Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Groot-Brittannië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
    Dat geloof je nu zelf toch niet? Hamilton zou nog gewonnen zijn alleen was het verschil kleiner geweest.

En wat die fouten van Hamilton betreft, daar heb je gelijk in maar Raikkonen en Massa kunnen er ook wat van de laatste tijd.
    No way, dude. Raikkonen had een serieuze kans op de overwinning. 'k Zeg niet dat ie het zeker gehaald had. Maar niet zeggen dat Hamiltons zege zeker was hé.
    Enfin, 't doet natuurlijk niks af aan z'n prestatie. Puike race, en sowieso man van de wedstrijd.

Die fouten: hoezo, 'ze kunnen er ook wat van, de laatste tijd'?
    Massa viel de eerste twee races uit door eigen fout, maar was daarna amper op een foutje te betrappen, tot vandaag. Hij reed echt wel constant en maakte een 'volwassen' indruk. Enkel vandaag ging ie weer compleet de mist in. Voor de rest maakt hij zoveel fouten niet ...
    Raikkonen idem. Buiten een desastreuze race in Australië heeft ie dit seizoen amper fouten gemaakt. Vandaag, één spin, en één toertje door 't gras. Maar welke coureur ging vandaag nièt door het gras ?

't Is gezever, zeggen dat ze tegenwoordig veel fouten maken. Anders sta je niet aan de leiding van 't kampioenschap. En dat geldt voor Massa, Raikkonen en Hamilton, maar zeker ook voor Kubica.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
      Als Hamilton onder druk komt te staan faalt hij, kijk maar naar de vele blunders van dit en vorig jaar, net zoals Massa
      Vergeet niet dat dit pas het 2e jaar is van Hamilton he

De eerste 2 jaar heeft Raikonnen ook redelijk wat geblunderd.
      Massa is denk ik kampioen in blunders de eerste twee jaar, samen met Montoya

Comment

Nu jah, jullie weten wel hoe ik erover denk geef toe, moest Raikkonen zijn banden hebben gewisseld was hij dik gewonnen, kijk maar naar de snelste ronde tijd die toch maar weer een halve seconde sneller dan die van Hamilton is
        Als Hamilton onder druk komt te staan faalt hij, kijk maar naar de vele blunders van dit en vorig jaar, net zoals Massa

Edit:

grote fouten van Hamilton die me zijn bijgebleven:
        -China 2007
        -Brazillië 2007
        -Bahrein 2008
        -Canada 2008
        -Frankrijk 2008
        En dan nog in zulke korte tijd, nee vergeef het mij hamilton fans, maar ik kan hem gewoon niet uitstaan
        Zelfs met nieuwe banden is Raikkonen 'n keer serieus rond gegaan, dacht 'k?

In de regen was 't verschil vooral het aantal fouten dat de rijders maakten.

@ GTX: dat hebben ze toch wel 'n paar keer herhaald tijdens die uitzending, dus ik weet 't wel hoor. (is trouwens al 'n paar maanden bekend)

Edith zegt trouwens dat er hier 'n paar mensen met SERIEUZE ooglappen zitten, hoor. Hij zou gewonnen hebben als. Sorry, maar F1 is 'n technische sport waarbij de tactiek ook part of the game is. Kijk naar wat Brawn deed bij Honda: even 'n paar ronden full-wets erop om tijd te winnen en hup: Barichello rijdt 2e.
        Last edited by ; 06/07/2008, 21:19.

Comment

Had de GP opgenomen, net gekeken.

Wat een race!! Zoooo zalig om al die glibberende kontjes te zien, al die spins ... dit is tenminste terug autosport -> geen "telegeleide" autookes, maar echte machines die beheerst, getemd moeten worden.

Zalige race. Hoedje af voor Hamilton, mooie revanche. Hoedje af ook voor Barrichello.

Biggest loss was eigenlijk Kubica, die kon terug op plaats 1 in 't kampioenschap gestaan hebben ...

Maar nu 4 man op 2 punten van elkaar in 't kampioenschap, hoe ZALIG is dat!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Had de GP opgenomen, net gekeken.

Wat een race!! Zoooo zalig om al die glibberende kontjes te zien, al die spins ... dit is tenminste terug autosport -> geen "telegeleide" autookes, maar echte machines die beheerst, getemd moeten worden.

Zalige race. Hoedje af voor Hamilton, mooie revanche. Hoedje af ook voor Barrichello.

Biggest loss was eigenlijk Kubica, die kon terug op plaats 1 in 't kampioenschap gestaan hebben ...

Maar nu 4 man op 2 punten van elkaar in 't kampioenschap, hoe ZALIG is dat!!!
            je moet zeggen 3 man aan de leiding vant kampioenschap, dat klinkt beter

Comment

Ik moet helemaal niks. Ik zal wel uitmaken wat ik zeg en wat niet.

4 man op 2 punten van elkaar in 't kampioenschap, dus

Comment

Reactie van Kimi: "Ik maak onderdeel uit van een team en beslissingen nemen we samen. Soms pakt dat goed uit en soms ook niet. Vandaag was zo'n dag dat het fout liep."

Kimi is (net als zijn voorganger Schumacher) zeer loyaal tov zijn team en dat siert hem wel.

Comment

gisteren nog eens genoten van de f1.

't was op sommige momenten precies ne driftwedstrijd ,
                  schitterend hoe ze al tegensturend uit sommige bochten kwamen.

jammer van kubica , en webber had in het begin wel hééééééél veel geluk
                  dat er niemand is tegen gereden.

Comment

En wat die fouten van Hamilton betreft, daar heb je gelijk in maar Raikkonen en Massa kunnen er ook wat van de laatste tijd.

Wat heeft Raikkonen dan fout gedaan, buiten het raken van Sutil In Monaco (wat dan ook nog gewoon een race incident is in volle strijd) kan ik me niet veel fouten bovenhalen van Raikkonen.
                    Veel pech, dat wel.
                    2012 Renault Megane RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                      Wat heeft Raikkonen dan fout gedaan, buiten het raken van Sutil In Monaco (wat dan ook nog gewoon een race incident is in volle strijd) kan ik me niet veel fouten bovenhalen van Raikkonen.
                      Veel pech, dat wel.
                      Geteld hoeveel keer ie gisteren fout gemaakt heeft nadat zijn afstelling weer optimaal stond?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                        Geteld hoeveel keer ie gisteren fout gemaakt heeft nadat zijn afstelling weer optimaal stond?
                        Hoeveel? Hij is 1 keer gespint en 1 keer in het gras gegaan. Wat Hamilton ook heeft gedaan. Dat kan altijd gebeuren bij zo'n weer, want iedereen doet het en het is nog altijd iets anders dan andere rijders uit de race rijden!

Comment

raikkonen heeft gefaald gisteren... ferrari heeft gefaald

Comment

En hun meteo. Als het was blijven opdrogen was het een goeie keuze die intermediates nog even verder te gebruiken en de spoilertjes op 'droog' te schroeven.

Maar meteen bij 't buitenrijden begon het terug te regenen.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                              Veel pech, dat wel.
                              Melbourne vergeten?

Comment

Melbourne vergeten?
                                Jah, en dat is het dan ook: de eerste en de vorige race die hij minder deed. Wat deed Hamilton dit jaar: 1.starte slecht in Bahrein en reed in op Alonso, 2.reed Raikkonen uit de race in Canada, 3.kreeg in Frankrijk een drive through en bakte niets van z'n inhaalrace

Kimi maakte alleen maar fouten die zichzelf in een benarde positie brachten, Hamilton daarintegen brengt anderen in gevaar!

Comment

Kimi maakte alleen maar fouten die zichzelf in een benarde positie brachten, Hamilton daarintegen brengt anderen in gevaar!
                                  Komkom, Monaco vergeten?

Groetjes,

een kimi-fan zonder oogkleppen
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Komkom, Monaco vergeten?

Groetjes,

een kimi-fan zonder oogkleppen
                                    Maar jah, hij kon toen zijn wagen niet onder controle houden, maar als je ziet hoe stom Hamilton in de pit op Kimi vlamt of op Alonso in Spanje, die gast kan zich gewoon niet bedwingen als hij onder druk komt te staan, zo is het. Maar goed, een eeuwige discussie zeker

Comment

Maar jah, hij kon toen zijn wagen niet onder controle houden, maar als je ziet hoe stom Hamilton in de pit op Kimi vlamt of op Alonso in Spanje, die gast kan zich gewoon niet bedwingen als hij onder druk komt te staan, zo is het. Maar goed, een eeuwige discussie zeker
                                      Het is zinloos om tegen u in te gaan. Jij bent een kimifreak dus die kan in uw ogen niks verkeerd doen maar het is u vergeven, ik was vroeger ook zo.

Comment

Maar goed, een eeuwige discussie zeker
                                        Inderdaad een eeuwige discussie misschien, maar in the end is het allemaal onder de noemer 'fout' te klasseren.
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Kimi is één van de koelste uit het ganse pak.

Hamilton heeft wel al domme fouten gemaakt, door de mindere ervaring of doordat hij niet zo heel goed met druk omkan.

Gegroet,
                                          een F1-fan zonder oogkleppen

Comment

Working...
                                          X