Om het over te nemen van het topic v/d wintertesting & teampresentaties...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Nieuws - Seizoen 2008
Collapse
X
-
Britten krijgen Formule 1 terug op de BBC
De Britse Formule 1-fans zullen vanaf 2009 niet langer gestoord worden door commerciële onderbrekingen tijdens een race. De BBC heeft namelijk bekengemaakt dat het na twaalf seizoenen de rechten voor de F1-uitzendingen weer terug heeft. De commerciële zender ITV zal dus dit jaar voor het laatst verslag doen van de races.
VOLLEDIG ARTIKEL
BRON
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenMaar goed ook peeka want ITV = Lewis tv
Hopelijk kan BBC er toch een nuchtere verslaggeving op nahouden...
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAls ik de vrije trainingen bekijk, dan doet super aguri wel mee aan de grote prijs van Maleisië?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenMaar goed ook peeka want ITV = Lewis tv
Terwijl ze op sporza na 20min nog zitten te gissen waarom een bepaalde piloot heeft moeten opgeven, weten ze het bij ITV al na 5min inc. een interview met de betreffende piloot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenMisschien ook goed nieuws voor ons, als ze het onderbrengen op BBC 1 of 2 dan kunnen wij er ook van genieten
Ik wil Murray Walker terug
Comment
-
Die kerel heeft wel lef, pas terug bij z'n nieuwe werkgever en al "signalen" geven.
Anderzijds denk ik dat een duo Raïkonnen-Alonso niet mogelijk is voor Ferrari, omdat ze dan niemand meer hebben om 2de viool te spelen wanneer nodig. Hamilton-Alonso heeft vorig jaar nog eens opnieuw duidelijk gemaakt hoe moeilijk het is om een duo te besturen waarbij beide rijders kampioenentalent bezitten.
Alonso ziet overstap naar Ferrari wel zitten
Fernando Alonso heeft na afloop van de Grand Prix van Maleisië gezegd dat hij een overstap naar Ferrari wel ziet zitten. De open sollicitatie van de 26-jarige Spaanse coureur is zeer opmerkelijk, gezien het feit dat hij nog maar net terug is bij het team van Renault, waarmee hij in 2005 en 2006 wereldkampioen wist te worden.
VOLLEDIG ARTIKEL
BRON
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenDie kerel heeft wel lef, pas terug bij z'n nieuwe werkgever en al "signalen" geven.
Anderzijds denk ik dat een duo Raïkonnen-Alonso niet mogelijk is voor Ferrari, omdat ze dan niemand meer hebben om 2de viool te spelen wanneer nodig. Hamilton-Alonso heeft vorig jaar nog eens opnieuw duidelijk gemaakt hoe moeilijk het is om een duo te besturen waarbij beide rijders kampioenentalent bezitten.
Comment
-
En we zijn nog maar 2 GP's ver....
Eerst wil em zo snel mogelijk wereldkampioen worden bij 2 verschillende teams.
Dan wil em plots terug naar Renault.
Dan blijkt dat hij het leuk vindt om mee te strijden in de middenmoot.
Nu blijkt dat het daar toch niet zo plezant is, want meneer wil nu naar Ferrari.
Comment
-
Het zal voor Alonso alvast een moeilijke opdracht worden om terug uit die middenmoot te geraken. Nu hij daar weer (vast) zit, zijn er andere talenten die bij de topteams of toekomstige toppers (bmw) het mooie weer maken.
Bij Mclaren kan hij niet meer terecht, een overstap naar Ferrari lijkt me zéér onwaarschijnlijk zolang Kimi er zit en BMW heeft met Kubica en Heidfeld een complementair duo in huis. Rest er dan nog Toyota dat met haar budget alvast een topteam is, maar daar zie ik hem ook niet meteen naar overstappen dan staat hij weer even ver als bij Renault qua prestaties.
Er zit voor hem volgens mij niets anders op dan z'n ervaring te gebruiken om Renault weer vooraan te krijgen, al is dat een werkje van 1,2 of 3 seizoenen. Maar gaat hij daar het geduld voor hebben...
Ik vind het alvast jammer dat we hem niet meer vooraan zien meestrijden, zorgde altijd voor animo want het is een uitstekend coureur.
Comment
Comment