Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Course de cote

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

't Was de 2de keer dat ik dit zag & moet toegeven dat ik het nu nie vet vond (itt de eerste maal ).
    Mss dat het aan 't parkoer lag,kweetnie. Maar toch veel kermisrijders gezien & gelukkig een paar die redelijk wild de S-bochten namen, oa blauwe 205.
    Anyway,'t bier was goedkoop (1,20€) & in de "paddock" stonden er een paar leuke wagens
    Last edited by Vanni; 12/10/2008, 21:36.
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Enkele foto's:

Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          't Was de 2de keer dat ik dit zag & moet toegeven dat ik het nu nie vet vond (itt de eerste maal ).
          Mss dat het aan 't parkoer lag,kweetnie. Maar toch veel kermisrijders gezien & gelukkig een paar die redelijk wild de S-bochten namen, oa blauwe 205.
          Anyway,'t bier was goedkoop (1,20€) & in de "paddock" stonden er een paar leuke wagens
          Dat zal ook te maken hebben met het feit dat dit een provinciale wedstrijd was. Meer rijders die gewoon "just for fun" eens een heuvelrace willen rijden.
          Wat betreft die S-bocht, dat is ieder jaar een punt van tamelijk veel spektakel en de nodige passage op (en soms over) de limiet. Waaronder Eric Moulin (Opel Astra kitcar).
          Dit jaar hebben ze trouwens weeral eens zeer hard gereden. Het ronderecord werd trouwens nog eens scherper gesteld met bijna 1 (!!!) seconde.

Comment

Ik ben eigenlijk benieuwd of je met 125 cc kart , 6 speed , 0-100 in 3,2 sec, topspeed over de 200 , mag deelnemen aan een bergklim ?

Kan iemand daar uitsluitsel over geven ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door harryveth Bekijk Berichten
              Ik ben eigenlijk benieuwd of je met 125 cc kart , 6 speed , 0-100 in 3,2 sec, topspeed over de 200 , mag deelnemen aan een bergklim ?

Kan iemand daar uitsluitsel over geven ?

Waarschijnlijk niet. Bij de kleinste klasse van de karts en de proto's (Div. 4) zitten ze allemaal aan een cilinderinhoud van 650 cc.
              Divisie 4 klasse 14: kart-cross tot 650 cc maximum.
              Dan hebt ge zoiets als op onderstaande foto.

Comment

Een tijdje geleden heb ik nog een artikel geschreven over deze spectaculaire autosport:

Inclusief adembenemende on-board beelden vanuit een Radical-achtige eenzitter en een F3000

Comment

Working...
                X