Hoe kan ik die streaming en radio lemans tegelijk laten werken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24 uren van Le Mans 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenLap... 't is nu wielrennen op eurosport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenHoe kan ik die streaming en radio lemans tegelijk laten werken?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenStreaming in WMP en Radio Le Mans in Winamp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwie is er uit?
Verder is het een crashfestijn, verschillende wagens aan frieten gereden, die nu naar de pit proberen te kruipen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenwegens niet werkende lichten..
dat moet me nu toch niet zo moeilijk zijn om een paar lichten te installeren die 24u moeten meegaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenwegens niet werkende lichten..
dat moet me nu toch niet zo moeilijk zijn om een paar lichten te installeren die 24u moeten meegaan?
Dat was nr 9 hé, en duurde niet zo lang.
8 heeft zo lang in de box gestaan omdat de versnellingsbak moest geherprogrameerd worden (volgens radio lemans).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenAudi staat ondertussen toch weer mooi aan de leiding!
Comment
Comment