Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoslalom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het viel trouwens ook op hoeveel er problemen hadden met de laatste U bocht, maar het asfalt in de nieuwlandlaan is dan ook van erbarmelijke kwaliteit. Dat was volgens mij het enige minpunt aan het parcours. De poortjes waren goed opgesteld, maar het asfalt was naar de kl*ten.

Comment

• Ik vind dat de organisatie pijltjes moet hangen BTW.

Ik was al halverwege Aarschot dat m'n frank viel dat ik eigenlijk totaal niet wist waar dat ergens te doen ging zijn.

Mja ik dacht, der zullen wel pijlen hangen, niet dus. Ikke op den duur ons ma opgebeld dat ze het moest opzoeken en die zei dat het in de industriezone was.

Ik daarheen, hangen daar pijlen in 4 richtingen, A,B,C en D.

Uiteindelijk toch gevonden, de eerste straat waar ik niet in mocht maar ingedraaid en daar was het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
        Ik vind dat de organisatie pijltjes moet hangen BTW.

Ik was al halverwege Aarschot dat m'n frank viel dat ik eigenlijk totaal niet wist waar dat ergens te doen ging zijn.

Mja ik dacht, der zullen wel pijlen hangen, niet dus. Ikke op den duur ons ma opgebeld dat ze het moest opzoeken en die zei dat het in de industriezone was.

Ik daarheen, hangen daar pijlen in 4 richtingen, A,B,C en D.

Uiteindelijk toch gevonden, de eerste straat waar ik niet in mocht maar ingedraaid en daar was het
        De nieuwlandlaan tegenover de opel dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
          De nieuwlandlaan tegenover de opel dealer?
          **ikweetniet**

Niet op gelet. Ben er gewoon vanaf die ringweg ingedraaid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
            Het viel trouwens ook op hoeveel er problemen hadden met de laatste U bocht, maar het asfalt in de nieuwlandlaan is dan ook van erbarmelijke kwaliteit. Dat was volgens mij het enige minpunt aan het parcours. De poortjes waren goed opgesteld, maar het asfalt was naar de kl*ten.
            Het parkoers was, misschien voor een leek, wel goed opgesteld, maar ik en heel wat piloten hadden daar een andere mening over.

Eén bocht was véél te snel, waardoor o.a. de Fiesta in de nadars was gevlogen.
            Vier keerpunten is wat van het goede teveel. Op één van die keerpunten moesten de wagens steeds door een goot, wat zeker niet positief onthaald werd door de toppiloten.

Sommige poortcontroleurs waren nog slechter dan vorig jaar. Zelfs gemiste poorten werden niet opgeschreven. Bordjes die door de wind omver waaide, werden op een verkeerde manier teruggeplaatst. Een kapot gereden nummerbord dacht men zelfs niet te vervangen, enz...
            Heb zelfs tussen reeks 2 en 3 boel laten stilleggen om het parkoers opnieuw volgens de regels op te stellen.
            De wedstrijd verliep niet echt zoals het zou moeten.
            Volgens mij één van de mindere van dit slalomseizoen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ik ben dan ook maar een leek. En ik heb enkel de eerste leg gezien, die was over het algemeen probleemloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                Het parkoers was, misschien voor een leek, wel goed opgesteld, maar ik en heel wat piloten hadden daar een andere mening over.

Eén bocht was véél te snel, waardoor o.a. de Fiesta in de nadars was gevlogen.
                Vier keerpunten is wat van het goede teveel. Op één van die keerpunten moesten de wagens steeds door een goot, wat zeker niet positief onthaald werd door de toppiloten.

Sommige poortcontroleurs waren nog slechter dan vorig jaar. Zelfs gemiste poorten werden niet opgeschreven. Bordjes die door de wind omver waaide, werden op een verkeerde manier teruggeplaatst. Een kapot gereden nummerbord dacht men zelfs niet te vervangen, enz...
                Heb zelfs tussen reeks 2 en 3 boel laten stilleggen om het parkoers opnieuw volgens de regels op te stellen.
                De wedstrijd verliep niet echt zoals het zou moeten.
                Volgens mij één van de mindere van dit slalomseizoen.
                Lap 'k ben naar de verkeerde komen kijken

Comment

Lap 'k ben naar de verkeerde komen kijken
                  Een toeschouwer heeft van zulke zaken dikwijls geen weet, maar als je zoals ik binnen dat wereldje zit, weet hebt van reglementen, enz... dan kan valt dit natuurlijk op.
                  Zo valt het dikwijls voor dat poortcontroleurs, dikwijls mensen zijn die dat nog nooit gedaan hebben, fouten niet opschrijven, poorten verkeerd terugplaatsen, enz...
                  Als je die daar dan op wijst bekijken ze je alsof je wat tegen hen hebt, terwijl je alleen probeer om het spel voor iedereen zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.

Comment

• Daarmee dat dien ene naar dien andere zoiets riep van: "Hedde gij da nie gezien dat de 95 dees porrtje he geraakt!"

Comment

Daarmee dat dien ene naar dien andere zoiets riep van: "Hedde gij da nie gezien dat de 95 dees porrtje he geraakt!"
                      Yep, zo gaat dat.
                      Op het einde van reeks 1 riep den deze ook.
                      "Heb je opgeschreven dat de 323 de 45 gemist heeft?"
                      Die gast:"Ja ja"
                      Toen ik op zijn blad ging kijken en er natuurlijk niets op stond.
                      "Awel jong dacht dat ge da gezien had?"
                      Die gast met een rode kop, kon niets anders doen dan hem toen wel opschrijven.

Comment

• 2 nieuwe slalom-video's op de site gezet.

www.vas.be ->disciplines ->slalom ->video's Aarschot.

Comment

• Méér video (gevraagd)

De rit van Jorgen Draelants...Tongeren.

op http://www.suffeleers.tk>slalom>media (onderaan de pagina).

Atenza, mss iets voor de VAS site?

BFS
                          Last edited by BFS; 23/08/2006, 09:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BFS
                            De rit van Jorgen Draelants, alias de ... van Tongeren.

op http://www.suffeleers.tk>slalom>media (onderaan de pagina).

Atenza, mss iets voor de VAS site?

BFS
                            Heb het op de pagina met video's van Tongeren geplaatst.

Dat zullen ze zeker leuk vinden. Bedankt.

Krijg toch alleen maar positieve reacties van piloten.
                            Zelfs van de franstaligen.

Comment

• Vraagje aan Anteza ivm Slalom Oudenaarde 3 september

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                              Komt er één van die gasten naar me om te vragen of ze hun spiegels mochten inklappen.
                              Mogen wij in de seriewagenklasse de spiegels demonteren (of enkel inklappen)?
                              Mag het reservewiel er uit?
                              Mag ik het bovenste deel van het dashbord demonteren? ('t is dat dit nogal dicht tegen het stuur komt en ik er zeker tegen zal stoten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filip
                                Mag ik het bovenste deel van het dashbord demonteren? ('t is dat dit nogal dicht tegen het stuur komt en ik er zeker tegen zal stoten.
                                Begin niet te vlug met vanalles te demonteren, anders val je in een andere klasse en moet je wagen aan heel ander eisen voldoen.
                                Spiegel geloof ik (zal het even navragen) mag wel, maar blijf zeker van je dashbord af. Koffer moet leeg, dus haal dat reservewiel er ook maar uit.

Comment

• Ik ben gisteren de eigenaar van die zwarte Golf II waar ik het over had tegengekomen. Die mannen hebben de vering, en de radiator naar de kl*ten gereden en bij een stint is de gaskabel losgekomen tien meter voor de finish. Het beste van al vind ik nog dat mijn klasgenoot voor de helft van de kosten mag opdraaien. Maar ja, hij heeft die auto voor maar 350€ gekocht, dus echt duur zal dat niet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filip
                                    Gisteren iemand van de technische je vragen even mee besproken.

Koffer moet leeg, reservewiel mag uit de wagen genomen worden.
                                    Voor de rest moet de wagen standard blijven.
                                    Dus afblijven van het dashbord en spiegels inklappen, best niet demonteren, zoveel maakt dat toch niet uit. Als je ze afneemt is je wagen in principe niet meer standard!

Comment

• Zondag 3 september 2006

Duindistelslalom - Oudenaarde

Organisatie: Autoclub Duindistel
                                      Lokatie: Industrieterrein “Meersbloem-Melden� te Oudenaarde.

Programma:

Timing:

03/09/2006 om 08u15 Opening secretariaat – documentencontrole

08u30 Opening van de technische controle

Documentencontrole:

08u15 tot 10u15 Burelen Bedrijvencentrum

Industrieterrein Meersbloem-Melden te 9700 OUDENAARDE
                                      10u15 Sluiting van de administratieve controle

Technische controle:

08u15 tot 10u15 Terrein bedrijvencentrum Meersbloem-Melden

10u15 Sluiting technische controle

om 10u30 Start verkenningen te voet
                                      om 11u00 Bekendmaking van de lijst “Wagens toegelaten tot de start�.
                                      om 12u00 Start van de eerste wagen voor de eerste reeks

TOEGANG GRATIS

Comment

• Sfeerbeeldje van vorig jaar.

Comment

• Renault Sport

Jullie zullen mij wel vinden bij onze 'stand' met een Clio 3 RS (kleur: zilver met Renault Sport striping), Mégane II Coupé-Cabriolet RS-look (zie foto hier onder) en een Clio 2 V6 (kleur: blauw) Nie slecht dacht ik
                                          én natuurlijk ook bij onze blauwe Mégane 1 Coupé waar we de slalom met doen (met 4 piloten zal het zeker fun worden).

We hebben er zin in !

Comment

Working...
                                          X