Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Maleisië 2008 ‎

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hamilton niets laten zien
    Massa die zich eerst laat pakken door Raikkonen in de pits en dan er domweg afschuift, net goed dat hij in die ene vierkante meter grind terecht kwam, waren we er ineens vanaf.
    BMW goed bezig en verdiend tweede in het constructeurskampioenschap, hopelijk kunnen ze de regelmaat aanhouden.

Comment

De logica werd gerespecteerd vandaag, in tegenstelling tot in Melbourne.

Toppers van de dag:

-Toyota. Knappe race, Jarno !

-BMW. 2de plaats voor Kubica, een overwinning zit eraan te komen ...

-Knap inhaalmanoevre van Heidfeld !

Floppers van de dag:

-Williams. Zonde van dat voorvleugelincident van Rosberg, want hij had misschien nog wel een puntje kunnen pakken.

-McLaren. Fletse indruk. Kovalainen viel nog mee, maar Hamilton reed zeker z'n beste race niet. Was niet in staat om zich serieus naar voor te werken. Vaak ook blokkerend wieltje.

-Massa. Moet nog wennen aan het wegvallen van de TC.

Nogmaals: logische uitslag. Voor zij die gehoopt hadden op evenveel spektakel als in Melbourne: helaas.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        Massa die zich eerst laat pakken door Raikkonen in de pits en dan er domweg afschuift, net goed dat hij in die ene vierkante meter grind terecht kwam, waren we er ineens vanaf.

Wat heeft alleman tegen Massa? Allez, 't is geen held à la Raikkonen, maar het is géén slechte coureur. Ie heeft alleen veel vertrouwen nodig, en tijd om aan iets te wennen.

Komt goed met Massa.

Comment

Todt is er niet meer he om massa's vertrouwen op te krikken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
            Nee waarheid kijk dan , 10 tal rondes craneboy en 7 tal unibrown
            Een andere race gezien zeker? )
            Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
              Wat heeft alleman tegen Massa? Allez, 't is geen held à la Raikkonen, maar het is géén slechte coureur. Ie heeft alleen veel vertrouwen nodig, en tijd om aan iets te wennen.

Komt goed met Massa.
              Denk ik ook!

Massa moet zelfs niet zoveel onderdoen voor Raikkonen in mijn ogen. Het zou zeker niet de eerste keer zijn dat hij beter scoort.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

Ben in slaap gevallen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten

Komt goed met Massa.
                  Ik heb niets tegen Massa, het is een goed piloot maar hij ontbreekt dat extraatje dat hem boven de 'massa' kan uittillen. Massa zal ons zeker nog knappe dingen laten zien, maar ik verwacht er gewoon niets uitzonderlijk van. Trouwens, als je in een topteam als Ferrari nog constant vertrouwen moet aangepraat worden...hij zou nu toch al voldoende ervaring moeten hebben om zich op dergelijke blunders niet meer te laten betrappen. Als Kimi een slechte race heeft blijft hij stoïcijns kalm en laat zien uit welk hout hij gesneden is. Dat is het verschil tussen een wereldkampioen en de rest. Hamilton blaakt van het zelfvertrouwen, ook al heeft hij nu een mindere race gehad. Hij weet wat hij waard is en zál kampioen worden.

Iemand ook opgevallen hoe anoniem de race van Alonso geweest is, op dat triootje na op de rechte lijn amper te zien geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                    Ook de race gezien zeker? )
                    natuurlijk.

Comment

natuurlijk.
                      Door een rodebril ziet ge niet veel hé !

Massa was voor er tractiecontrolle was ook veel aan het blunderren.
                      Hij was toen wel veel jonger dan nu , maar volgens mij is dat zijn probleem.
                      Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                        Door een rodebril ziet ge niet veel hé !

Massa was voor er tractiecontrolle was ook veel aan het blunderren.
                        Hij was toen wel veel jonger dan nu , maar volgens mij is dat zijn probleem.

idd als jij je bril ook afzet kunnen we terug verder spreken.

Comment

Kimi zal toch nog wat mogen oefenen op champagne spuiten

Comment

Hij kan het wel hoor enkel hij drinkt er altijd eerst van en zo is er een kwak in zijn ogen gekomen

Comment

Weet jij wel dat je 3x in herhaling valt? Mss toch is t hoofdje laten nakijken
                              .
                              Niemand zegt dat jij het moet lezen he. Ik ben gewoon heel erg teleurgesteld in deze race en dan kan een mens wel eens blijven doordrammen.

Die laatste zin is echt wel ongepast

Comment

Hatelijk aan de F1 dat je er soms zo vroeg moet voor opstaan. Ik geef er mijn zaterdagavond niet voor op. Dat was deze week blijkbaar ook zo erg nog niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                  Niemand zegt dat jij het moet lezen he. Ik ben gewoon heel erg teleurgesteld in deze race en dan kan een mens wel eens blijven doordrammen.

Die laatste zin is echt wel ongepast
                                  Amaai, dat gaat er hier nogal sportief aan toe zeg Ik ben al voor minder op mijn vingers getikt op het forum En ja, die laatste zin was echt wel ongepast, al stond er een smiley achter
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Huh, heb ik iets gemist? Waarom is het dan ongepast?

Comment

Massa, kind van de electronica! Zware teleurstelling! (alweer)

Comment

idd als jij je bril ook afzet kunnen we terug verder spreken.
                                        Ok afgezet
                                        Nissan QQ driver.

Comment

• Weer een sterke prestatie van BMW

Comment

Working...
                                          X