Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Groot-Brittannië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    Moet je eens voorstellen dat nu alle Alonso fans zich nog in de strijd gaan gooien, de wereld zal te klein worden

Alonso werd overigens mooi ingehaald door Piquet. Go Nelson.

Comment

Mja, Alonso heeft de finish gehaald en Nelson niet.

Comment

Echt een prachtige race van Hamilton en hiermee heeft hij ook direct bewezen dat hij meer talent dan de rest ondanks zijn fouten in het verleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
          Mja, Alonso heeft de finish gehaald en Nelson niet.

Bah. Massa heeft ook de finish gehaald.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
            Bah. Massa heeft ook de finish gehaald.
            Achterstevooren denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Echt een prachtige race van Hamilton en hiermee heeft hij ook direct bewezen dat hij meer talent dan de rest ondanks zijn fouten in het verleden.
              Hetgeen ie laten zien heeft in zijn eerste F1 races vorig seizoen zegt voor mij genoeg.

Comment

Wat iedereen hier lijkt te vergeten is dat er voor Hamilton nooit een racecoureur is geweest die zo zwaar is voorbereid op zijn debuut in de F1. Hamilton is een groot talent, maar zou waarschijnlijk nog niet zo ver zijn gekomen door de jarenlange steun van McLaren. Persoonlijk vond ik Alonso in zijn beginjaren overtuigender dan Hamilton nu!

Comment

Ik ben van geen van alle coureurs 'n fan, 'k kan ze allemaal wel hebben en geen enkele steekt er bovenuit. Hetzelfde bij de teams, ik heb eigenlijk niet echt een favoriet.

Toen Jaguar in de F1 kwam waren die deels een favoriet om wille van hun subliem mooie F1-wagens (dat groen met de jaguar erop langzij ), ik heb het altijd voor Barrichello gehad en moest die nog 'es een jaartje Ferrari mogen rijden dan zou die m'n grootste thumbsups krijgen. Die Scandinaviërs moet ik het minst van allemaal (zo'n koele, nietszeggende, saaie gasten zeg), maar 'k heb er niks tegen. Die die me eigenlijk 't meest ligt, is Alonso (in zekere zin), z'n temperament en 't feit dat 'ie van tijd tot tijd fantastische dingen laat zien met een mindere auto, gewoon terend op z'n weergaloze brio en energie en temperament, zaaalig. Kubica zegt mij als rijder ook minder, 'k heb het dan nog meer voor Heidfeld, al liet die geregeld steken vallen.

Bon, wat ik wou zeggen : ik begrijp al dat gezeik van al die die-hard fans dus niet. What the fok zeg, de één ziet zijn idool als DE beste, en fouten maakt die nooit, en de ander vindt net 't omgekeerde. *kibbelkibbel*

Ik heb wel het gevoel dat Hamilton een zeer getalenteerde rijder is, maar ook ene die moeite heeft om z'n jonge leeftijd en z'n gretigheid onder controle te houden. En dat 'ie nu al zo ver staat is uiteraard te wijten aan de gouden steun van McLaren, zonder die steun was 'ie nu nog altijd iemand die hard z'n weg knokte in de GP2, zoals zovele anderen, die zeker even getalenteerd zijn als hem. Dé beste rijder ever? Neen, zeker niet.
                  Geen van de huidige piloten is dat, naar mijn gevoel. Zeker Raikkonen, Massa, Kovalainen, Kubica, Heidfeld en zo goed als al de rest ook niet. En fouten maken ze allemaal, en vaak is het niet enkel puur de rijder die 'n fout maakt maar een verkeerde keuze inzake afstelling of banden, b.v. Massa die 1.793,9 keer rond ging op Silverstone ... sommigen lijken 'm af te schrijven als de slechtste piloot ooit, nou ik denk dat al de andere piloten toen met zijn afstelling even vaak rond zouden zijn gegaan.

Comment

Damn, ik lees net dat Santander (sponsor) naar Ferrari zou kunnen gaan in 2009, en er zijn dan ook meteen geruchten dat Alonso mee naar Ferrari zou verhuizen. Dat zou pas de max zijn.

Comment

Working...
                    X