Ik spaar elke race wel €15, en dan ga ik wel naar Francorchamps
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 in kinepolis -- leuk idee voor een meeting onder de F1 liefhebbers!!!
Collapse
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIk spaar elke race wel €15, en dan ga ik wel naar Francorchamps
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIk spaar elke race wel €15, en dan ga ik wel naar Francorchamps
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteney, mor echt niemand goesting voor de 27ste?
Of mee u Girlfriend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichtenkunt ge nie alleen gaan?
Of mee u Girlfriend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendie zal der wel plezier aan beleven ja ik krijg nu al onder men voeten als ze die F1's te hard hoort scheuren over den tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenJep gelijk hebt ge, kunnen we die (volle) cinema zaal nie aandoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten15 euro om de F1 te zien die je thuis ook vanuit je zetel te zien kan krijgen? En dan nog betalen voor commentaar van sporza?
so true
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luigi57 Bekijk BerichtenBij mij is het Sporza of RTBF.. M'n keuze is iedere keer snel gemaakt.
TF1 is echt wel top, denk ik. Ben zo eens bij ne maat gaan zien, helemaal nie mis.
Ge moogt beetje voorkeur hebben, maar bij die gasten is het wel heel erg zene. En moesten het dan nog goeje piloten en teams zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten15 euro om de F1 te zien die je thuis ook vanuit je zetel te zien kan krijgen? En dan nog betalen voor commentaar van sporza?
Comment
-
Gaat nooit blijven duren.
Het idee is zeker goed om sportwedstrijden in de cinema te tonen, maar ik denk dat voetbal, wielrennen en/of tennis een betere keuze zal zijn om uit te zenden.
Hoeveel mensen kijken naar de F1 ?
En hoeveel van die mensen ga je naar de cinema lokken met zo'n prijzen ?
Voor gaming XL zou ik dat wel willen geven maar niet voor een F1 wedstrijd.
Comment
-
Ik heb een duoticket gewonnen met de wedstrijd van autowereld, maar nu de race niet wordt uitgezonden voor het publiek zondag, mogen we op 11/5 naar de GP van Turkije gaan. Ik kan onmogelijk die dag'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk heb een duoticket gewonnen met de wedstrijd van autowereld, maar nu de race niet wordt uitgezonden voor het publiek zondag, mogen we op 11/5 naar de GP van Turkije gaan. Ik kan onmogelijk die dag
Comment
-
Dit staat op de Kinepolis website:
"Formule 1-races halen programmatie Kinepolis niet
Recentelijk kon men in de media lezen dat Kinepolis in gesprek was met de rechthebbende organisatie van Formule 1 om het wereldkampioenschap 2008 rechtstreeks op het grote scherm uit te zenden. Hierbij houdt Kinepolis eraan u te informeren dat de onderhandelingen hun eindpunt niet bereikten. Daarom ziet Kinepolis dit jaar helaas af van het Formule 1-project."
Comment
Comment