Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat is er met kovalainen aan de hand? Die is zo traag

Comment

Wat een race is me dat seg!

zag de pit crash van Hamilton net toen ik aan het zappen was...

Comment

Vet manoeuvre van Massa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Wat is er met kovalainen aan de hand? Die is zo traag
          heeft toch de snelste ronde tijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            heeft toch de snelste ronde tijd
            Ja maar dat is maar 1 ronde he. hij rijd maar op 10de plaats ofzo.

Comment

Hij rijdt

Ja feit, beetje pech gehad ook.

Go Robert

Comment

Mooi mooi, eindelijk, Kubica had 't toch echt wel eens verdiend!

Comment

agree!

Comment

Zeer onderhoudende race....

Schitterende en écht verdiende overwinning voor Kubica, Heidfeld knap tweede en Coulthard scoort in stijl z'n eerste punten (meteen maar 6 dan...)

Glock fantastisch, Massa doet ook 'n heel goede zaak (punten pakken is heel belangrijk, en zowel Kimi als Lewis : 0 dit weekend). Knap dat Barichello en Vettel de laatste punten meepakken, ook.

Geen voor Kovalainen. Uiteindelijk zou 'ie der volgens mij toch ook 'n paar (cfr Massa) mogen gepakt hebben om goed te zijn...
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Whoehoe, Kubica!!!!

Wat is er eigenlijk gebeurt tussen Raikkonen en Hamilton? Ik was juist niet aan het zien.

Edit, net gelezen. Wat Raikkonen in Monaco heeft geflikt bij diene ene gast heeft hij nu zelf voorgehad. Lompe Hamilton

Comment

Ok, hier is wat gevloekt geweest, Raikkonen had gemakkelijk kunnen winnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                          Ok, hier is wat gevloekt geweest, Raikkonen had gemakkelijk kunnen winnen
                          Ik zal 't maar op uw avatar/signature steken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                            Wat Raikkonen in Monaco heeft geflikt bij diene ene gast heeft hij nu zelf voorgehad. Lompe Hamilton
                            Eigelijk niet echt want in Monaco had Raikkonen geen controle meer over zijn wagen en was er ook geen plaats om uit te wijken. Hamilton had wel nog de controle over zijn wagen en hij had wel nog ruimte om uit te wijken. Hamilton treft dit ongeval veel meer schuld als Raikkonen in de vorige wedstrijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                              Eigelijk niet echt want in Monaco had Raikkonen geen controle meer over zijn wagen en was er ook geen plaats om uit te wijken. Hamilton had wel nog de controle over zijn wagen en hij had wel nog ruimte om uit te wijken. Hamilton treft dit ongeval veel meer schuld als Raikkonen in de vorige wedstrijd.
                              Ik heb het niet zien gebeuren maar Hamilton zal er ook niet expres zijn opgereden hé .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                                Ik heb het niet zien gebeuren maar Hamilton zal er ook niet expres zijn opgereden hé .
                                Neen, maar ik geef azerty toch gelijk...
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Ik zal 't maar op uw avatar/signature steken
                                  Bwoo, de kans zat er dik in, hij was Kubica en Hamilton al gepasseerd in de pit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                    Neen, maar ik geef azerty toch gelijk...
                                    Dan zijn we al minstens met 2 die hem gelijk geven.

Raikkonen reed in Monaco achterin op iemand nadat hij de controle verloor over zijn wagen door een remmaneuver voor/op een bult. Hamilton ziet een rood knipperend licht aan de pitstraat niet en besluit dan (half) uit te wijken en Raikkonen in de kont te pakken.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ma na dat hamilton raikonen had geraakt, heeft rosber geloof ik hamilton nog geraakt achterin ... dus uitwijken was ni echt nog een optie denk ik. Twas kiezen voor hamilton

Comment

BMW...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik denk dat ik straks naar de heruitzending ga kijken, want ik heb nog niks gezien.

Loont het de moeite om er langer voor op te blijven?
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X