Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
OK dat zijn knappe foto's.
Ik ben net bezig met de mijne nog wat bij te knippen, maar dit is echt wel knap werk.
Hoe heb je dat gedaan om die band met al je gegevens te verkrijgen?
Uitstekend werk!
thx voor de positieve reacties. Ik moet eerlijk toegeven dat het materiaal waarmee ik de foto's neem toch een groot stuk bijdragen aan het eind resultaat!
Hoe heb je dat gedaan om die band met al je gegevens te verkrijgen?
Je maakt een banner in photoshop (maak gebruik van layers en maak je achtergrond onzichtbaar). Daarna kun je via de place je psd file met de banner op je foto plakken. Layers samen voegen en je hebt het resultaat.
Nu ja.. ik doe niet elke foto zo. Met photoshop kun je via de actions dit automatizeren.
Er kruipt wat werk in om alles te vinden.. maar eenmaal je dit gedaan hebt is het super makkelijk!
Dat zijn inderdaad erg knappe foto's!
Je stond blijkbaar in Watou waar wij stonden.
Waar Vouilloz rond gegaan is? was jammer genoeg wel geen ideaal punt om naar toe te gaan om foto's te nemen, maar er was geen andere keuze. Achteraf toch super tevreden met de foto's die ik er genomen heb.. is eens iets anders
thx voor de positieve reacties. Ik moet eerlijk toegeven dat het materiaal waarmee ik de foto's neem toch een groot stuk bijdragen aan het eind resultaat!
Je maakt een banner in photoshop (maak gebruik van layers en maak je achtergrond onzichtbaar). Daarna kun je via de place je psd file met de banner op je foto plakken. Layers samen voegen en je hebt het resultaat.
Nu ja.. ik doe niet elke foto zo. Met photoshop kun je via de actions dit automatizeren.
Er kruipt wat werk in om alles te vinden.. maar eenmaal je dit gedaan hebt is het super makkelijk!
Bedankt voor je reply, al heb ik niet zo'n ervaring met photoshop.
Ik zou es een banner moeten laten maken door een vriend ofzo waardoor ik dan een template heb die ik gewoon moet aanpassen.
Mijn foto's zijn bijna klaar, al merk ik dat mijn sluitertijd wat te laag heb gezet...
Nuja, uit fouten leer je, niet?
Nogmaals proficiat BelgianRally, 'k heb ze nu al een 5-tal keer bekeken
en hier is iemand jaloers
Al doende leer je!! Ik heb het hele weekend een shutter time van tussen de 1/320 en 1/500 gebruikt; met enkele uitzonderingen waar ik naar 1/250 gegaan ben 's avonds laat. De juiste instellingen is iets dat je maar kunt vinden door veel foto's te nemen
Al doende leer je!! Ik heb het hele weekend een shutter time van tussen de 1/320 en 1/500 gebruikt; met enkele uitzonderingen waar ik naar 1/250 gegaan ben 's avonds laat. De juiste instellingen is iets dat je maar kunt vinden door veel foto's te nemen
Wow, is idd stukken hoger. Ik gebruikte 1/125 en soms zelfs 1/40...
Nuja, zoals je zegt al doende leert men.
Straks zal ik wat foto's uploaden. Graag had ik dan wat commentaar van je gekregen...
Wat te verbeteren valt,...
Ik ben enkel op zaterdag geweest.Omdat de kleine ziek was op vrijdag.
Nu, 't Was een mooie rally met Loix als verdiende winnaar. Rossetti heeft toch wel een serieuze remonte gemaakt op zaterdag. Hij vloog als het ware.
Rond 1h zijn we dan nog naar het feestje in de tent van Loix geweest,waar het bier rijkelijk vloeide. Beer for free zei Loix tegen me. Ook Vouilloz & Rossetti kwamen mee vieren
De sortie van Bettega op KP Westouter was een serieuze klapper & de mensen die op het zandbergje stonden hebben echt veel geluk gehad. Ze konden net op tijd wegspringen.
In een lange linkse ,waar ze vol op de gas afkomen, is Bettega met de rechterwielen in de graskant geraakt. Trok over naar links maar kwam in de gracht terecht. Is daar nog zo'n 30m verder gereden & dan frontaal op een duiker om vervolgens gekatapulteerd te worden.
Comment