Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Technische Controle 08u45 > 10u30 Nabij het wagenpark 10u45 Sluiting van de technische controle 09u30 > 11u00 Verkenningen te voet 11u15 Affichering van de lijst ‘Wagens toegelaten tot de wedstrijd’ 11u30 Start van de eerste wagen voor de eerste reeks
VASAF-kampioen Erik Tastenoy heeft vandaag de kroon op het werk gezet door de afsluitende race van het VASAF-kampioenschap, de NNRT Slalom in putte, te winnen.
Ook Jelrik kon nog 2e in 1.3 eindigen als hij voor Tsu eindigde.
Ondanks zijn verbeten derde reeks moest hij het onderspit delven (40/100 seconde) na een gans seizoen!
Hoezo spannend?
Atenza ik denk dat je die derde reeks hebt gefilmd...kan je die mailen? Of is die te groot?
Ook Jelrik kon nog 2e in 1.3 eindigen als hij voor Tsu eindigde.
Ondanks zijn verbeten derde reeks moest hij het onderspit delven (40/100 seconde) na een gans seizoen!
Hoezo spannend?
Atenza ik denk dat je die derde reeks hebt gefilmd...kan je die mailen? Of is die te groot?
Alvast bedankt en tot...Zondag???
Reeks 1 en 3 foto's (1217) genomen. Voor de afwisseling heb ik eens tijdens de 2de reeks filmpjes opgenomen.
Zal je het fimpje van Jelrik wel bezorgen. Hou je mail maar in de gaten.
Da'k zondag mss toch wel eens zelf meerijd.
K heb net met Tonny gebeld. Autooke zou geen probleem zijn.
Hij wil zelf ook wel maar heeft (helaas) al een feest 's midddags.
PS: filmke goed ontvangen! Tnx
(Ik durf t haast niet te vragen, maar je foto's ziin ook vol actie!
Zou je die evt ook kunnen mailen? Sorry vr de bother)
Da'k zondag mss toch wel eens zelf meerijd.
K heb net met Tonny gebeld. Autooke zou geen probleem zijn.
Hij wil zelf ook wel maar heeft (helaas) al een feest 's midddags.
PS: filmke goed ontvangen! Tnx
(Ik durf t haast niet te vragen, maar je foto's ziin ook vol actie!
Zou je die evt ook kunnen mailen? Sorry vr de bother)
Comment