Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Spanje 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Straks beetje F1 zien met de schoonpa waarschijnlijk. Kerel staat zot van F1 en ik ken er geen kl0ten van.

Iemand die me vlug wat bij wilt vertellen over de GP van vandaag ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
      Straks beetje F1 zien met de schoonpa waarschijnlijk. Kerel staat zot van F1 en ik ken er geen kl0ten van.

Iemand die me vlug wat bij wilt vertellen over de GP van vandaag ?
      Het wordt waarschijnlijk een saaie Ferrari-show. Bespaar u de frustratie en kijk er niet naar, tenzij u Ferrari-fan bent natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
        Het wordt waarschijnlijk een saaie Ferrari-show. Bespaar u de frustratie en kijk er niet naar, tenzij u Ferrari-fan bent natuurlijk.
        Helemaal geen F1 fan eigenlijk, maar wou niet teveel flaters schieten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
          Helemaal geen F1 fan eigenlijk, maar wou niet teveel flaters schieten
          Gewoon voor M Schumacher supporteren, komt wel in orde dan.

Comment

Alonso zal wel terug vallen bij de start en Kubica ook
            Ik verwacht weer een 1 2 van ferrari en één van de mclarens als 3de
            van alonso verwacht ik 5of 6de

Comment

kovolainen zit onder de banden, spanjaarden zijn snel

Comment

Groot accident aan 250km/h?

Saai circuit

Comment

1-2 voor ferrari was te verwachten.

Kovalainen's crash , als die wagen weggetakeld werd kon je recht door de neus heen kijken

Wat jammer voor Alonso, volgende keer beter, ik verwacht dat renault/alonso nog serieus met de sub-top zal meestrijden de komende gp's.

Al bij al was de gp niet zo saai als verwacht. Op naar Turkije .
                  Last edited by Jerry; 27/04/2008, 17:00.

Comment

Op Sporza.be zijn de replay's van Kovalainen's crash al te zien:

Benieuwd hoe ernstig hij er aan toe is...

Comment

Had 't ding opgenomen (nieuwe functie van Belgacom TV ontdekt, handig! ), en net gekeken. Viel nog mee voor 'n Spaanse GP te zijn, eigenlijk. Crash Kovalainen was schrikken, zo boenk de banden in! Die "fout" van Heidfeld snap ik niet goed : why the hell ga je tanken als je weet dat de pitlane gesloten is en je daar een straf voor zal krijgen? Ik hoorde iets zeggen als "de pitlane wordt pas geacht als gesloten te zijn als er nadien tijdens de S/C procedure een officieel bericht is dat 'ie open gaat" -> klopt dit? Ik snap er niks van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Had 't ding opgenomen (nieuwe functie van Belgacom TV ontdekt, handig! ), en net gekeken. Viel nog mee voor 'n Spaanse GP te zijn, eigenlijk. Crash Kovalainen was schrikken, zo boenk de banden in! Die "fout" van Heidfeld snap ik niet goed : why the hell ga je tanken als je weet dat de pitlane gesloten is en je daar een straf voor zal krijgen? Ik hoorde iets zeggen als "de pitlane wordt pas geacht als gesloten te zijn als er nadien tijdens de S/C procedure een officieel bericht is dat 'ie open gaat" -> klopt dit? Ik snap er niks van.

Zonder benzine vallen, anders, of wat ?

Comment

Webber ne mooie stop en go zien maken
                          Weet er hier iemand het fijne van waarom hij niet gestopt is ?

Stomme fout van Heidfeld ... ene die veeeel centjes kost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                            Webber ne mooie stop en go zien maken
                            Weet er hier iemand het fijne van waarom hij niet gestopt is ?
                            omdat er in beeld kwam; "car 3 - 10 sec stop and go penalty" en die onnozelaars van sporza dachten dat car 3 en 10 een stop and go penalty kregen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                              omdat er in beeld kwam; "car 3 - 10 sec stop and go penalty" en die onnozelaars van sporza dachten dat car 3 en 10 een stop and go penalty kregen..

Ben ik blij dat ik de uitzending op TF1 opgenomen (en bekeken) heb! Zijn dat nog altijd van die gigantische uilskuikens bij Sporza, die de F1 becommentariëren?

Comment

De crash van Kovalainen was peanuts in vergelijking met die van Ortelli amper een half uurtje later tijdens de LMS in Monza:

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                  Zonder benzine vallen, anders, of wat ?
                                  WTF? Wat voor 'n regel is dat nou?

I mean :
                                  • SC-situatie gedurende b.v. één ronde -> er mag zonder straf getankt worden
                                  • SC-situatie gedurende nog meer ronden -> er mag straffeloos getankt worden ... tenzij wanneer na een aantal ronden de melding "pitlane open" komt, dan wordt de pitlane ervoor geacht gesloten te zijn geweest en zij die dan hebben getankt worden dan bestraft
                                  ?!?

(of heb ik 't ergens verkeerd voor)

Ik leid dat af uit de commentaar van de Fransozen, Heidfeld was binnen gegaan en de SC bleef rijden, en toen zeiden ze dat 't voor Heidfeld te hopen was dat de pitlane niet "open" zou gaan omdat 'ie dan 'n 10s penalty aan z'n broek zou krijgen. Halve ronde erna "pitlane open" en toen zeiden ze dat Heidfeld daardoor dus inderdaad een penalty had daardoor. Ik vernam ook iets dat Barrichello die regel al zou hebben aangevochten, of toch op z'n minst officieel in vraag zou hebben gesteld.

Enfin.
                                  Last edited by ; 28/04/2008, 11:25.

Comment

op het ogenblik van een SC gaat de pitlane onmiddelijk dicht, iedereen die op dat moment in de pit is, moet wachten op het einde van de pitlane (rood licht), en niemand mag er in totdat de pitlane wordt vrijgegeven
                                    da's zo een of ander onnozel regeltje dat dit jaar is ingevoerd om tegen te gaan dat iedereen stante pede in de pit zou duiken

er zit wel een addertje onder het gras; wat als iemand net op dat moment zonder benzine dreigt te vallen? juist ja..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                      op het ogenblik van een SC gaat de pitlane onmiddelijk dicht, iedereen die op dat moment in de pit is, moet wachten op het einde van de pitlane (rood licht), en niemand mag er in totdat de pitlane wordt vrijgegeven
                                      da's zo een of ander onnozel regeltje dat dit jaar is ingevoerd om tegen te gaan dat iedereen stante pede in de pit zou duiken

er zit wel een addertje onder het gras; wat als iemand net op dat moment zonder benzine dreigt te vallen? juist ja..
                                      Inderdaad, zo is het.

SC komt buiten: pitlane sluit. Je mag er wel in, maar niet meer uit.
                                      SC neutraliseert de race, inhalen is verboden.
                                      Op de bepaald moment komt de melding 'lapped cars may now overtake'. Auto's mogen dan inhalen, zodat de leider van de race achter de SC komt te zitten. Vanaf dan (dacht ik) is de pitlane terug open.

En inderdaad. Je bent gekl**t als je tank bijna leeg is, net op de moment dat de SC op de baan komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ben ik blij dat ik de uitzending op TF1 opgenomen (en bekeken) heb! Zijn dat nog altijd van die gigantische uilskuikens bij Sporza, die de F1 becommentariëren?
                                        Inderdaad weer lachwekkend, zelfs bij de finish vroegen die uilskuikens zich nog altijd af, hoe het met Webber zijn stop & Go zat?
                                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Is het niet zo dat, in geval van gesloten pitlane, dit niet betekent dat je de pitlane niet mag INrijden, maar wel dat je ze niet mag UITrijden? Het rode of groene licht staat steeds op het eind van de pitlane he.

Heidfeld zal dit rode licht genegeerd hebben? Het team heeft natuurlijk gedeelde verantwoordelijkheid. Het was een tamelijk ongelukkig moment om binnen te komen als je die nieuwe regels in acht neemt.

edit: dat is dus wat bram net zei
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X