Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Turkije 2008
Collapse
X
-
-
Alles dicht bij elkaar!
Kimi wat gehinderd (?) door Alonso in z'n ultieme rondje?
Ik hoop in elk geval dat het weer geen typische Massa-overwinning wordt (from pole to finish), maar tenzij Raikkonen de McLarenboys snel inrekent, zie ik weinig weerwerk.
In elk geval een circuit met 'inhaalmogelijkheden', zij het dat ik in die vierdubbele linkse niet graag m'n downforce zou verliezen in iemands zog. Je kan daar wat extra meters ademruimte laten, maar dat zijn dan weer net de meters die je tekort kan komen op de lange backstraight die bijna meteen (een chicane zit er nog tussen) volgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenvroeger werd de safety car toch niet zo snel ingezet. Het minste dat er nu gebeurt is het een full course yellow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmassa proper gereden evenals hamilton (chapeau v/d gebruikte strategie) en raikkonen... het stijlvolst was vandaag kovalainen zonder meer... ook nog het opmerken waardt: kubica, heidfeld, rosberg en glock (geef die jongen een goede wagen en die kan veel)
Comment
-
Het ziet er goed uit voor Ferrari en Raikkonen:
-ondanks een kapotte voorvleugel toch de snelste ronde gerede
-ondanks een foutje in de kwalificatie toch slechts op 3 tienden van Massa, daarbij had hij ook een zwaardere wagen
-nu komen Kimi's favoriete circuits eraan, die van Massa zijn nu gepasseerd
-en Mclaren lijkt op bochtige gedeeltes minder snel te zijn, dus dat is dan weer positief voor Monaco voor Ferrari
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenHeeft er iemand die preview van dat interview met Ecclestone gezien (op canvas)?
Ik heb niet heel de race gezien, maar waarom zat Kovalainen eigenlijk in het begin helemaal achteraan te bengelen? Hij was toch vanaf 2de positie gestart?
Comment
-
Leuk om nog eens een afwijkende strategie te zien bij een topteam. De overwinning zat er voor Lewis echter nooit in, gezien zijn tweede en derde stint (van de vier) hij wel dominant de snelste was, maar niet dominant genoeg.
Mede door dat feit een onderhoudende wedstrijd. Het blijft een aantrekkelijk asfaltlintje.
Comment
Comment