Dju gasten, ben nu al vele jaren weest kijken, maar dit was toch "a hell of a race " zulle heb er enorm van genoten ( ook omdat er ne mercedes op de hoogste trede stond) 't is echt een aanrader
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Monaco 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenIemand een richtprijs van hoeveel de vlak aan het circuit gelegen hotels vragen die dag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenGelukkig ben ik al uitgenodigd.
en als ik jullie een tip mag geven, boek een hotel in Nice of Menton, dan kun je overnachten voor 80€ p/p per nacht en je hebt een prima treinverbinding die je tot 1km van het circuit brengt, kwestie van geen te astronomische bedragen uit te spreken laat staan van ze uit te geven,
als euromilions een beetje meezit dan nodig ik julie allemaal uit op m'n jacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenhier heb je de link voor de tickets www.acm.mc
en als ik jullie een tip mag geven, boek een hotel in Nice of Menton, dan kun je overnachten voor 80€ p/p per nacht en je hebt een prima treinverbinding die je tot 1km van het circuit brengt, kwestie van geen te astronomische bedragen uit te spreken laat staan van ze uit te geven,
als euromilions een beetje meezit dan nodig ik julie allemaal uit op m'n jacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenGe moet Hotel Prince de Galles pakken in Menton, echt een ferme aanrader. Zicht op zee, dat avond eten was echt top! Den eersten dag met echte kaviaar en dat voor een zeer gunstige prijs. Volgendjaar eens gaan wanneeer het de GP is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenwees er op tijd bij om te reserveren !! heb in januari gekeken en alles was al volzet
We denken in de zomervakantie al eens te zien of het mogelijk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten16900eur + 24% taxen
Comment
-
Kwam uit Engeland.
3e hit, doorklikken lukt niet bij mij
Comment
Comment