Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Duitsland 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
    Komaan man, Hamilton was STUKKEN sneller ... hem ophouden, dat zou pas onsportief zijn.
    Inderdaad, het zijn teammaten voor iets he.

Comment

Idd, prachtige race en alweer een topprestatie van onze Hamilton. Als hij geen zware blunders maakt dan wordt hij wereldkampioen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Idd, prachtige race en alweer een topprestatie van onze Hamilton. Als hij geen zware blunders maakt dan wordt hij wereldkampioen.
        Inderdaad, en ik zie als meest te duchten concurrent voor 'm eerder Massa dan Raikkonen. Kubica mogen we afschrijven als underdog-chance-kandidaat voor de titel, vrees ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
          mooi van piquet, wel een beetje geluk gehad..

en die teamorders.. kan het nog duidelijker? tjeezes, pak dan op z'n minst de constructeurspunten van mclaren voor deze race af..
          Dan was Ferrari nooit WK geweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Kubica mogen we afschrijven als underdog-chance-kandidaat voor de titel, vrees ik.
            Er komen nog updates voor de wagen van 2008..... hoop doet leven....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Inderdaad, en ik zie als meest te duchten concurrent voor 'm eerder Massa dan Raikkonen. Kubica mogen we afschrijven als underdog-chance-kandidaat voor de titel, vrees ik.

Massa presteert niet goed onder druk, zeker niet als hij al een tijdje geen succes meer gehad heeft, zie zijn ondermaatse prestatie in Silverstone, hij is ook geen regenrijder. Toen Hamilton hem in Duitsland voorbij wilde gaan liet Massa hem gewoon voorbij ipv zijn positie te verdedigen, onbegrijpelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Massa presteert niet goed onder druk, zeker niet als hij al een tijdje geen succes meer gehad heeft, zie zijn ondermaatse prestatie in Silverstone, hij is ook geen regenrijder. Toen Hamilton hem in Duitsland voorbij wilde gaan liet Massa hem gewoon voorbij ipv zijn positie te verdedigen, onbegrijpelijk.

Massa had een remprobleem, en Hamilton was véél sneller. In zo'n geval was 't echt wel verstandiger om niet teveel verzet te bieden.

Comment

Dat heb ik dan gemist maar ik verwacht toch meer van Räikkönen dan van Massa.

Comment

Kovalainen rijdt veel te braaf.

Comment

't Is nog nooit zo spannend geweest, en meer moet dat in feite niet zijn.

Comment

Working...
                      X