Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Maleisië 2008 ‎

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
    als mclaren dat doet is het niet tegen de regels en als ferrari zoiets doet dan zijn dat direct team orders... mja zijn we ondertussen al gewoon he.
    Zeg eens: wanneer deed Mclaren dat?

Ik kan mij geen situatie herinneren op dat vlak eigenlijk.

Comment

• Persoonlijk vond ik toen dat Alonso tijdens de Quali's bleef staan in de pits zodat Hamilton geen snelste ronde nog kon doen, ferm lijken op TeamOrders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
        Persoonlijk vond ik toen dat Alonso tijdens de Quali's bleef staan in de pits zodat Hamilton geen snelste ronde nog kon doen, ferm lijken op TeamOrders
        Alles behalve Teamorders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Zeg eens: wanneer deed Mclaren dat?

Ik kan mij geen situatie herinneren op dat vlak eigenlijk.

Eh, Monaco vorig jaar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Alles behalve Teamorders.
            Dus Alonso bleef gewoon staan uit eigen beweging?

Comment

Dus Alonso bleef gewoon staan uit eigen beweging?
              ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                ja.
                In de officiële verklaring van Ron Dennis was het wel degelijk de beslissing van Alonso's ingenieur om hem in de pits te laten staan. Hamilton had eerder teamorders genegeerd (hamilton moest alonso voorgaan zodat die in de Q3 meer brandstof zou verbruiken voor een lichtere wagen in de snelle ronde) en de strategie van het team klopte dus niet meer.

Comment

• Euhm, ik ben niet meer mee. Wil iemand 'es het hele gebeuren op 'n rijtje zetten? Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Euhm, ik ben niet meer mee. Wil iemand 'es het hele gebeuren op 'n rijtje zetten? Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                      Eh, Monaco vorig jaar ?
                      Had Ron Dennis dat niet bekend gemaakt, dan had geen kat dat ooit geweten. And besides: Alonso was op dat moment voor het team gelijkwaardig aan Hamilton.

Comment

• 'Spin was Felipe's eigen schuld'

Felipe Massa staat onder druk. Hij gaf zelf in Maleisië nog aan niet te weten waarom hij gespind was, maar volgens Ferrari-persman Luca Colajanni was het zijn eigen schuld.De Italiaan haastte zich wel om aan te geven dat er absoluut niet wordt nagedacht over eventuele opvolgers van de Braziliaan.

VOLLEDIG VERHAAL

BRON
                        Ferrari zet haar piloot met de billen bloot om aan te geven dat er technisch helemaal niets mis was met de wagen. Wil toch wat zeggen, de druk op z'n schouders zal er niet minder om worden.

Comment

• Slechte stap
                          Meer druk op Massa's schouders is om problemen vragen. Ze moeten dan niet verschieten dat hhem nog slechter zal rijden en dat ze geen WK bij de constructeurs zullen worden.

Comment

Slechte stap
                            Meer druk op Massa's schouders is om problemen vragen. Ze moeten dan niet verschieten dat hhem nog slechter zal rijden en dat ze geen WK bij de constructeurs zullen worden.
                            Denk dat je gelijk hebt, hoe meer druk op de schouders van Massa hoe meer hij zich ga willen bewijzen en hoe groter de kans op een fout.
                            Vanmorgend op La2 werd Massa mooi omschreven. Hij is dit jaar alleen ze noemde Todt zijn vader en Schumacher zijn grote broer die alles samen doornamen en ook Massa vertrouwde en moed gaven. En dit jaar staat hij er alleen voor en vind hij zijn draai niet. Hopelijk geeft Todt goede raad aan zin opvolger en kan Massa terug op zijn niveau komen.

Comment

• Idd ik hoop ook dat hij terug op zijn niveau kan komen.
                              Velen zijn zijn vorig seizoen vergeten, zijn inhaalraces enzo.
                              Maarja een mens vergeet sneller de goede dan de slechte dingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                In de officiële verklaring van Ron Dennis was het wel degelijk de beslissing van Alonso's ingenieur om hem in de pits te laten staan. Hamilton had eerder teamorders genegeerd (hamilton moest alonso voorgaan zodat die in de Q3 meer brandstof zou verbruiken voor een lichtere wagen in de snelle ronde) en de strategie van het team klopte dus niet meer.

Ewadde ? Teamorders bij McLaren ?

Comment

Velen zijn zijn vorig seizoen vergeten, zijn inhaalraces enzo.
                                  Massa is geen 'inhaalraceman'. Ja, op Silverstone reed hij een knappe inhaalrace. Maar verder niet. En al zeker niet in Hongarije, waar hij door eigen fout Q3 niet haalde.

Massa moet starten in de top 3. Anders lukt 't hem niet. In tegenstelling tot Raikkonen, die van P15 de race kan winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                    Had Ron Dennis dat niet bekend gemaakt, dan had geen kat dat ooit geweten. And besides: Alonso was op dat moment voor het team gelijkwaardig aan Hamilton.

En wat doet dat af aan het feit dat het teamorders ZIJN ? Of beide coureurs nu gelijkwaardig zijn, en of het opzichtig gebeurt, maakt weinig of niks uit hé.

Teamorders krijg je nooit weg uit deze sport. Logisch ook. Met twee gelijkwaardige coureurs en een sterk revaliserend team is 't verdomd moeilijk om kampioen te worden. Je deelt dezelfde pot immers door twee. Een numero uno in een sterk team vind ik niet meer dan logisch. Vinden de teams zelf ook, want bij eender welke titelkandidaat hoor je op het einde van het seizoen altijd 'ik zal ... proberen te helpen waar ik kan'.

Ik vind het alleen erg als teamorders wel érg opzichtig gebeuren, zoals Oostenrijk 2002. Maar je kan je de vraag stellen of dat Ferrari's keuze was, of die van Barrichello.

Trouwens: 'Alonso was op dat moment gelijkwaardig aan Hamilton'. Je geeft de indruk dat op het einde van het jaar Hamilton in de McLaren-hiërarchie boven Alonso stond ? Raar, want net tegen het einde van het seizoen liet Alonso zien dat hij, als het erop aan kwam, nét iets meer kon (m.u.v. Japan, waar ie stomweg uit de race crashte). In Monza veegde ie de vloer aan met Hamilton, en in Spa kon hij de schade wél beperken, daar waar Hamilton wat kleurloos naar de 4de plek reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                      Ferrari zet haar piloot met de billen bloot om aan te geven dat er technisch helemaal niets mis was met de wagen. Wil toch wat zeggen, de druk op z'n schouders zal er niet minder om worden.
                                      Zoiets hou je toch beter binneskamers en niet openbaar in de pers ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                        Zoiets hou je toch beter binneskamers en niet openbaar in de pers ???
                                        Het gaat allemaal om signalen geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                          Het gaat allemaal om signalen geven.
                                          Zoals in: tweemaal is scheepsrecht en driemaal is buiten?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X