topteam' hangt!

Geen toevalstreffer om zowel in Melbourne als Sepang een tweede plaats te behalen, dit duidt op de veelzijdigheid en constante scherpheid. En een heel homogeen en sterk rijdersduo.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Hamilton was duidelijk niet snel op zachte banden. Waarom ze dan opnieuw zachte opstaken begrijp ik niet. Die cover op z'n wiel moet normaal vastzitten maar die draaide gedurende z'n hele twee stint, dat zal wel effect gehad hebben op de auto. In z'n laatste stint was hij retesnel op harde banden.

Denk dat hem weinig te verwijten valt, heeft in de twee gp's eigenlijk zelf nog geen foutje gemaakt. Ik begin m'n twijfels hebben bij de strategische aanpak van McLaren (eind vorig seizoen ook al, de gp waar hij in het grind belandde op banden die al ver voorbij verslijten waren)

Soit Kimi eenzaam op kop, daarachter Kubica die langzaamaan bij de besten van de piloten mag gerekend worden. En Massa, ja, duidelijk problemen zonder TC.

En de keren dat ik naar Canvas zapte, me weer enorm geërgerd.

Toen Sato van de baan ging: "Sato..... in het grind.... en weer op de baan..." Man, zo kan ik ook commentaar geven.
                                        Zelfs de sectortijden kon hij niet interpreteren.... na enkele jaren commentaar geven mag je dat toch kunnen.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Als Ferrari vooraan rijd is het bijna altijd een oersaaie race.
                                          en als mclaren vooraan rijd ook, 1 week terug hadden we nog geluk met al die uitvallers...

Verkeer he, als ferrari in mlebourne.

craneboy zal den achterkant van webber en trulli train nu wel kennen

Weet jij wel dat je 3x in herhaling valt? Mss toch is t hoofdje laten nakijken

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                          dom?????????????????????????????????
                                          Nee waarheid kijk dan , 10 tal rondes craneboy en 7 tal unibrown

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                          Ontnuchtering komt altijd na overdreven reacties.

Ferrari heeft in melbourne hun ware snelheid niet kunnen laten zien, hetzelfde wat min of meer hun nu is overkomen, alhoewel ik verrast ben dat lewis niet voorbij webber geraakt

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Had eerder de indruk dat Hamilton gewoon niet de juiste balans vond bij z'n rempunten, ontelbare keren dat hij z'n linker voorwiel blokkeerde...
                                          We zullen het straks wel lezen he, aan lewis zal het zeker niet hebben gelegen

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                          True, Massa is een goede piloot maar ook niet meer. Die zal altijd een eeuwige tweede zijn (net zoals een coulthard in z'n hoogdagen, of Irvine), kwaliteiten genoeg maar net dat beetje te weinig om een WK te winnen. Hij wil nu gewoon doen wat ze van hem verwachten bij Ferrari en als het even kan blijft hij gewoon daar z'n carriere uitzitten. Hij rijdt voor Ferrari: heeft een goede kar, mooi betaald en naast het circuit genoeg extra's. Wat wil je nog meer? Massa weet ook dat als hij bij Ferrari zal (moet) vertrekken dat het dan enkel maar slechter kan gaan, want aan zijn mouw zal geen topteam meer staan trekken. Er is voldoende jong(er) talent in het circuit om hem te degraderen tot een plaats bij -ik zeg maar wat- Force India.

En tja, wat Massa hier heeft weggegooid...er was helemaal niets mis, dit is gewoon een blunder door het wegvallen van de TC. Veel druk voor de volgende race (14 punten in het WK + kostbare WK punten voor de constructeur) en hij kan daar al slecht mee om.

Heb het vorige week al gezegd en het is nu ook weer waarheid geworden, domme domme fout.

Stefano Domenicali gaf al toe dat het een rijdersfout was. Een fout die hij niet mocht maken, hij moest gewoon cruisen naar de finish.

Comment

Working...
                                          X