Edit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24 uren van Le Mans 2008
Collapse
X
-
Kunnen jullie radio le mans nog beluisteren?
Deze nacht wou ik gaan kijken naar die link van RTL en er begon een download te lopen (zodat enkel de Nederlanders dat kunnen bekijken, njet dus bij mij) en sinds dien werkt radio le mans niet meer bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenTrouwens... Lotuzz: ik ben eigenlijk verplicht om voor Audi te supporteren! Pirro is familie van mijn vriendin!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAh jij regelt mooie tickets volgend jaar
"En jij zegt me dat zoals het de gewoonste zaak van de wereld is??? We konden daar verdorie gans het weekend VIP zijn... daar zou ik wel enkele herexamens voor over hebben!!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenMe too
Zie hoe vuil die ruit is van Peugeot nr.7
Ja, het plan was om u op soete af te sturen als die tegenpruttelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJa, het plan was om u op soete af te sturen als die tegenpruttelt
Waarom ik? Ik ben geen gewelddadig iemand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Waarom ik? Ik ben geen gewelddadig iemand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWuk is dat met de GT3 RSR's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMaar dat mocht je nu net niet verraden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWuk is dat met de GT3 RSR's?
Ik hoop dat Peugeot wint, Sarazin is de bakkerszoon van 't dorp van m'n nicht, al wie wil kan ik van tickets voorzien volgend jaar!
Comment
-
Vanina
--> Haar moeder komt uit mijn dorp, of was het nu haar stiefmoeder... De Jacky is elk jaar hier bij Kerst, dus tickets voor iedereen!!!
En ze is ook biologe
Comment
-
Ik hoop dat Peugeot wint, Sarazin is de bakkerszoon van 't dorp van m'n nicht, al wie wil kan ik van tickets voorzien volgend jaar!
T'is gezellig hier
Comment
-
Comment
Comment