Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Duitsland 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIdd, prachtige race en alweer een topprestatie van onze Hamilton. Als hij geen zware blunders maakt dan wordt hij wereldkampioen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenmooi van piquet, wel een beetje geluk gehad..
en die teamorders.. kan het nog duidelijker? tjeezes, pak dan op z'n minst de constructeurspunten van mclaren voor deze race af..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKubica mogen we afschrijven als underdog-chance-kandidaat voor de titel, vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenInderdaad, en ik zie als meest te duchten concurrent voor 'm eerder Massa dan Raikkonen. Kubica mogen we afschrijven als underdog-chance-kandidaat voor de titel, vrees ik.
Massa presteert niet goed onder druk, zeker niet als hij al een tijdje geen succes meer gehad heeft, zie zijn ondermaatse prestatie in Silverstone, hij is ook geen regenrijder. Toen Hamilton hem in Duitsland voorbij wilde gaan liet Massa hem gewoon voorbij ipv zijn positie te verdedigen, onbegrijpelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMassa presteert niet goed onder druk, zeker niet als hij al een tijdje geen succes meer gehad heeft, zie zijn ondermaatse prestatie in Silverstone, hij is ook geen regenrijder. Toen Hamilton hem in Duitsland voorbij wilde gaan liet Massa hem gewoon voorbij ipv zijn positie te verdedigen, onbegrijpelijk.
Massa had een remprobleem, en Hamilton was véél sneller. In zo'n geval was 't echt wel verstandiger om niet teveel verzet te bieden.
Comment
Comment