niet echt om voor op te blijven, enigste leuke was dat in de pits
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Canada 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk dat ik straks naar de heruitzending ga kijken, want ik heb nog niks gezien.
Loont het de moeite om er langer voor op te blijven?
Comment
-
Uitleg van Hamilton over zijn stomme fout:
"Het was al geen beste stop", vertelde Hamilton aan de Britse zender ITV. "Ik zag daarna dat twee coureurs met elkaar in gevecht waren. Ik probeerde ervoor te zorgen niet met hen in gevecht te raken, maar ze stopten plotseling. Ik zag het rode licht wel, maar toen ik remde, was het al te laat."
"Ik wil mijn excuses aan Kimi aanbieden, maar dit kan soms gebeuren", vervolgde de McLaren-coureur. "Het liefst had ik natuurlijk gehad dat we allebei niet waren uitgevallen, want we waren allebei erg snel."
Hij was blijkbaar aan het kijken naar het duel voor hem en had helemaal geen aandacht voor de lichten. Ik vind dat persoonlijk toch een zware blunder van hem. Het is inderdaad wel opmerkelijk dat hij eerst op Kubica ging crashen maar dan zijn stuur helemaal naar links omslaat zodat hij "toevallig" op zijn grooste rivaal terecht kwam. Dit zal waarschijnlijk een natuurlijke reflex van hem geweest zijn maar hij wist maar al te goed dat hij dan op Raikkonen ging rijden. Ik vind het toch nog altijd een wat "louche" actie van hem.
Ik lees trouwens op vele sites positieve reacties op dit ongeluk omdat Hamilton gisteren constant aan het stoefen was tegen iedereen dat hij zich zo goed kon aanpassen aan de moeilijke omstandigheden en dat de andere rijders dat niet konden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenKubica moet winnen!
Comment
-
Wat een GP!
Veel analyses hang ik er niet aan vast. Maar wel geweldig hoe BMW de snelheid (hoewel hamilton en kimi sneller waren) aan een prachtige tactiek koppelde.
't Is ze meer dan gegund, de outsider die de plak nu zwaait in het kampioenschap.
Kimi vreet de bonen wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichteniemand als Hamilton verdient het niet om wereldkampioen te worden. zulke grove fouten zijn onvergevelijk
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenIk lees trouwens op vele sites positieve reacties op dit ongeluk omdat Hamilton gisteren constant aan het stoefen was tegen iedereen dat hij zich zo goed kon aanpassen aan de moeilijke omstandigheden en dat de andere rijders dat niet konden.
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenEn nu hopen dat Lewis weer met beide voetjes op de grond komt. Hij begint de laatste tijd wel wat de dikke nek uit te hangen.
Mooi gedaan van Kubica. Ik heb een zeer goed oog op deze piloot z'n toekomst!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenHamilton en Rosberg volgende GP 10 plaatsen achteruit op de grid!
Is wel terecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenHamilton en Rosberg volgende GP 10 plaatsen achteruit op de grid!
Hamilton verdient een schorsing van 1 race.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenverzin je dit?
Hamilton verdient een schorsing van 1 race.
Laatste startplaats zou een billijke tussenoplossing zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenCoulthard heeft ook geluk gehad: hij is zonder benzine gevallen in zijn uitloopronde na de race. Het mocht voor hem echt niet langer hebben geduurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk zal 't maar op uw avatar/signature steken
'k Geef 'm nochtans toch gelijk. Raikkonen kwam net op dreef en had een heel goede zaak gedaan tijdens de pitstop. 'Als' het niet gebeurd was, had ie een serieuze kans om te winnen.
Net als Heidfeld, trouwens. Nick en z'n ingenieur beseften eigenlijk te laat dat het gevecht met Alonso hen tijd aan 't kosten was. Dat gevecht heeft 10 ronden geduurd, en heeft Nick een pak tijd gekost. 'Als' hij Fernando gewoon had laten gaan, waren z'n kansen op de overwinning groter geweest.
Anyway, veel 'als', maar wel een knappe race. Met een verdiende winnaar. Een jaar geleden zwaar crashen hier, om nadien nóg beter te worden en in stijl z'n eerste race te winnen. Nice !
Ook héél knap van Massa. Wetende dat hij een keertje teveel is moeten komen pitten, is een 5de plek absoluut niet slecht. Mooie inhaalmanoevre ook.
Overigens: het incident Raikkonen-Hamilton toont eigenlijk - nogmaals - hoe absurd deze SC-regel is. Het is een grote blunder van Lewis, en ergens in z'n geest zal hij wel bliksemsnel gedacht hebben: 'liever tegen Kimi dan tegen Robert', maar op zich is het ergens wel te begrijpen ...
Comment
Comment