Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 in kinepolis -- leuk idee voor een meeting onder de F1 liefhebbers!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 in kinepolis -- leuk idee voor een meeting onder de F1 liefhebbers!!!

10/04 Formule 1 voortaan ook in Kinepolis

Hoewel Kinepolis nog steeds wacht op een definitieve handtekening van rechtenhouder Supervision Media Limited, is het nagenoeg zeker dat de groep de resterende wedstrijden van het wereldkampioenschap Formule 1 live zal uitzenden in al zijn complexen in Vlaanderen en Wallonië. Op 27 april bijt de race in Barcelona de spits af. Een ticket kost 15 euro.

De prijs is zowat het dubbele van ‘n normaal kaartje. “Voor wat we bieden, is dat niet veel”, zegt Kinepolis-woordvoerster Myriam Dassonville. “Je kan de wedstrijd niet alleen op een groot scherm zien, er worden ook beelden getoond die je op televisie niet ziet. Er zijn cameraploegen die – onder meer vanuit een helikopter – beelden filmen exclusief voor bioscoopvertoningen. Bovendien worden alle beelden becommentarieerd: in de Vlaamse zalen door Sporza, in de Waalse zalen door de RTBF. In Groot-Brittannië is het vorige wereldkampioenschap ook al in bioscoopzalen vertoond, en dat kende ginder veel succes.”

Bij Kinepolis noemen ze dat alternative content. Naar de bioscoop gaan, is meer dan film kijken alleen. Het is een sociaal event, en samen supporteren hoort daar ook bij”, vertelt Dassonville.

“Het idee is goed”, vindt Flavio, voorzitter van de Genkse Scuderia Ferrari Club. “De jeugd ga je daarmee niet lokken – die willen alleen weten wie er gewonnen heeft – maar de iets oudere Formule 1-liefhebber gaat er zeker voor te vinden zijn. Voor hem doet die prijs er niet toe. Of wij met de club ook een kijkje gaan nemen? Da’s een andere vraag. We maken er doorgaans een gewoonte van om met z’n allen in ‘t clublokaal te kijken, en ik weet niet of het in een bioscoopzaal even gezellig zal zijn.”

Recent nieuws uit Antwerpen: op gva.be vindt u de meest complete verslaggeving over stad Antwerpen, de randgemeenten, Kempen en regio Mechelen.

iemand intresse om de 27ste mee de spits af te bijten in metropolis antwerpen????

bij die 15€ inkom is er ook een bon van 5€ voor eten/drinken inbegrepen... dan wordt de entree al wat schappelijker hé

het moet waanzinnig zijn om een F1 wedstrijd te kunnen volgen op een groot HD-scherm met dolby surround
    Last edited by ; 11/04/2008, 10:37.

Comment

15 euro om de F1 te zien die je thuis ook vanuit je zetel te zien kan krijgen? En dan nog betalen voor commentaar van sporza?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        15 euro om de F1 te zien die je thuis ook vanuit je zetel te zien kan krijgen? En dan nog betalen voor commentaar van sporza?
        lijkt me toch wreed plezant zo in de cinema

Comment

commentaar van sporza?
          Dikke no-go voor mij

Barcelona is trouwens een traditioneel slaapwekkende GP
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            lijkt me toch wreed plezant zo in de cinema
            Het zal misschien wel 'n hele belevenis zijn zo op groot scherm, mààr:

- commentaar van sporza is om van te schreeuwen.
            - 15 euro is wel 'n iets over the top prijs voor iets wat je thuis ook kan zien onder vrienden. (of op café)

Plus 't feit dat in de metropolis helft van de tijd wel 'n paar irritante mensen rond lopen.

Comment

mja mss hebben jullie wel gelijk, maar toch zoek ik slachtoffers om mee te gaan

Comment

Wat een onzin. En ik krijg zenuwen van die Sporza-commentaar (die Gert Vermersch)

Comment

Zal wel indrukwekkend zijn op groot scherm, maar voor de rest..
                  Sporza is inderdaad om van te huilen!

Comment

Gaan we in Wallonië kijken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                      Gaan we in Wallonië kijken ?
                      Eerlijk? Ik vind dat nog nie zo'n slecht idee!

Comment

Commentator van den RTB komt elke race een paar keer klaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Niet doen...
                          Ik woon in Wallonië, en RTBF is ook om van te huilen. Ik kijk altijd op TF1, die hebben tenminste het budget om er iets moois van te maken.
                          Ik woon in 't noorden van Vlaanderen, en ik kan F1 àltijd op RTBf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                            Ik woon in 't noorden van Vlaanderen, en ik kan F1 àltijd op RTBf.
                            Het is al aan uw Nederlands te merken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                              Niet doen...
                              Ik woon in Wallonië, en RTBF is ook om van te huilen. Ik kijk altijd op TF1, die hebben tenminste het budget om er iets moois van te maken.
                              Bij mij is het Sporza of RTBF.. M'n keuze is iedere keer snel gemaakt.
                              TF1 is echt wel top, denk ik. Ben zo eens bij ne maat gaan zien, helemaal nie mis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                Het is al aan uw Nederlands te merken
                                Euhm, ja bon.
                                Kijk ipv kan dus.

Comment

Het zal misschien wel 'n hele belevenis zijn zo op groot scherm, mààr:

- commentaar van sporza is om van te schreeuwen.
                                  - 15 euro is wel 'n iets over the top prijs voor iets wat je thuis ook kan zien onder vrienden. (of op café)

Plus 't feit dat in de metropolis helft van de tijd wel 'n paar irritante mensen rond lopen.
                                  en dat je er niet kan roken

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                      daar hebt ge wel een punt ja

Comment

voor de race van monaco wil ik nog 15 pleuro dokken en voor valencia ook.

Comment

Working...
                                        X