Organisatie van de slalom van Aarschot verliep wel niet vlekkeloos, maar dat belette Steve Coussaert niet om met de zege naar huis te gaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoslalom
Collapse
X
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeIk ben er toch geraakt, ook al was het maar eventjes.
Wel niemand tegengekomen die hey Jupke riep dus atenza was er niet?
Foto's: http://jupke.ringmeetings.be/images/slalom/
Comment
-
't Was weer zo ver. De Tommy kon het weer niet laten en ramde door de nadarafsluiting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaWas er wel, maar stond met de sportcommissarissen te praten, toen je voorbij kwam, met je dochter. Je was zo snel de baan over dat ik niet de kans had om even goedendag te zeggen.
Als ge dan zo'n internetleek tegenover hebt en ge vraagt naar de kerel met als nick atenza kijken ze u zo aan van wtf ben jij over bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeIk dacht nog om aan iemand te gaan vragen of ge der was maar ik wist u naam niet
Als ge dan zo'n internetleek tegenover hebt en ge vraagt naar de kerel met als nick atenza kijken ze u zo aan van wtf ben jij over bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeJa lap, 'k was dat nog aan het denken maar omdat ge niet reageerde dacht ik dat ik mis was
Kort daarvoor, onstreeks 15u20, was een wagen, groene Fiesta, in die bocht de nadars ingevlogen. Iemand van de organisatie was toen in allerheil het parkoer opgereden. Die had echter niet door dat er ondertussen nog een wagen aan het rijden was. Het heeft daar toen nauw gestoken (10cm) of dat was daar een drama geweest.
Comment
-
Hier ze.... even tussen de foto's gekeken en daar vond ik dit tussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaWas rond 15u40?
Kort daarvoor, onstreeks 15u20, was een wagen, groene Fiesta, in die bocht de nadars ingevlogen. Iemand van de organisatie was toen in allerheil het parkoer opgereden. Die had echter niet door dat er ondertussen nog een wagen aan het rijden was. Het heeft daar toen nauw gestoken (10cm) of dat was daar een drama geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaIk, ben ook gaan zien, deze was toch het spectaculairste. Zalig hoe dat ding uitbrak. De auto van iemand in mijn klas reed trouwens mee. Een zwarte Golf II. de vorige eigenaar wou er nog de slalom mee rijden. Het was die trage dieselgolf die tijdens zijn eerste rit de laatste U bocht langst de verkeerde kant nam, en de volgende twee ritten niet door het poortje geraakte op dat kruispunt om de laatste straat van het parcours in te rijden. Het zou me niet verbazen moest die golf als laatste geëiendigd zijn. Dat was tijdens de eerste leg, daarna zijn we vertrokken.
Er reden 3 man met deze wagen, eindigde op de 3 laatste plaatsen.
Vond ze wel verstandig rijden voor een eerste keer.
Slalom lijkt wel makkelijk, maar is dat helemaal niet.
57 49 Rosseels Benny VW Golf 03:00,17
58 9 Vertongen Tom VW Golf 03:14,18
59 149 Vanderhaeghen Patrike VW Golf 03:21,74
In vergelijking met de winnaar, waren ze meer dan 1 minuut trager.
1 84 Coussaert Steve Rover Mini 01:57,10
Comment
-
Vond die wel grappig voor de start.
Komt er één van die gasten naar me om te vragen of ze hun spiegels mochten inklappen.
Heb dan maar ineens de "L" die op de achterruit hing laten afdoen, hun banden 200gr harder laten pompen en hun koffer laten leegmaken.
Comment
Comment