Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
''Sutil and the team's chief technical officer Mike Gascoyne were summoned to the steward's office after the race, and the German was reprimanded for passing Rubens Barrichello, Kazuki Nakajima and Nelson Piquet on lap 13.''
Nu begrijp ik al wat beter hoe Sutil zo snel voor iedereen geraakte.
Toen Alonso en Heidfeld iedereen ophielden heeft hij deze 3 ingehaald onder de gele vlag.
Hij ging zijn eventuele 4de plaats dus waarschijnlijk kwijt geweest moet Kimi geen remfout gemaakt hebben.
Voor de rest reed hij wel een foutloze wedstrijd....
Force India diende een protest in, maar Raikkonen krijgt geen straf. Vind ik terecht, 't was écht niet met opzet, uiteindelijk.
Als er één iemand een terechtwijzing verdient, dan is het Alonso wel, die in een onzinnig manoeuver Heidfeld in z'n zij ramde. Enfin, duidelijk race-incident dus ook moeilijk te bestraffen, maar dat was er toch duidelijk over.
Nederlanders denken nogal gauw dat onze "ge" = hun "u".
Hetgene dat ik dacht dat ging gebeuren is gebeurd. Ik ben gisteren vergeten te kijken naar la deux. Is er nu iemand die WEL weet waar ik een samenvatting kan bekijken?
Comment