Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ok de foto is dus toch erg, maar nog altijd niet zo erg dan die wat ik hier heb
Ik hoorde trouwens dat ze 6 dagvergunningen hadden en dat dat een succes was. Zijn het er altijd zo relatief weinig?
Maar nee. De Willy heeft nog foute informatie langs die micro verkocht. Meestal zijn het bijrijders (om mee te rijden) die een dagvergunning nemen, deze keer was er 1 bijrijdster en 5 piloten met dagvergunningen.
Voor mij hoeft dat niet meer te zijn. Den deze moet die allemaal achteraf verwerken, dus hoe minder, hoe beter voor mij. Heb liever dat ze een permanente vergunning nemen.
Maar nee. De Willy heeft nog foute informatie langs die micro verkocht. Meestal zijn het bijrijders (om mee te rijden) die een dagvergunning nemen, deze keer was er 1 bijrijdster en 5 piloten met dagvergunningen.
Voor mij hoeft dat niet meer te zijn. Den deze moet die allemaal achteraf verwerken, dus hoe minder, hoe beter voor mij. Heb liever dat ze een permanente vergunning nemen.
Ah ok.
Hopelijk gaat het volgend jaar weer door, dan kom ik zeker weer af.
Hopelijk gaat het volgend jaar weer door, dan kom ik zeker weer af.
Denk het wel. Als beoordeling kreeg de wedstrijd 77/100.
Dat is voor een eerste organisatie zeker een goede score en een motivatie om volgend jaar opnieuw in te richten.
Denk het wel. Als beoordeling kreeg de wedstrijd 77/100.
Dat is voor een eerste organisatie zeker een goede score en een motivatie om volgend jaar opnieuw in te richten.
Ah die wedstrijden krijgen scores? Waarop worden ze beoordeeld?
Aarschot is al redelijk te doen als ik tijd heb ...
Slalom van Aarschot is op zondag 20 augustus, volgende week zondag dus.
PROGRAMMA 20-08-2006 08u30 Opening van het secretariaat en van de documentencontrole. 08u45 Opening van de technische controle. Documentencontrole: 08u30 tot 10u15 Wedstrijdcentrum, tent Industriezone, Nieuwlandlaan te Aarschot 10u30 Sluiting van de administratieve controle
Technische controle: 08u45 tot 10u30 Wedstrijdcentrum, tent Industriezone, Nieuwlandlaan te Aarschot 10u45 Sluiting van de technische controle.
Verkenningen: 09u45 tot 11u15 Start van de verkenningen te voet.
11u00 Affichering van de lijst "Wagens toegelaten tot de wedstrijd". 11u30 Start van de eerste wagen voor de eerste reeks.
Uitslagen: Officiële uitslag 30 minuten na aankomst laatste deelnemer. Definitief officiële uitslag 30 minuten na officiële uitslag. Prijsuitreiking 30 minuten na de definitief officiële uitslag.
Comment