Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Groot-Brittannië 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHij kan zeker iets verkeerd doen bij mij, in Monaco bijvoorbeeld reed hij ook een klungelige race, dat is zo. Maar ik vind dat Hamilton z'n fouten zwaarder zijn en dat het gewoon verkeerd is om te denken dat hij zo geniaal en super is als iedereen beweert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDat heb ik nooit gezegt he. Hamilton klungelt ook zeer vaak ( te veel misschien) maar je kan niet ontkennen dat hij gisteren een schitterende race gereden heeft.maar goed, streep eronder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHij kan zeker iets verkeerd doen bij mij, in Monaco bijvoorbeeld reed hij ook een klungelige race, dat is zo. Maar ik vind dat Hamilton z'n fouten zwaarder zijn en dat het gewoon verkeerd is om te denken dat hij zo geniaal en super is als iedereen beweert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenhamilton zit nog maar 1.5jaar op topniveau hé... het is toch logisch dat die af en toe serieus klungelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtenjah zeker, dat is redelijk normaal. Maar dan moest hij zeker niet het kopmansschap krijgen bij Mclaren en zeggen dat hij het aankan. Want moest het zo zijn verspeel je geen 18 punten in de beslissende races door je eigen foutenwant punten verspelen of niet... hij staat toch bovenaan de ranschikking hé, en dat hoeft ni persé 1ste te zijn
Comment
-
Trouwens je werkt ook met 2 maten en 2 gewichten, hé. Kimi heeft z'n jaren dat ie fouten kon maken al achter de rug.
Ik bekijk 't sec van race tot race: deze keer kwamen zowel Kimi als Ferrari véél tekort over de hele race gezien. Mclaren heeft ook verloren met Kovalainen, maar gewonnen met Hamilton.
Voor mij was de winnaar van dit weekend Ross Brawn die getoond heeft dat ie toch dat tikkeltje meer heeft dan 'n gewone teammanager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDefinieer iedereen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendat is dan weer iets anders... hij is nog maar 1.5jaar bezig, maar heeft zich al wel grondig bewezen... dus het kopmanschap was logischwant punten verspelen of niet... hij staat toch bovenaan de ranschikking hé, en dat hoeft ni persé 1ste te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHoeveel? Hij is 1 keer gespint en 1 keer in het gras gegaan. Wat Hamilton ook heeft gedaan. Dat kan altijd gebeuren bij zo'n weer, want iedereen doet het en het is nog altijd iets anders dan andere rijders uit de race rijden!
Zijn slipper vlak voor S/F was idd wel close, maar hij heeft toch nog wat de eer kunnen redden door op de 4e plaatst te eindigen. Hij staat nu mee gedeelde 1e, terwijl hij vorige race nog 3e? stondOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenCLOWN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenNu jah, jullie weten wel hoe ik erover denkgeef toe, moest Raikkonen zijn banden hebben gewisseld was hij dik gewonnen, kijk maar naar de snelste ronde tijd die toch maar weer een halve seconde sneller dan die van Hamilton is
Als Hamilton onder druk komt te staan faalt hij, kijk maar naar de vele blunders van dit en vorig jaar, net zoals Massa
Edit:
grote fouten van Hamilton die me zijn bijgebleven:
-China 2007
-Brazillië 2007
-Bahrein 2008
-Canada 2008
-Frankrijk 2008
En dan nog in zulke korte tijd, nee vergeef het mij hamilton fans, maar ik kan hem gewoon niet uitstaan
Weet eerst waarover je spreekt, kom dan even terug.
Comment
-
Dat is het misschien wel met Massa. Rijdt 'ie de pole, dan heeft 'ie alle confidence die 'ie maar wil en wint de race.
Wordt er hem iets bemoeilijkt --> flop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenIk vond Raikkonen toch niet echt de verliezer van deze race ... Verre van, eigenlijk. De Fin reed een solide race.
Vlak voor de eerste serie pitstops reed ie net het gaatje dicht. Op dat moment was hij pakken sneller dan Hamilton. Tijdens de pitstop bleven de posities behouden, waarbij er bij Raikkonen net iets meer benzine werd getankt. Raikkonen had dus een langere tweede stint kunnen doen, om net voor de 2de pitstop enkele snelle ronden eruit te puren en de leiding over te nemen. Kimi had een serieuze kans op de overwinning, lijkt me.
Net na de eerste stop ging 't pakken trager. Blijkbaar een bandenprobleem. Ik hoor hier iets van intermediates die al wat verder opgereden waren. Voor 't zelfde geld was 't een langzaam leeglopende band. Feit is wel dat ie tijdens en na de stortbui het hoofd koel hield, z'n race reed en de schade serieus wist te beperken.
'Verliezer' zou ik 'm niet noemen. De grote verliezers zijn Massa (ie staat weer met beide voeten op de grond) en Kubica. En Piquet Jr. Jammer dat ie eruit vloog.
Na de eerste stop ging het pakken trager omdat hij met zijn oude banden zat, en er juist voor de eerste stop een plensbui was. Hamilton had verse banden, het team van Ferrari maakte een fout doordat ze Raikkonen op oude banden naar buiten stuurden.
Maar zoals je zegt, Raikkonen is niet echt een verliezer ondanks zijn paar spins. Hij reed desaniettemin een zeer solide race en haalde eruit wat er uit te halen viel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenJah, en dat is het dan ook: de eerste en de vorige race die hij minder deed. Wat deed Hamilton dit jaar: 1.starte slecht in Bahrein en reed in op Alonso, 2.reed Raikkonen uit de race in Canada, 3.kreeg in Frankrijk een drive through en bakte niets van z'n inhaalrace
Kimi maakte alleen maar fouten die zichzelf in een benarde positie brachten, Hamilton daarintegen brengt anderen in gevaar!
Hij wist tenminste wie hij uit de race moest halen in Canada.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenKimi is één van de koelste uit het ganse pak.
Hamilton heeft wel al domme fouten gemaakt, door de mindere ervaring of doordat hij niet zo heel goed met druk omkan.
Gegroet,
een F1-fan zonder oogkleppen
Hamilton heeft domme fouten gemaakt, maar in zijn 26 Formule 1 races totnutoe wel al gemiddeld meer punten gescoord dan alle huidige Formule 1 coureurs. Dat is inclusief Raikkonen.
Comment
-
Waar vroeger de vetes oplaaiden over voor en tegens Schumacher, lijkt dit terug te komen voor Hamilton. Ieder zijn mening met pro's en contra's, maar deze keer weiger ik 10 jaar mee te doen aan dit gezeik. Ik ben geen pro Hamilton, maar ie reed een dijk van een race in Silverstone en heeft verdient gewonnen. Hopelijk hebben de Britten er een vet feesje van gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenWaar vroeger de vetes oplaaiden over voor en tegens Schumacher, lijkt dit terug te komen voor Hamilton. Ieder zijn mening met pro's en contra's, maar deze keer weiger ik 10 jaar mee te doen aan dit gezeik. Ik ben geen pro Hamilton, maar ie reed een dijk van een race in Silverstone en heeft verdient gewonnen. Hopelijk hebben de Britten er een vet feesje van gemaakt
Hamilton blijkt totnutoe ook een omstreden figuur te zijn, leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenJa heh, ik merk het ook
Hamilton blijkt totnutoe ook een omstreden figuur te zijn, leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenVoor mij was de winnaar van dit weekend Ross Brawn die getoond heeft dat ie toch dat tikkeltje meer heeft dan 'n gewone teammanager.
Ik dacht eerst ook dat 't weer Brawns inzicht was ... Maar blijkbaar was 't Barrichello's eigen keuze.
Comment
Comment