Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Spanje 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
    op het ogenblik van een SC gaat de pitlane onmiddelijk dicht, iedereen die op dat moment in de pit is, moet wachten op het einde van de pitlane (rood licht), en niemand mag er in totdat de pitlane wordt vrijgegeven
    da's zo een of ander onnozel regeltje dat dit jaar is ingevoerd om tegen te gaan dat iedereen stante pede in de pit zou duiken

er zit wel een addertje onder het gras; wat als iemand net op dat moment zonder benzine dreigt te vallen? juist ja..
    Ah, zo is 't.

Mjah dan is 't echt Heidfeld z'n stomme fout. Ge gaat mij ni vertellen dat 'ie niet nog 2 rondjes met ei onder 't gaspedaal (SC) had kunnen rijden, right?

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
    Inderdaad weer lachwekkend, zelfs bij de finish vroegen die uilskuikens zich nog altijd af, hoe het met Webber zijn stop & Go zat?

Totally retarded. Ik heb een jaar of 5 geleden 'es een mail gestuurd naar de VRT, met de vraag om die gozer te vervangen, wegens eindeloos irritant ('t is leuker als 'ie z'n klep houdt ... 'ie heeft niks nuttigs te vertellen ... 'ie vertelt gewoon wat 'ie op 't scherm ziet en 't is dan nog een schele otter ook want meer dan de helft van de belangrijke zaken mist 'ie ... 'ie kent duidelijk véél te weinig van de sport af want weet NOOIT iets leuks ernaast te vertellen (roddel, techniek, historiek) tenzij de dingen die 'ie op voorhand heeft opgezocht en dan zo schoolmeesterachtig ergens probeert tussen te prutsen op een moment dat het totaal niet past ...), en toen zeiden ze "alle begin is moeilijk, dat gaat wel verbeteren".

Yeah right.

Comment

Jammer eigenlijk dat Alonso z'n karretje net uit de muur kon houden aan het einde van de opwarmronde
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Jammer eigenlijk dat Alonso z'n karretje net uit de muur kon houden aan het einde van de opwarmronde
        Ja, hoe gek was dat! Laatste stuurwieldraaitje voor 'ie op de rechte lijn kwam, voor de start -> *slip* Zou wat geweest zijn...

Comment

Briatore kon er ook niet echt mee lachen.

Beeld je eens in dat ie echt tegen die muur zou gereden zijn en dat zijn race afgelopen was... Dan zou ik niet in zijn schoenen willen staan.

Comment

Bwoah, ik heb enkel schrik van Max Mosley met z'n zweepkes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Bwoah, ik heb enkel schrik van Max Mosley met z'n zweepkes.
              subtiel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                Briatore kon er ook niet echt mee lachen.

Beeld je eens in dat ie echt tegen die muur zou gereden zijn en dat zijn race afgelopen was... Dan zou ik niet in zijn schoenen willen staan.
                Jammer maar helaas.
                Was best grappig geweest

Comment

Cijfers van de Kovalainen-crash: 240 kmh op het moment van de 'klapband', 130 kmh bij de impact met de bandenmuur. Deceleratie aan 27g.

Hopelijk geraakt ie voorbij de FIA medische keuring voor Turkije. Nog even wachten met m'n pronostiek
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Wat een crash

Comment

Crashes in de LMS dit weekend waren toch nog van een ander caliber

Normaal zie of hoor je nooit iets van de LMS op de Belgische TV, maar de crash van Ortelli moest toch weer in het nieuws he...

Die van Campbell-Walter was eigenlijk nog erger: bij het aanremmen van de 2de variante komt hij met zijn rechterachterband op het gras, gaat even de lucht in met een pirouette om dan frontaal in de banden terecht te komen. Resultaat: paar gebroken ruggenwervels...

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ik wist niet dat je met gebroken ruggewervels nog kon stappen. Dat weet ik dan ook alweer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Ik wist niet dat je met gebroken ruggewervels nog kon stappen. Dat weet ik dan ook alweer.
                          Waarom zou dat niet gaan? Ze moeten daarom nog niet van elkaar wegschuiven he... Meerdere bronnen melden dat Campbell-Walter gebroken ruggenwervels had en Ortelli een gebroken enkel.

Comment

Ja juist, das waar. Zolang als er geen zenuw geraakt is maar echt gezond lijkt het me niet.

Comment

Working...
                            X