Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Design Rally/Race wagens
Collapse
X
-
Comment
-
C-klasse cdi
Beste mensen,
Ik heb net een Mercedes c-klasse 220 cdi (203 van 2001) gekocht, op papier staat c 200 cdi, maar op de auto zelf staat 220cdi, de eigenaar vertelde me dat het bij de c-klasse gebruikelijk is, dat de auto 220 cdi is en de model 200 is, ik heb geen geen idee hoe dat werkt,
Kunt u me aub wat advis heirover geven,
Met vriedelijke groet,
Simo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simo Bekijk BerichtenBeste mensen,
Ik heb net een Mercedes c-klasse 220 cdi (203 van 2001) gekocht, op papier staat c 200 cdi, maar op de auto zelf staat 220cdi, de eigenaar vertelde me dat het bij de c-klasse gebruikelijk is, dat de auto 220 cdi is en de model 200 is, ik heb geen geen idee hoe dat werkt,
Kunt u me aub wat advis heirover geven,
Met vriedelijke groet,
Simo
Beste simo, ik zou begot niet weten hoe je in dit topic bent beland maar ik ben vrij zeker dat het niet het juiste is.
Geen probleem je bent natuurlijk nieuw, je moet ook even je weg vinden.
Dus welkom trouwens.
Kan er iemand Simo doorverwijzen naar het juiste topic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenBeste simo, ik zou begot niet weten hoe je in dit topic bent beland maar ik ben vrij zeker dat het niet het juiste is.
Geen probleem je bent natuurlijk nieuw, je moet ook even je weg vinden.
Dus welkom trouwens.
Kan er iemand Simo doorverwijzen naar het juiste topic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten(deze van de wrc van verreydt in ieper vind ik niet direct)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDe Martini livery roelt zwaar op zowat alles.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIk wel
Vond ik toch een geslaagde livery!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenRothmans Porsche 962
Dit is een 962:
Last edited by Vanni; 31/03/2008, 17:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDie rallyX Lancia, is dat niet Colanbeen??
Dat was trouwens een eigenbouw 037 met een Beta Monte Carlo als basis.
Comment
Comment