Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoslalom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
    Blauwe met witte streepjes (Adidas?) trui aan?
    Just

Gij had een beige hemd aan dacht ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
      Just

Gij had een beige hemd aan dacht ik...
      Kan niet anders, de VAS-hemdjes zijn nu eenmaal beige.

Zal u eens uit een foto knippen en hier posten.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Kan niet anders, de VAS-hemdjes zijn nu eenmaal beige.

Zal u eens uit een foto knippen en hier posten.
        Ge doet maar, ik heb er hier veel ergere van mezelf. Zolang die niet worden vrijgegeven ben ik nog veilig.
        Last edited by ; 14/08/2006, 22:05.

Comment

Ge doet maar, ik heb er hier veel ergere van mezelf. Zolang die niet worden vrijgegeven ben ik nog veilig.
          Voila, hier zijn we ermee.

Comment

Voila, hier zijn we ermee.
            ***foto***
            Ok de foto is dus toch erg, maar nog altijd niet zo erg dan die wat ik hier heb

Ik hoorde trouwens dat ze 6 dagvergunningen hadden en dat dat een succes was. Zijn het er altijd zo relatief weinig?

Comment

Ok de foto is dus toch erg, maar nog altijd niet zo erg dan die wat ik hier heb

Ik hoorde trouwens dat ze 6 dagvergunningen hadden en dat dat een succes was. Zijn het er altijd zo relatief weinig?
              Maar nee. De Willy heeft nog foute informatie langs die micro verkocht. Meestal zijn het bijrijders (om mee te rijden) die een dagvergunning nemen, deze keer was er 1 bijrijdster en 5 piloten met dagvergunningen.

Voor mij hoeft dat niet meer te zijn. Den deze moet die allemaal achteraf verwerken, dus hoe minder, hoe beter voor mij. Heb liever dat ze een permanente vergunning nemen.

Comment

Maar nee. De Willy heeft nog foute informatie langs die micro verkocht. Meestal zijn het bijrijders (om mee te rijden) die een dagvergunning nemen, deze keer was er 1 bijrijdster en 5 piloten met dagvergunningen.

Voor mij hoeft dat niet meer te zijn. Den deze moet die allemaal achteraf verwerken, dus hoe minder, hoe beter voor mij. Heb liever dat ze een permanente vergunning nemen.
                Ah ok.

Hopelijk gaat het volgend jaar weer door, dan kom ik zeker weer af.

Comment

Ah ok.

Hopelijk gaat het volgend jaar weer door, dan kom ik zeker weer af.
                  Denk het wel. Als beoordeling kreeg de wedstrijd 77/100.
                  Dat is voor een eerste organisatie zeker een goede score en een motivatie om volgend jaar opnieuw in te richten.

Comment

Denk het wel. Als beoordeling kreeg de wedstrijd 77/100.
                    Dat is voor een eerste organisatie zeker een goede score en een motivatie om volgend jaar opnieuw in te richten.
                    Ah die wedstrijden krijgen scores? Waarop worden ze beoordeeld?

Comment

Ah die wedstrijden krijgen scores? Waarop worden ze beoordeeld?
                      Uiteenlopende zaken zoals: veiligheid, ontvangst technische en sportcommissarissen, accomodatie, verloop wedstrijd, parkoers, werking rekenbureel, enz...

Comment

• Slalom van Hannuit, spanning tot en met.
                        Erik Tastenoy haalde het met 6 honderste van een seconde van Steve Coussaert.

Winnaar Erik Tastenoy

Comment

• 2de plaats: Steve Coussaert.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Filmpje van de gisteren tijdens de slalom van Hannuit.

De TOP-5 in beeld: KLIK

Comment

• Info over zondag?

Aarschot is al redelijk te doen als ik tijd heb ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                    Info over zondag?

Aarschot is al redelijk te doen als ik tijd heb ...
                                    Slalom van Aarschot is op zondag 20 augustus, volgende week zondag dus.

PROGRAMMA
                                    20-08-2006
                                    08u30 Opening van het secretariaat en van de documentencontrole.
                                    08u45 Opening van de technische controle.
                                    Documentencontrole:
                                    08u30 tot 10u15 Wedstrijdcentrum, tent Industriezone, Nieuwlandlaan te Aarschot
                                    10u30 Sluiting van de administratieve controle

Technische controle:
                                    08u45 tot 10u30 Wedstrijdcentrum, tent Industriezone, Nieuwlandlaan te Aarschot
                                    10u45 Sluiting van de technische controle.

Verkenningen:
                                    09u45 tot 11u15 Start van de verkenningen te voet.

11u00 Affichering van de lijst "Wagens toegelaten tot de wedstrijd".
                                    11u30 Start van de eerste wagen voor de eerste reeks.

Uitslagen:
                                    Officiële uitslag 30 minuten na aankomst laatste deelnemer.
                                    Definitief officiële uitslag 30 minuten na officiële uitslag.
                                    Prijsuitreiking 30 minuten na de definitief officiële uitslag.

Comment

• Dus ze rijden van 11u30 tot ???

Comment

Ik ben van plan eens af te komen se. Ik wil dat wel eens zien.
                                        ² that. Als ik in België ben kom ik zeker eens kijken.

Is er parking voor bezoekers voorzien? En zo ja waar? Want de smurven van Aarschot zijn niet mijn beste vrienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                          Dus ze rijden van 11u30 tot ???
                                          Meestal tot ongeveer 18 uur.

Comment

Working...
                                          X