Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Bahrein 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe Ronde van Vlaanderen was veeeele schoonder om hene te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenTja, als je wielerfanaat bent wel ja. Ik heb er een hekel aan
Heb genoten, zalige sport-TV-namiddag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ben geen wielerfanaat, maar een koers als de Ronde zie 'k toch graag. Heb F1 en de Ronde "samen" bekeken. F1 primeerde, maar af en toe 'es switchen naar de Ronde, en daar blijven kijken als er 'n bergje was.
Heb genoten, zalige sport-TV-namiddag.
Inderdaad zalig
Comment
-
Zoals gta zegt, mooie sportnamiddag.
Ik ben dan wel Mclaren fan, het tempo dat ze lieten zien trok op niks. Hamilton liet wat arrogantie zien bij het voorbijsteken = not done. Ik geloof dat hij op Piquet inreed ( of was het Alonso ), en die miste zijn 2de versnelling. Dan is het enigszins te begrijpen, anders was het gewoon een kapitale fout.
Indien het zijn eigen fout is, moet hij niet zo arrogant doen naar de anderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luigi57 Bekijk BerichtenIs er nog een herhaling of serieuze samenvatting te zien?
Ladeux, maandag 7 april
23:30 Grand prix de F 1 de Bahrain
Résumé
Sport
Durée: 00:26 min
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenZoals gta zegt, mooie sportnamiddag.
Ik ben dan wel Mclaren fan, het tempo dat ze lieten zien trok op niks. Hamilton liet wat arrogantie zien bij het voorbijsteken = not done. Ik geloof dat hij op Piquet inreed ( of was het Alonso ), en die miste zijn 2de versnelling. Dan is het enigszins te begrijpen, anders was het gewoon een kapitale fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenZoals gta zegt, mooie sportnamiddag.
Is gebeurd bij Sato en ik geloof Fisichella of Nakajima
BMW is heel dicht bij de aansluiting van Ferrari en McLaren. Misschien zijn ze wel even snel als McLaren, dat kan nog mooi worden vh jaar! Als ze een goede test hebben volgende week, en de nieuwe onderdelen werken, kunnen ze misschien één vd volgende races voor de overwinning gaan.Last edited by lele; 07/04/2008, 08:45.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
En Hamilton moet terug met zijn voeten op de grond gezet worden, hij heeft het verkeerde van Alonso geleerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
Barcelona preview:
Comment
Comment