Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
² that. Als ik in België ben kom ik zeker eens kijken.
Is er parking voor bezoekers voorzien? En zo ja waar? Want de smurven van Aarschot zijn niet mijn beste vrienden
De straat is toch afgesloten, dus kan je tussen de afsluiting van de straat en die van het parkoers je wagen wel kwijtgeraken. Meestal is dat geen probleem, zelfs in Aarschot.
Ik kom altijd in de hoedanigheid van fotograaf voor Turbo-Magazine, als webmaster/fotograaf van de officiële VAS-website ( www.vas.be ), VASNews en als verantwoordelijke voor de vergunningen.
Dat is werk voor de sportcommissaris van dienst, ik kom altijd wel eens een kijkje nemen of bij twijfel mijn zege geven.
Stelt eigenlijk niet veel voor hoor. Gewoon een papiertje invullen, doktersbewijs mee afgeven (kopie volstaat) en 20 euro betalen.
Daarna je deelnamerecht aan de organisatie betalen en zorgen dat je wagen door de technisch conrole geraakt ).
Formulier voor een dagvergunning kan je trouwens op voorhand downloaden, invullen en de dag zelf meebrengen. DOWNLOAD
We zijn (tot nu toe) met 3 piloten. Een 4e vriend weet nog niet zeker of hij mee komt maar dan probeer ik wel iemand anders.
Geen idee welk nummer wij gaan rijden, maakt eigenlijk niet veel uit voor mij. En als we met verschillende piloten rijden dan hebben we verschillende nummers zeker. Laat dan de organisatie zelf maar kiezen.
Morgen gaan we eens (ergens op een parking) een testrit maken, en een beetje oefenen. Heb jij soms geen tips om snel(ler) te slalommen?
We zijn (tot nu toe) met 3 piloten. Een 4e vriend weet nog niet zeker of hij mee komt maar dan probeer ik wel iemand anders.
Geen idee welk nummer wij gaan rijden, maakt eigenlijk niet veel uit voor mij. En als we met verschillende piloten rijden dan hebben we verschillende nummers zeker. Laat dan de organisatie zelf maar kiezen.
Morgen gaan we eens (ergens op een parking) een testrit maken, en een beetje oefenen. Heb jij soms geen tips om snel(ler) te slalommen?
Comment