Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze is volledig mislukt, maar die kerel reed gelijk ne zot en deze manoeuvre was toch wel geschift
Das toch de mg zr S2000 van Higgins?
Vorige week was ie nog stuntwerk aan het doen voor de nieuwe james bond, quantum of solice of zoiets.
maar heeft ie nu uitgereden want ik vind hem nergens terug?
Das toch de mg zr S2000 van Higgins?
Vorige week was ie nog stuntwerk aan het doen voor de nieuwe james bond, quantum of solice of zoiets.
maar heeft ie nu uitgereden want ik vind hem nergens terug?
Vrijdag uitgevallen, maar via het Superrally systeempje zaterdag ook nog mogen rijden. Buiten klassement of met grote straftijd ofzo.
Wist niet dat die motor bij Judd langsgeweest was. Heerlijk!
MG is niet ingeschreven in het IRC dus punten halen kunnen ze niet, maar ik heb het tot SS14 ofzo kunnen volgen en toen verdween hij van de site van ieper
Hehe dat eerste stuk in de wagen, is op de kp in nieuwkerke
We hebben dat stukje ook nog gedaan na de shakedown woensdag in ieper.
Inderdaag opgepast daar met dat beetje couperen, want als je hem daar mist zit je direct over dat muurtje in de tuin van dat huis.
En dat 'vuil' in die bocht lag er toen ook, echt wel leuk met de beemer daar
Anderzijds ben ik je in voormezele tegengekomen op de verbindingsweg en geknipperd met mijn lichten, maar je had me niet opgemerkt .
Proficiat trouwens met je eerste rally van Ieper Knappe skills
Mooi filmpje Stevy, altijd handig als je bij de bron zit
Vertel ons eens op welk notasysteem je rijdt?
10 is flauw
Dan over 12, 15 en 18 naar een medium bocht, 'n 20.
En over 22, 25 en 28 naar een 30 (90°).
Klopt dat ongeveer? Hoe ken je die gradaties toe, die tussenliggende getallen?
Idd, is een heel groot voordeel datk heb. Ik kan na de rally zelf m'n filmpje maken en dat dan naar sponsors opsturen
Idd, van snel naar traag:
a fond = volle bak
10 = vlotte bocht in 4e of 5e normaal gezien
12 = tussen 10 en 15
15 = scherpere bocht, in 3e over het algemeen, soms 4e
18 = tussen 15 en 20
20 = bocht van ongeveer rond de 70°
22 = tussen 20 en 25
25 28 30 35 = variaties op 90° situaties, bv een 25 is meestal breed en vlot en een 35 is smal en sluit
40 45 = haarspeld in ieper bv
We hebben ook links of recht 0, dat gebruiken we na een snel stuk om aan te duiden dat er een verandering in tempo aankomt. Bv links 0 wordt links 30 ofzo. Dan weet je dat je moet beginnen oppassen in de bocht, dat er iets trager achterkomt.
en dan in andere rally's werken we voor haarspelden met 1 2 3 4 5 naargelang de apex van de bocht (zo zou ik in feite meer moeten werken maar vindek nog te moeilijk systeem voor int begin)
Vervolgens is er ook nog couperen = bocht afsnijden
diep couperen = diep afsnijden
licht couperen = klein beetje van de weg afgaan en in de graskant snijden
boord = boord van de weg volgen, niet couperen
Hehe dat eerste stuk in de wagen, is op de kp in nieuwkerke
We hebben dat stukje ook nog gedaan na de shakedown woensdag in ieper.
Inderdaag opgepast daar met dat beetje couperen, want als je hem daar mist zit je direct over dat muurtje in de tuin van dat huis.
En dat 'vuil' in die bocht lag er toen ook, echt wel leuk met de beemer daar
Anderzijds ben ik je in voormezele tegengekomen op de verbindingsweg en geknipperd met mijn lichten, maar je had me niet opgemerkt .
Proficiat trouwens met je eerste rally van Ieper Knappe skills
Tnx
Nooit gezien sorry
Tzijn er veel dat knipperen om te waarschuwen voor flitsers op de verbinding
Comment