Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Nieuws - Seizoen 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als Massa slecht blijft presteren en de resultaten blijven uit bij Renault dan zie ik Alonso volgend jaar in een rode bolide rondrijden. Het zou mooi zijn.

Comment

Samen met Kimi?
      Denk het niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten

Ik vind het alvast jammer dat we hem niet meer vooraan zien meestrijden, zorgde altijd voor animo want het is een uitstekend coureur.

De teams zullen na het McLaren-debacle van vorig jaar (je zou kunnen stellen dat ze de rijderstitel tot twee maal toe verloren hebben) wel twee keer nadenken voor ze alfonso aan boord nemen naast een andere dominante piloot.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Op f1racing.nl hebben ze een mooie analyse gemaakt over Alonso's overstap naar Renault.

Zit logica in ...

Comment

Max Mosley betrokken bij racistisch seksschandaal

Mosley zou in een appartement een nazistisch rollenspel hebben gespeeld met een aantal prostituees...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                Op f1racing.nl hebben ze een mooie analyse gemaakt over Alonso's overstap naar Renault.

Zit logica in ...
                Alonso is arrogant. Hij dacht natuurlijk ook om Lewis eventjes een lesje te leren bij Mclaren.

-->

Comment

moehahaha

Comment

Voor spanje dan maar zeker he

Ferrari shelve radical nose for Bahrain

Ferrari has reportedly called off its plan to debut a radical innovation at the Bahrain grand prix this weekend. It emerged recently that the Italian team intended to use the innovation - effectively an opening in the upper front of the F2008's nose - for the first time in either Bahrain, or the subsequent Spanish grand prix later in April.

The nose, apparently with the hole cutting through where the Bridgestone 'B' logo is currently located, was tested by Marc Gene at the Vairano circuit last week, Motorsport Aktuell said.

But the Swiss publication claims that team boss Stefano Domenicali ultimately decided that ensuring better reliability, and also introducing some other aerodynamic updates that will debut in Bahrain, were higher priorities at present.

Technical director Aldo Costa said: "The plan for this year is that we should have continuous updates throughout the season. "We aim to improve the package step by step with changes coming for almost every race," he added.

Comment

Mosley gaat af als een gieter. En maar niet willen opstappen he.

Comment

doet me denken aan belgie

afgaan en verdoen

Comment

Mosley zal niet aanwezig zijn in Bahrein.

Comment

Mosley zal waarschijnlijk de Nazi-uniformkes moeten terugbrengen naar het kledingverhuurwinkeltje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                              Mosley gaat af als een gieter. En maar niet willen opstappen he.

Hij is erin geluisd. Wie o wie laat zich, in die positie, vangen met zo'n seksfeestjes.

Oerdom.

Edit: voor mij moet hij niet aftreden, trouwens. Wat de kerel in z'n privéleven doet, kan me weinig schelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                Edit: voor mij moet hij niet aftreden, trouwens. Wat de kerel in z'n privéleven doet, kan me weinig schelen.
                                ²²²²²²²

Comment

Ik ben geen fan van Mosley. Van mij mag ie opstappen. En dat is omdat ik 'm niet kan uitstaan, maar ook omdat ik van mening ben dat het FIA beleid beter kan dan nu.

Mercedes, BMW, Honda & Toyota hebben allemaal al hun ongenoegen geuit over deze situatie.

Renault en Ferrari niet. Niet louter toeval me dunkt.

Comment

Wat die gast doet in zijn vrije tijd is toch zijn zaak? Zolang het zijn werk niet beïnvloedt is er toch geen reden om hem te ontslaan?

Comment

Die Nazi-pakjes gaan er wat over
                                      Het moet volledig veranderd worden in de FIA.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                        Ik ben geen fan van Mosley. Van mij mag ie opstappen. En dat is omdat ik 'm niet kan uitstaan, maar ook omdat ik van mening ben dat het FIA beleid beter kan dan nu.

Mercedes, BMW, Honda & Toyota hebben allemaal al hun ongenoegen geuit over deze situatie.

Renault en Ferrari niet. Niet louter toeval me dunkt.

die laatste 2 denken wat ze willen maar ze zeggen het niet.

verstandige keuze

Comment

ik ben ook van mening dat je werk en privé moet scheiden, maar je moet er ook in slagen het gescheiden te houden. Als je een voorbeeldfunctie hebt ligt die verantwoordelijkheid volledig bij jezelf en daarom vind ik dat mosley moet opstappen

Comment

Working...
                                          X