Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Maleisië 2008 ‎

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
    Niemand zegt dat jij het moet lezen he. Ik ben gewoon heel erg teleurgesteld in deze race en dan kan een mens wel eens blijven doordrammen.

Die laatste zin is echt wel ongepast
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Amaai, dat gaat er hier nogal sportief aan toe zeg Ik ben al voor minder op mijn vingers getikt op het forum En ja, die laatste zin was echt wel ongepast, al stond er een smiley achter
    Ik heb die post van Sinister zelfs gemist en dus die zin ook niet gelezen. Inderdaad, wat op het randje, ieder heeft het recht zijn of haar merk te verdedigen. Niemand moet daarvoor op "onderzoek".

Anyway, voel je jezelf onrecht aangedaan gebruik dan het knopje om de post te rapporteren (het driehoekje met uitroepteken onder de avatar van die persoon) Zo komt het in ons systeem terecht en zijn we er ook meteen op attent gemaakt.

En nu weer verder over de afgelopen (saaie) GP.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
      Wat heeft alleman tegen Massa? Allez, 't is geen held à la Raikkonen, maar het is géén slechte coureur. Ie heeft alleen veel vertrouwen nodig, en tijd om aan iets te wennen.

Komt goed met Massa.
      Massa blundert te veel. Volgens mij rijden er jongens rond met meer talent, en die verdienen misschien meer een zitje bij een topteam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
        Ok afgezet
        k zal het ook doen dan

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        Massa blundert te veel. Volgens mij rijden er jongens rond met meer talent, en die verdienen misschien meer een zitje bij een topteam.
        Massa "denk" dat hij nog safe zit omdat zijn contract tot 2010 is verlengd.

Hij blijft wel bij ferrari tot die tijd dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat hij dan nog gaat racen, want dat contract loopt af in 2009 dacht ik. Of eind dit jaar.

Ik weet niet of het waar is maar omdat hij in bocht 6 zwaar over de curbs is gegaan zou zijn bodemplaat en een stuk van de achtervleugel los gekomen zijn en toen hij bij de betreffende bocht kwam waar hij is uitgevallen zou dat zijn overgegaan in spontaan overstuur.

Kan wel kloppen want hij gaf zelf al aan niet te weten wat er gebeurde...

Of het een excuus is of niet ga ik niet over oordelen.

Een mens kan pech hebben, kan ongeluk hebben ok of je kan massa heten en zonder TC rijden
        Last edited by ; 24/03/2008, 12:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten

Al mag jij nog Massa's talent hebben, als je geen wagen kan doorontwikkelen, sta je nergens.

Neenee, 't komt goed met Massa. Heb wat geduld.

Comment

Al mag jij nog Massa's talent hebben, als je geen wagen kan doorontwikkelen, sta je nergens.

Awel, ik twijfel daar sterk aan. Hij is nu aan zijn derde Ferrari-jaar bezig en is nog altijd even slecht of even goed dan in het begin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
              Awel, ik twijfel daar sterk aan. Hij is nu aan zijn derde Ferrari-jaar bezig en is nog altijd even slecht of even goed dan in het begin.

Dat vind ik nu eens objectief gekeken van een mclaren fan, hij is wel degelijk gegroeid na 2006.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                1)Dat vind ik nu eens objectief gekeken van een mclaren fan, 2)hij is wel degelijk gegroeid na 2006.
                1)Ja, sorry ik heb nog niet naar mijn hoofd laten kijken.

2) Nog niet veel van gemerkt. Het enige waar hij goed in is zijn de kwalificaties.

Comment

• Ben je soms dit inhaal maneuver vergeten van Massa op Kubica?
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Massa zal nooit een uitzonderlijk coureur worden. Hij maakt nog steeds dezelfde fouten als van in het begin van zijn loopbaan. Idem zoals met Fisichella, veel mensen riepen over het talent, maar dat talent komt er dan zogezegd nooit uit.

Ik herinner me nog goed toen Massa nog voor Sauber reed (ik ging naar de GP van Belgie kijken) hoeveel fouten hij toen wel niet maakte. En het toppunt was dat niet alle fouten op tv getoond werden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      Dat vind ik nu eens objectief gekeken van een mclaren fan, hij is wel degelijk gegroeid na 2006.
                      Qua salaris: ja.

Qua kwaliteiten: nee. Altijd dezelfde fouten, altijd stom.

2 stomme fouten in Melbourne, 1 hier. Op dat vlak is er Ferrari op achteruit gegaan sinds Barrichello. Barrichello was een constante 2de rijder, Massa is geen constante.

Fouten dien je in de training te maken, niet tijdens de race, waar het telt.

Massa reed al voor Ferrari voor dat Kimi er kwam. Kimi had in zijn eerste jaar aanpassingsmoeilijkheden, maar ging vlot over Massa om wereldkampioen te worden. Dit jaar heeft Raikkonen de absolute bovenhand. Dat zegt iets over het "kunnen" van Massa.

Comment

• Mocht ie in Bahrein weer zoiets lappen, zette ik hem aan de deur, echt waar.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Mocht ie in Bahrein weer zoiets lappen, zette ik hem aan de deur, echt waar.
                          Aan de deur zetten is veel gezegd. Ferrari moet alleen niet wachten op een goede race van Massa waar hij Raikkonen verslaat, want zoiets gebeurd toch maar uitzonderlijk. Gewoon alles op Kimi zetten, al ligt Massa op kop, Raikkonen voorbij laten. Zou Kimi's kampioenschap een stuk vergemakkelijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Mocht ie in Bahrein weer zoiets lappen, zette ik hem aan de deur, echt waar.
                            nee echt niet hoor dat is niet de ferrari manier.

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                            Qua salaris: ja.

Qua kwaliteiten: nee. Altijd dezelfde fouten, altijd stom.

2 stomme fouten in Melbourne, 1 hier. Op dat vlak is er Ferrari op achteruit gegaan sinds Barrichello. Barrichello was een constante 2de rijder, Massa is geen constante.

Fouten dien je in de training te maken, niet tijdens de race, waar het telt.

Massa reed al voor Ferrari voor dat Kimi er kwam. Kimi had in zijn eerste jaar aanpassingsmoeilijkheden, maar ging vlot over Massa om wereldkampioen te worden. Dit jaar heeft Raikkonen de absolute bovenhand. Dat zegt iets over het "kunnen" van Massa.
                            als jij het zegt...

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            Aan de deur zetten is veel gezegd. Ferrari moet alleen niet wachten op een goede race van Massa waar hij Raikkonen verslaat, want zoiets gebeurd toch maar uitzonderlijk. Gewoon alles op Kimi zetten, al ligt Massa op kop, Raikkonen voorbij laten. Zou Kimi's kampioenschap een stuk vergemakkelijken.
                            idd het ziet er zo al na 2 races naar uit. Massa zal de punten moeten sprokkelen voor het WCC.

Comment

• Volgens een Engelse zender denk ik (ITV ofzoiets) kwam die slip niet door een stuurfout van Massa. De wagen brak zonder reden uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                Volgens een Engelse zender denk ik (ITV ofzoiets) kwam die slip niet door een stuurfout van Massa. De wagen brak zonder reden uit.
                                Zie post 103 eerder in dit topic.

Comment

• Ah bon, ze hebben het hier al eens gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                                    En is tegen de regels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      En is tegen de regels.
                                      Bwoo, niet als ze het altijd zo subtiel doen als in de GP van Brazillie vorig jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                                        Bwoo, niet als ze het altijd zo subtiel doen als in de GP van Brazillie vorig jaar
                                        Dan is het nog verboden.

Maar dat scenario gaat zich toch nooit voordoen, massa vliegt er na een paar bochten toch uit

Comment

• als mclaren dat doet is het niet tegen de regels en als ferrari zoiets doet dan zijn dat direct team orders... mja zijn we ondertussen al gewoon he.

Comment

Working...
                                          X