Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Bahrein 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kan nog intressant worden, een quote van Kimi: "Ik denk dat ik morgen heel sterk kan zijn. Wat betreft de racestrategie: we hebben een andere strategie dan Felipe, maar laten we zien of mijn wel echt beter is dan zijne.”

Comment

is het nu 13.30u of 12.30u dat ze het uitzenden morgen? want met dat -1 gedoe in de beginpost weet ik het niet meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        is het nu 13.30u of 12.30u dat ze het uitzenden morgen? want met dat -1 gedoe in de beginpost weet ik het niet meer
        Start om 13.30
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
          Zou wel eens een BMW-weekend kunnen zijn.
          M'n ego effe strelen:

'Had ik 't niet voorspeld?'

Comment

Startpositie =/= finish positie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
              M'n ego effe strelen:

'Had ik 't niet voorspeld?'
              Jah, jij hebt ook wel de hamer op de kop geslaan he met Kubica.
              Kon ik dat ook maar. Volgende GP Prono ook eens wat meer risico nemen.

Comment

Als Kubica een solide race rijdt maakt ie zeker aanspraak op een overwinning. BMW is nu al de belangrijkste uitdager om punten van McLaren en Ferrari af te snoepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Startpositie =/= finish positie.
                  Dat is heel juist. Het zal voor Kubica niet gemakkelijk worden om deze positie te behouden, maar toch vind ik het al een knappe prestatie. Als BMW-liefhebber ben ik dan ook zeer trots...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

FERRARI RULES !!!

Comment

Madam Massa mocht er anders ook zijn...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Saaie race.
                        Wat toestanden bij de start, voor de rest niks bijzonders.

Comment

Volgens mij mag Mclaren afgeschreven worden dit seizoen. Het wordt één grote Ferrari-show. Hop naar 2009.

Comment

Knappe race van Massa.
                            Hamilton had zen dagje niet Paf op Alonso

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                              Knappe race van Massa.
                              Hamilton had zen dagje niet Paf op Alonso

En dan nog kwaad worden op mensen die 'm niet zomaar laten passeren ...

De vriendelijke, aangename en rustige jongen had z'n beste dag niet vandaag.

Comment

saaie race vond ik

Comment

Idd, Davidson liet Hamilton gewoon voor maar andere niet. Pff, hij gaat toch geen dikken nek beginnen krijgen zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                    Volgens mij mag Mclaren afgeschreven worden dit seizoen. Het wordt één grote Ferrari-show. Hop naar 2009.
                                    Bwa, dit is gewoon een Ferrari-circuit he.
                                    En Kovalainen heeft als ik me niet vergis de snelste ronde neergezet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                      zegt de mclaren fan..

ik zou ze nog niet afschrijven hoor, en als zij het niet kunnen waarmaken, dan zal BMW dit seizoen nog ongetwijfeld ferrari het vuur aan de schenen leggen, so don't worry, het wordt nog een interessant seizoen denk ik

Comment

GP was tof in het begin, daarna niet echt veel spektakel.
                                        Massa weet die negatieve wolk die boven zijn hoofd zat toch om te zetten in een schitterende overwinning.
                                        Kubica, tjah, daar gaan we nog wat van zien.
                                        BMW heeft zich nu volgens mij definitief bij de top gevoegd.
                                        Hamilton, slechte dag en had last van een bijzondere dikke nek. Tot 2 (of 3?) maal toe met dat klagende handje als hij iemand voorbijstak op het rechte stuk. Onsportief.

Op naar Spanje, ik ben benieuwd naar de aanpassingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Eerder omdat er geen grindbak is, waarom toch?
                                          Bij grind kan je makkelijker overkop, zeker als je zijwaarts erin vliegt

Bijna garanti overkop

De ideale uitloopstrook is een 200 meter lange, biljartvlakke, asfalt-zone

Comment

Working...
                                          X