Oorspronkelijk geplaatst door Jerry
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Turkije 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenRace niet gezien
Hamilton-Massa op Youtube gezien.
Zijn er anders nog momenten die de moeite waard zijn om op te zoeken ?
Comment
-
Ik vond dat Kovalainen soms behoorlijk wat moeite had om die toch ferm wat tragere deelnemers te pakken. Soms mooie acties, ja, maar dan bijna mooier van de anderen dan van Kovalainen zelf (bijvoorbeeld Glock -> hoe die zich niét gaf : chapeau!!).
'n Beeld dat ik treffend vond was de infrarood cam op de pitbox van den één of den anderen, tijdens z'n pitstop. De nieuwe banden die ze monteren zijn verdorie warmer dan die waarmee 'ie net rondcrosste. Zalig beeld, vond ik.
'k Vond 't best een leuke GP, heb eigenlijk wel genoten. Oké, ik moest op Canvas kijken wegens geen La2 aan zee (of niet ingesteld, i wouldn't know), en me wel geërgerd aan dat compleet zielige "laat ik anders 'es een beetje vertellen wat ik zelf op het scherm zie en vooral géén nuttige/aangename commentaren leveren" van diene ... hoe heet 'ie weer ... Stefan Lammens? Dan is die co-commentator 100 keer beter, die ziét tenminste nog 'es iets, en die denkt na, en durft vermoedens te uiten of luidop mee te denken met de ontwikkelingen in de GP. Pluimpje. Maar een awoert voor Canvas, dat ze die whoeveritmaybe nog altijd laten de race verstoren met z'n zinloze, zielloze commentaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vond 't best een leuke GP, heb eigenlijk wel genoten. Oké, ik moest op Canvas kijken wegens geen La2 aan zee (of niet ingesteld, i wouldn't know), en me wel geërgerd aan dat compleet zielige "laat ik anders 'es een beetje vertellen wat ik zelf op het scherm zie en vooral géén nuttige/aangename commentaren leveren" van diene ... hoe heet 'ie weer ... Stefan Lammens? Dan is die co-commentator 100 keer beter, die ziét tenminste nog 'es iets, en die denkt na, en durft vermoedens te uiten of luidop mee te denken met de ontwikkelingen in de GP. Pluimpje. Maar een awoert voor Canvas, dat ze die whoeveritmaybe nog altijd laten de race verstoren met z'n zinloze, zielloze commentaar.
gTa, jongen, stuur eens een mailtje naar de redactie van canvas ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
'k Vond 't best een leuke GP, heb eigenlijk wel genoten. Oké, ik moest op Canvas kijken wegens geen La2 aan zee (of niet ingesteld, i wouldn't know), en me wel geërgerd aan dat compleet zielige "laat ik anders 'es een beetje vertellen wat ik zelf op het scherm zie en vooral géén nuttige/aangename commentaren leveren" van diene ... hoe heet 'ie weer ... Stefan Lammens? Dan is die co-commentator 100 keer beter, die ziét tenminste nog 'es iets, en die denkt na, en durft vermoedens te uiten of luidop mee te denken met de ontwikkelingen in de GP. Pluimpje. Maar een awoert voor Canvas, dat ze die whoeveritmaybe nog altijd laten de race verstoren met z'n zinloze, zielloze commentaar.
MAAR ze hadden uit het radiogesprekje met Kubica (you're racing Hamilton) toch snel en netjes gedistilleerd dat Hamilton op drie pitstops zat. Vond ik nog opmerkelijk clever voor hun doen.
Stefan Lammens is inderdaad de doodsteek voor een kwaliteitsvolle en aangename verslaggeving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vond dat Kovalainen soms behoorlijk wat moeite had om die toch ferm wat tragere deelnemers te pakken. Soms mooie acties, ja, maar dan bijna mooier van de anderen dan van Kovalainen zelf (bijvoorbeeld Glock -> hoe die zich niét gaf : chapeau!!).
'Vroeger' sneden de topwagens van in het achterveld tot voor alsof het smeerkaas in een hete oven betrof, maar die tijden zijn blijkbaar toch voorbij. Je ziet dat ook aan het feit dat er véél minder gedubbeld wordt.
Ook nog opvallend: de totale afwezigheid in het uitgezonden beeld van Alonso. Ook eenzaam rondgereden dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk heb ook naar canvas moeten kijken, en ook afgezien
MAAR ze hadden uit het radiogesprekje met Kubica (you're racing Hamilton) toch snel en netjes gedistilleerd dat Hamilton op drie pitstops zat. Vond ik nog opmerkelijk clever voor hun doen.
Stefan Lammens is inderdaad de doodsteek voor een kwaliteitsvolle en aangename verslaggeving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenTroost jullie. Ik geniet van de Duitse Premiere + interviews met de teambazen (ik versta maar de helft) + het is ook nog eens digitaal TV. Af en toe ook wel eens naar Canvas gezapt.
Hoe het DTM gecoverd wordt ook, prachtig vind ik dat. Voorbeschouwingen, expert in de studio, interviews... Me likes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAllez man, zou me mateloos kunnen boeien in 't Duits
Hoe het DTM gecoverd wordt ook, prachtig vind ik dat. Voorbeschouwingen, expert in de studio, interviews... Me likes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenI
'Vroeger' sneden de topwagens van in het achterveld tot voor alsof het smeerkaas in een hete oven betrof, maar die tijden zijn blijkbaar toch voorbij. Je ziet dat ook aan het feit dat er véél minder gedubbeld wordt.
En je moet eens de huidige F1 bekijken met alle winglets tov pakweg de F2004. (en dat is dan nog zo niet lang geleden)
Ook het feit dat ze er een rev limiter op 19000rpm erop gezet hebben doet er niet zoveel goed aan.
Eenmaal ze op het rechte stuk die limiet bereiken is er niet erg veel marge om nog sneller te gaan dan de voorligger.
Best onderhoudende GP dankzij Kovalainen en de verplichte 3stop van Hamilton.
Maar ik heb het niet voor diene Massa, dusja, uitkijken nr Kimi in Monaco.
Vond het commentaar van Baldisserri na de GP wel treffend...
''This victory is an excellent outcome, but I am not entirely happy, because if Felipe had kept Hamilton behind him for two laps more then perhaps Kimi would have finished second''
De mens weet toch de prioriteiten te stellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJammer genoeg gemist, ergens op het net te herbekijken?
Comment
-
Blijkbaar was de driestopper van Hamilton geen tactiek om de race te kunnen winnen, maar om de banden (en dus ook de wagen en zijn piloot) heel te houden:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAchterafblabla, zeg ik.
Mijne prono was ook niet perfect omdat ik rekening hield met de veiligheidsgezinde ingesteldheid van de rijders. En mijne PC heeft de verkeerde namen op de verkeerde plaatsen gezet tijdens 't posten zonder dat ik het wist.
Feit is dat Hamilton tijdens de kwalificaties én bijna 4/5 van de race niet met de zachte banden gereden heeft.
Comment
Comment