Kan nog intressant worden, een quote van Kimi: "Ik denk dat ik morgen heel sterk kan zijn. Wat betreft de racestrategie: we hebben een andere strategie dan Felipe, maar laten we zien of mijn wel echt beter is dan zijne.”
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Bahrein 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenis het nu 13.30u of 12.30u dat ze het uitzenden morgen? want met dat -1 gedoe in de beginpost weet ik het niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenZou wel eens een BMW-weekend kunnen zijn.
'Had ik 't niet voorspeld?'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenM'n ego effe strelen:
'Had ik 't niet voorspeld?'
Kon ik dat ook maar. Volgende GP Prono ook eens wat meer risico nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenStartpositie =/= finish positie.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenKnappe race van Massa.
Hamilton had zen dagje niet Paf op Alonso
En dan nog kwaad worden op mensen die 'm niet zomaar laten passeren ...
De vriendelijke, aangename en rustige jongen had z'n beste dag niet vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenVolgens mij mag Mclaren afgeschreven worden dit seizoen. Het wordt één grote Ferrari-show. Hop naar 2009.
En Kovalainen heeft als ik me niet vergis de snelste ronde neergezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenVolgens mij mag Mclaren afgeschreven worden dit seizoen. Het wordt één grote Ferrari-show. Hop naar 2009.
ik zou ze nog niet afschrijven hoor, en als zij het niet kunnen waarmaken, dan zal BMW dit seizoen nog ongetwijfeld ferrari het vuur aan de schenen leggen, so don't worry, het wordt nog een interessant seizoen denk ik
Comment
-
GP was tof in het begin, daarna niet echt veel spektakel.
Massa weet die negatieve wolk die boven zijn hoofd zat toch om te zetten in een schitterende overwinning.
Kubica, tjah, daar gaan we nog wat van zien.
BMW heeft zich nu volgens mij definitief bij de top gevoegd.
Hamilton, slechte dag en had last van een bijzondere dikke nek. Tot 2 (of 3?) maal toe met dat klagende handje als hij iemand voorbijstak op het rechte stuk. Onsportief.
Op naar Spanje, ik ben benieuwd naar de aanpassingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenEerder omdat er geen grindbak is, waarom toch?
Bijna garanti overkop
De ideale uitloopstrook is een 200 meter lange, biljartvlakke, asfalt-zone
Comment
Comment