Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dju gasten, ben nu al vele jaren weest kijken, maar dit was toch "a hell of a race " zulle heb er enorm van genoten ( ook omdat er ne mercedes op de hoogste trede stond) 't is echt een aanrader

Comment

• Ruikt naar een uitnodiging.

Ik was eerst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
        Iemand een richtprijs van hoeveel de vlak aan het circuit gelegen hotels vragen die dag?
        Hoi. Het hotel waar wij zaten tijdens Top Marques vroeg tijdens het Grand-Prix weekend €6500p/p voor 5 dagen, inclusief een buffet tijdens de race. Dit is waarschijnlijk één van de goedkopere hotels met zicht op het circuit.

Comment

• Gelukkig ben ik al uitgenodigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Gelukkig ben ik al uitgenodigd.
            hier heb je de link voor de tickets www.acm.mc
            en als ik jullie een tip mag geven, boek een hotel in Nice of Menton, dan kun je overnachten voor 80€ p/p per nacht en je hebt een prima treinverbinding die je tot 1km van het circuit brengt, kwestie van geen te astronomische bedragen uit te spreken laat staan van ze uit te geven,
            als euromilions een beetje meezit dan nodig ik julie allemaal uit op m'n jacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
              hier heb je de link voor de tickets www.acm.mc
              en als ik jullie een tip mag geven, boek een hotel in Nice of Menton, dan kun je overnachten voor 80€ p/p per nacht en je hebt een prima treinverbinding die je tot 1km van het circuit brengt, kwestie van geen te astronomische bedragen uit te spreken laat staan van ze uit te geven,
              als euromilions een beetje meezit dan nodig ik julie allemaal uit op m'n jacht
              staat genoteerd!!!!

Comment

• Enter the world of Formula 1. Your go-to source for the latest F1 news, video highlights, GP results, live timing, in-depth analysis and expert commentary.

Comment

• Ge moet Hotel Prince de Galles pakken in Menton, echt een ferme aanrader. Zicht op zee, dat avond eten was echt top! Den eersten dag met echte kaviaar en dat voor een zeer gunstige prijs. Volgendjaar eens gaan wanneeer het de GP is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                    Ge moet Hotel Prince de Galles pakken in Menton, echt een ferme aanrader. Zicht op zee, dat avond eten was echt top! Den eersten dag met echte kaviaar en dat voor een zeer gunstige prijs. Volgendjaar eens gaan wanneeer het de GP is.
                    wees er op tijd bij om te reserveren !! heb in januari gekeken en alles was al volzet

Comment

• Gisteren aanbieding gekregen voor VIP arrangement SPA
                      12 overdraagbare tickets voor de drie dagen, dus kan je met 36 man gaan

16900eur + 24% taxen

Ik kan helaas niet, anders direct

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                        wees er op tijd bij om te reserveren !! heb in januari gekeken en alles was al volzet

We denken in de zomervakantie al eens te zien of het mogelijk is.

Comment

• Was wel goej race ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                            16900eur + 24% taxen
                            Miljaarde, ik wist niet dat den BTW ook al aan den index gekoppeld was.

Comment

• Kwam uit Engeland.

3e hit, doorklikken lukt niet bij mij

Comment

Working...
                              X