Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 uren van Le Mans 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gvd!!!

Om 14.45u zit ik op 15km van huis, begint het te gieten waardoor ik noodgedwongen moet vertragen, thuiskomst 15.05u, niks gezien van 't einde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Gvd!!!

Om 14.45u zit ik op 15km van huis, begint het te gieten waardoor ik noodgedwongen moet vertragen, thuiskomst 15.05u, niks gezien van 't einde
      BalOn...!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Gvd!!!

Hier begint het om 14.50u te donderen en bliksemen -> alles uitgetrokken, om 15.00u stopt het natuurlijk.

Comment

• Hier begon het ook te onweren, maar ik ben gewoon blijven zien.
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• lol, da's wsl die onweersbui die hier rond 13u over Gent is getrokken :p

Comment

• Het beste merk heeft weeral gewonnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Het beste merk heeft weeral gewonnen.
                inderdaad omdat de betere merken hier niet meer aan meedoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                  inderdaad omdat de betere merken hier niet meer aan meedoen
                  Ale betere merken mogen meedoen hoor, het beste blijft winnen.
                  AutoMinded.be

Comment

• dwaze discussie me dunkt!

Chapeau voor Audi! In het verleden hebben ze een paar keer 'gemakkelijk' gewonnen. Nu was de concurrentie veel sterker dankzij Peugeot!

Uiteraard zou het veel leuker zijn mochten BMW, Mercedes, Porsche, Ferrari etc allemaal terugkeren met een LMP1! Dan zouden we een echte strijd krijgen! Desalniettemins heeft Audi weer een sterke prestatie neergezet!

Comment

• Die diesels hebben toch wel verdomd veel power, als je ziet hoe snel ze voorbij hun tegenstanders vlammen

Comment

• Toch ook een mooie prestatie van de dome vind ik, zo'n nieuwe wagen en al meteen uitrijden.
                        Wel jammer dat het jappanners zijn, ik had liever gehad dat het een of ander klein engels bedrijfje was.
                        Peter Baert sprak over een hybride project met toyota...
                        Kan dit de nieuwe GT one worden?
                        En zijn batterijen niet verschrikkelijk zwaar om mee te racen?

Comment

• Ze willen in 2009 (of was het nu toch 2010) lithium-ion accu's in hun hybrides verkopen. Waarschijnlijk zullen ze die gebruiken. Vergeet trouwens niet dat ze een paar maand geleden in Japan al een 24u gewonnen hebben met een hybride Supra.
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                            Ze willen in 2009 (of was het nu toch 2010) lithium-ion accu's in hun hybrides verkopen. Waarschijnlijk zullen ze die gebruiken. Vergeet trouwens niet dat ze een paar maand geleden in Japan al een 24u gewonnen hebben met een hybride Supra.

Na het dieseltijdperk... het hybride tijdperk? Dus na het bijna niet hoorbare geblaas, zouden we dan moeten luisteren naar het gezoem van voorbijrazende batterij-auto's!?

Ik ga mij een andere hobby zoeken tegen dan denk ik...

Comment

• Geen mooie foto's?

Comment

• Laat ons hopen dat BMW ooit met een verbrandingmotor op waterstof naar Le Mans komt.
                                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Terug van 6 dagen in de automotive heaven

Het circuit...

De race...

Mad Friday

meer volgt, eerst slapen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                                    Terug van 6 dagen in de automotive heaven

Het circuit...

De race...

Mad Friday

meer volgt, eerst slapen
                                    En nog niet uitgeslapen?

Comment

• Howla, zalige foto's Peterke! Meer meer meer!

Comment

Working...
                                      X