Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dunlop Sport Maxx Endurance Cup 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hey Zwoemba, ziet er goed uit...dus geen Porsche foto's in 2009?
    'k zou Kumpen/Login zo ver mogelijk van jullie Mosler weg houden
    Kom zeker eens goede dag zeggen, succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
      Hey Zwoemba, ziet er goed uit...dus geen Porsche foto's in 2009?
      'k zou Kumpen/Login zo ver mogelijk van jullie Mosler weg houden
      Kom zeker eens goede dag zeggen, succes!
      De Porsche is er nog, maar die zal dus niet meer rijden in competitie. Hij zal misschien nog eens buitenkomen op een Eran trackday of een sponsordag of zo...

See you soon

Comment

18/3 is er een testsessie gepland in Francorchamps en 26/3 op Zolder met de Mosler.

In de week die ertussen valt zal 'ie normaal bestickerd worden, ik ben benieuwd hoe het irl zal zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          18/3 is er een testsessie gepland in Francorchamps en 26/3 op Zolder met de Mosler.

In de week die ertussen valt zal 'ie normaal bestickerd worden, ik ben benieuwd hoe het irl zal zijn
          Ha die Zwoemba,
          18/3 kan ik niet, maar 26/3 staat in m'n agenda
          Indien er met alle geruchten moet rekening gehouden worden zal het een ferm jaar worden.
          Wel vrees ik dat het de weg van de oude belcar opgaat als alle "Groten" er zich gaan mee bemoeien
          Kom je niet naar Cars&Coffee op 15/3, ik ben ingeschreven en hoop te kunnen gaan.

Comment

Ah jammer, ik kan enkel de 18de

Ik denk dat het idd wel een interessant jaar zal worden en zolang ze trouw blijven aan hun concept zie ik het nog wel goedkomen met dat Belcar gehalte... Maar we zien wel

C&C misschien... hangt af hoeveel werk ik dan zal hebben. Nog een plaatske vrij?

Comment

Ah jammer, ik kan enkel de 18de

Ik denk dat het idd wel een interessant jaar zal worden en zolang ze trouw blijven aan hun concept zie ik het nog wel goedkomen met dat Belcar gehalte... Maar we zien wel

C&C misschien... hangt af hoeveel werk ik dan zal hebben. Nog een plaatske vrij?
              lap ook 26/03 komt in gevaar, tip: nooit zelfstandig worden...
              C&C als m'n co het laat afweten krijg je een pm

Comment

Amper foto's gemaakt afgelopen zondag, langer onderweg geweest naar Francorchamps dan dat we er effectief zijn geweest

Comment

Kmoest ook eerst meegaan met de cameramannen maar uiteindelijk toch niet, nog een geluk want twas rond half 5 alsk zondagochtend thuis was

Hoe heeft Tom Aerts het gedaan? Rijdt ook met een Clio..

Comment

Tweede in zijn klasse

Comment

Tweede in zijn klasse
                      Schone zaak!

Comment

Amper foto's gemaakt afgelopen zondag, langer onderweg geweest naar Francorchamps dan dat we er effectief zijn geweest
                        Heb nog naar U lopen zoeken...wel nog nen babbel gehad met jullie teamchef.
                        Zonde van de koppeling! een beetje oefenen zou geen kwaad kunnen denk ik
                        F1 koppeling inderdaad niet makkelijk
                        't Was weer een gezellige ouderwetse circuit sfeer!!!!

Comment

Heb nog naar U lopen zoeken...wel nog nen babbel gehad met jullie teamchef.
                          Zonde van de koppeling! een beetje oefenen zou geen kwaad kunnen denk ik
                          F1 koppeling inderdaad niet makkelijk
                          't Was weer een gezellige ouderwetse circuit sfeer!!!!
                          Ja echt zonde... Nuja, ik denk dat het heel het seizoen niet gemakkelijk zal zijn.

Wij zijn rond 12u al terug vertrokken, mijn "werk" zat er toch op en er was nog een Alfa meeting, so..

Nog nieuws gehad over uwe maat?

Comment

Wij zijn rond 12u al terug vertrokken, mijn "werk" zat er toch op en er was nog een Alfa meeting, so..
                            aha te weinig schoone auto's dus

Nog nieuws gehad over uwe maat?
                            [/quote]

Ben er na de race nog es bij geweest, 't ziet er niet goed uit wel positief blijven is de boodschap!

Comment

Afgaande op de tijden is de competitie erg hard dit weekend...

Ben benieuwd wat de race zal geven, wel balen dat ik er niet bij kan zijn

Comment

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Nice, thx

Comment

Ben benieuwd wat de race zal geven, wel balen dat ik er niet bij kan zijn
                                    zal ze de groeten doen! 7° tijd niet slecht!

Comment

zal ze de groeten doen! 7° tijd niet slecht!
                                      even mezelf quoten,
                                      'k heb de groeten gedaan en ook de crash van zéér dichtbij gezien, stond naast de starter a/d muur.
                                      Aangetikt door MC Donalds-Voets , dwars over de baan om dan de volledige pitsmuur mee te nemen tot aan de zandbank...
                                      Erg! Zeer erg! veel schade
                                      Klein weetje: MC Donalds is buiten kampioenschap a/h rijden!!!!!
                                      Last edited by ; 28/04/2009, 00:50.

Comment

Toevallig geen foto's van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Toevallig geen foto's van?
                                          Neen, pas op de terugweg naar huis aangedacht, maar er zullen er zeker volgen!

Voets (MC Donalds) is nog voor de startlijn te hebben gepasseerd aan zijn inhaalmanoeuvre begonnen, dat is trouwens op de beelden ook duidelijk te zien.
                                          Last edited by ; 28/04/2009, 00:49.

Comment

Working...
                                          X