Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2x winst voor Kumpen-Longin in hun GI Mosler. 2 toffe races en een mooi deelnemersveld met veel potentiële winnaars. De Ferrari's stelden wel nogal teleur moet ik zeggen. En die Vertigo is LUID
Jep was super vandaag, Chapeau aan de organisatoren, we doen dikwijls minderwaardig aan de belgische autosport, maar wat ik vandaag gezien heb, was internationale klasse,
zo een deelnemersveld
Doe zo verder
Twee zeges voor de GPR Porsche van Soulet-Franchi in Dijon. De Ferrari van Bouvy-Coens deed het al heel wat beter, en de Gravity Moslers hadden een complete offday. En Ginetta's verdwijnen voorlopig.
Wat vonden jullie van de '45th anniversary Races'?
Ik vond het een beetje tegen vallen. Er werd gezegd dat er oude wedstrijd auto's tentoongesteld werden. Nu heb ik er vandaag wel 4 geteld: De gele Alpine, de mini een porsche en de groene lotus 23B. Natuurlijk zijn Corvette's en Astin Martins mooi, maar was dit de bedoeling?! De demo van de oude Ferrari F1 was wel de moeite.
Comment