Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 uren van Le Mans 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Niet normaal gewoon

Poletijd van vorig jaar was 3.26 als ik me niet vergis.

Comment

Das verbluffend snel

Comment

Zware schade op de Création van Marc Goossens, hopelijk krijgen ze 'm nog klaar voor de race

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
          Zware schade op de Création van Marc Goossens, hopelijk krijgen ze 'm nog klaar voor de race
          wat is er gebeurd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            wat is er gebeurd?
            Z'n ploegmaat Hall is gecrasht, niet spectaculair maar wel veel schade, en de wagen was al opnieuw opgebouwd.

Nummer 9 Peugeot met Zonta ook vrij zwaar gecrasht in de Porschecurves

Comment

Zenden ze de race ergens op uit dat wij hier ook kunnen ontvangen (niet eurosport, dat knn wij hier niet ontvangen) of evt internet tv ofzo?
              Kga jammer genoeg de start moeten missen zaterdag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                Zenden ze de race ergens op uit dat wij hier ook kunnen ontvangen (niet eurosport, dat knn wij hier niet ontvangen) of evt internet tv ofzo?
                Kga jammer genoeg de start moeten missen zaterdag.

hier terug vanaf 22 uur

Comment

Polesitters

LMP1: #8 Team Peugeot Total Peugeot 908: 3.18.513
                  LMP2: #34 Van Merkesteijn Porsche RS Spyder: 3.32.301
                  GT1: #63 Corvette Racing Corvette C6-R: 3.47.668
                  GT2: # Imsa Performance Porsche 997 GT3 RSR: 3.58.152

Comment

De Charouz Lola Aston is in LMP1 nog de laatste Audi voorbij gestoken.

De Peugeot haalde gisteren trouwens een top van 345km/u en om een snellere poletijd terug te vinden moeten we teruggaan naar 1988 toen Stuck in een Porsche 962 3:15 neerklokte, wel nog op een circuit zonder chicanes op Hunaudieres...

Volgend jaar krijgen de diesels kleinere brides en gaat er wat ondernomen worden tegen de vliegende proto's.

Bovendien zijn de FIA en ACO overeenkomen om de GT1 reglementen te laten overeenstemmen. Het kan dus zijn dat de MC12 volgend jaar toch nog toegelaten wordt in Le Mans.

Allemaal zorgen voor volgend jaar, eerst nog genieten van deze editie

Comment

Hopelijk worden diesels binnenkort benadeeld!

Kein kraft wie benzin!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                        In GT1 is het 4 Corvettes C6R tegen 4 Astons DBR9 met 1 Lambo en 1 Saleen.
                        Maar er zit wél een Gulf DBR9 bij !
                        Daar supporter ik voor, en voor Peugeot voor de algemene overwinning.

Comment

Brecht zal hier volgende week wel wat foto'kes posten, 'ie is van gisteren weg, lucky him!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                            Maar er zit wél een Gulf DBR9 bij !
                            Twee zeker? Die Prodrive Astons. Persoonlijk vond ik die groene kleur veel mooier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                              eurosport livestream (zonder commentaar): mms://livestream.eurosport.com/nogeo/76043.wsx
                              Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                              Dus race op deze links te volgen vandaag?

Nog ergens op TVUplayer ook ofzo?

Comment

Op www.rtlsport.nl kun je via een livestream de 24 uur van Le Mans volgen.

Volg het nieuws terwijl het gebeurt, blijf op de hoogte van alle entertainment-nieuwtjes en mis niets van je favoriete RTL-programma’s.

Comment

is die met of zonder commentaar? Ik wil zonder zodat ik radio Le Mans als commentaar kan opzetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                    is die met of zonder commentaar? Ik wil zonder zodat ik radio Le Mans als commentaar kan opzetten
                                    En radio Le Mans vind je op de site?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      En radio Le Mans vind je op de site?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                        Geen idee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                          Op www.rtlsport.nl kun je via een livestream de 24 uur van Le Mans volgen.

http://www.rtl.nl/sport/rtl_sport/au...ivestream.html
                                          Werkt dat in België?

Comment

Working...
                                          X