Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belcar 2008
Collapse
X
-
Water in de benzine en gesaboteerde remleidingen. Steenmarters zeg ik u ! Met de brandstofpomp hadden ze al het hele weekend problemen.
Comment
-
BGTC race was het enige wat me aansprak vandaag - de rest van het programma viel eerlijk gezegd tegen.
Voorval met de Moslers was inderdaad hot topic vandaag. Ben benieuwd of de waarheid hierrond ooit het licht gaat zien.
Foto's binnenkort te bekijken op m'n site.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk BerichtenKan iemand me zeggen waar ik een kalender van deze racen kan vinden? Ik zou hier graag eens naar gaan kijken, maar weet nooit wanneer er races zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenWie reed er eigenlijk met die kar? Zalig om nog es te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenOm te zien ... maar vooral om te horen. Manman dat geluid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenOm te zien ... maar vooral om te horen. Manman dat geluid ...
V12
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk BerichtenBGTC 45th Anniversary Races op Circuit Zolder, meer op www.krisgilissen.net
Alleen is die van mij iets uit focus
Comment
Comment