spijtig van het triestige weer in mere. maar twas weer eens mooi om te zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoslalom
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanispijtig van het triestige weer in mere. maar twas weer eens mooi om te zien.
En de wedstrijd was in Erpe-Mere weer spannend tot de laatste reeks.
Spijtig dat thuisrijder Eddy De Buck 3 poorten voor de finish een paaltje raakte of hij kon met de bloemen naar huis gaan, want dit NNRT-podium had niemand verwacht.
Comment
-
Vandaag stond de 3de wedstrijd van het kampioenschap op het programma, de TVC Slalom in Tienen.
Na de zege van Eric Tastenoy in Oostende, de overwinning van Jurgen Ribbens in Erpe-Mere, was het in Tienen de beurt aan Antoon Croes in de VW Polo Daytona.
In het zonnige Tienen was Antoon Croes 0,90 seconden sneller dan Oostende-winnaar Eric Tastenoy. Bart De Braeckeleer mocht op het laagste trapje van het podium plaatsnemen.
3 wedstrijden, 3 verschillende winnaars. Zo zien we het graag.
Comment
-
-
-
-
-
-
De andere 240 foto's, van de TVC-slalom, kan je ontdekken op de VAS-website.
Comment
-
Nikst te plakken.
Morgen staan we paraat in Zutendaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3kan het zijn dat die gast 20 jaar geleden ook al slalom reed.
ik ben vroeger nog gaan kijken en ik meen me die naam te herrinneren, ik dat toen reeds met lotus
Comment
-
Spanning troef in het slalom-kampioenschap.
4de wedstrijd in Zutendaal: De dominantie van de polo's blijft aanhouden.
Met 4 winnaars in 4 wedstrijden kan het kampioenschap alle kanten uit.
In de ARS-salom ging de overwinning naar Bart De Braeckeleer, die hiermee zijn eerste algemene overwinning op zijn palmares kon noteren.
Comment
-
-
-
-
Comment