Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoslalom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Organisatie van de slalom van Aarschot verliep wel niet vlekkeloos, maar dat belette Steve Coussaert niet om met de zege naar huis te gaan.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
            Ik ben er toch geraakt, ook al was het maar eventjes.

Wel niemand tegengekomen die hey Jupke riep dus atenza was er niet?

Foto's: http://jupke.ringmeetings.be/images/slalom/
            Was er wel, maar stond met de sportcommissarissen te praten, toen je voorbij kwam, met je dochter. Je was zo snel de baan over dat ik niet de kans had om even goedendag te zeggen.

Comment

• 't Was weer zo ver. De Tommy kon het weer niet laten en ramde door de nadarafsluiting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                Was er wel, maar stond met de sportcommissarissen te praten, toen je voorbij kwam, met je dochter. Je was zo snel de baan over dat ik niet de kans had om even goedendag te zeggen.
                Dju toch, ge had moeten roepen he

Comment

de autoliefde wordt met de paplepel ingegeven

@ jupke & atenza: thx voor de foto's lijkt me ook wel leuk om eens te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                    de autoliefde wordt met de paplepel ingegeven

@ jupke & atenza: thx voor de foto's lijkt me ook wel leuk om eens te doen
                    Die gaat niet anders kunnen als ook autofreak worden

Comment

Ik dacht nog om aan iemand te gaan vragen of ge der was maar ik wist u naam niet

Als ge dan zo'n internetleek tegenover hebt en ge vraagt naar de kerel met als nick atenza kijken ze u zo aan van wtf ben jij over bezig.

Comment

Ik dacht nog om aan iemand te gaan vragen of ge der was maar ik wist u naam niet

Als ge dan zo'n internetleek tegenover hebt en ge vraagt naar de kerel met als nick atenza kijken ze u zo aan van wtf ben jij over bezig.
                        Er liep daar maar één iemand rond met een hemdje aan van de VAS en een fototoestel rond zijn nek. Zo moeilijk was dat nu ook weer niet geweest.

Comment

• Ja lap, 'k was dat nog aan het denken maar omdat ge niet reageerde dacht ik dat ik mis was

Comment

Ja lap, 'k was dat nog aan het denken maar omdat ge niet reageerde dacht ik dat ik mis was
                            Was rond 15u40?
                            Kort daarvoor, onstreeks 15u20, was een wagen, groene Fiesta, in die bocht de nadars ingevlogen. Iemand van de organisatie was toen in allerheil het parkoer opgereden. Die had echter niet door dat er ondertussen nog een wagen aan het rijden was. Het heeft daar toen nauw gestoken (10cm) of dat was daar een drama geweest.

Comment

• Hier ze.... even tussen de foto's gekeken en daar vond ik dit tussen.

Comment

• Ondertussen ook 2 filmpje in elkaar gezet.

FILMPJE 1

FILMPJE 2

Comment

Was rond 15u40?
                                  Kort daarvoor, onstreeks 15u20, was een wagen, groene Fiesta, in die bocht de nadars ingevlogen. Iemand van de organisatie was toen in allerheil het parkoer opgereden. Die had echter niet door dat er ondertussen nog een wagen aan het rijden was. Het heeft daar toen nauw gestoken (10cm) of dat was daar een drama geweest.
                                  Dat had ik net gemist, toen ik toekwam lag het stil daarom.

Comment

Ik, ben ook gaan zien, deze was toch het spectaculairste. Zalig hoe dat ding uitbrak. De auto van iemand in mijn klas reed trouwens mee. Een zwarte Golf II. de vorige eigenaar wou er nog de slalom mee rijden. Het was die trage dieselgolf die tijdens zijn eerste rit de laatste U bocht langst de verkeerde kant nam, en de volgende twee ritten niet door het poortje geraakte op dat kruispunt om de laatste straat van het parcours in te rijden. Het zou me niet verbazen moest die golf als laatste geëiendigd zijn. Dat was tijdens de eerste leg, daarna zijn we vertrokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                      Ik, ben ook gaan zien, deze was toch het spectaculairste. Zalig hoe dat ding uitbrak. De auto van iemand in mijn klas reed trouwens mee. Een zwarte Golf II. de vorige eigenaar wou er nog de slalom mee rijden. Het was die trage dieselgolf die tijdens zijn eerste rit de laatste U bocht langst de verkeerde kant nam, en de volgende twee ritten niet door het poortje geraakte op dat kruispunt om de laatste straat van het parcours in te rijden. Het zou me niet verbazen moest die golf als laatste geëiendigd zijn. Dat was tijdens de eerste leg, daarna zijn we vertrokken.
                                      Dat zullen de deze dan wel geweest zijn.

Er reden 3 man met deze wagen, eindigde op de 3 laatste plaatsen.
                                      Vond ze wel verstandig rijden voor een eerste keer.
                                      Slalom lijkt wel makkelijk, maar is dat helemaal niet.

57 49 Rosseels Benny VW Golf 03:00,17
                                      58 9 Vertongen Tom VW Golf 03:14,18
                                      59 149 Vanderhaeghen Patrike VW Golf 03:21,74

In vergelijking met de winnaar, waren ze meer dan 1 minuut trager.
                                      1 84 Coussaert Steve Rover Mini 01:57,10

Comment

• Vond die wel grappig voor de start.

Komt er één van die gasten naar me om te vragen of ze hun spiegels mochten inklappen.

Heb dan maar ineens de "L" die op de achterruit hing laten afdoen, hun banden 200gr harder laten pompen en hun koffer laten leegmaken.

Comment

• Dat zijn ze. Die L op de achterruit is van mijn klasgenoot.

Comment

Working...
                                          X